Acer TM661LMi - Intel Centrino 1,4 Ghz - 512mb ram - DVD-RW
Als je de moeite wilt nemen om wat te lezen, dan zou ik toch voor linux gaan. Eventueel een hele kale versie als freesco, die is vrij makkelijk in te stellen.
Verwijderd
je kan er prima win95 op draaien met winroute erbij
doet het prima :):):) (heeft bij Mossel al een uptime van 30 dagen)
Als je voor stabiliteit en snelhied kiest (als je op een 486 nog snelheid kan halen) dan zou ik Freesco erop zetten. Ik heb het ook net geinstalleerd en het is gratis + best simpel in te stellen.
Je installeert het via een schijfje, laat het goed werken (duh) en dan haal je je monitor eraf en prop je die PC in een kast en gaat voor een super uptime.
Succes!
Je installeert het via een schijfje, laat het goed werken (duh) en dan haal je je monitor eraf en prop je die PC in een kast en gaat voor een super uptime.
Succes!
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Ik had al wat gelezen over Feesco. Ik denk dat ik dat maar eens ga proberen.
En maakt het nog uit qua snelheid of je een je Freesco op een 486 of op een Duron700 draait. Dus met de snelheid van het internet??
En maakt het nog uit qua snelheid of je een je Freesco op een 486 of op een Duron700 draait. Dus met de snelheid van het internet??
WinRoute Lite of WinRoute Pro???Op zondag 21 januari 2001 15:23 schreef broodrooster2 het volgende:
je kan er prima win95 op draaien met winroute erbijdoet het prima :):):) (heeft bij Mossel al een uptime van 30 dagen)
Nee, het is een software matige router.Op zondag 21 januari 2001 17:17 schreef dombie-dom het volgende:
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
pro ofcourseOp zondag 21 januari 2001 17:18 schreef dombie-dom het volgende:
[..]
WinRoute Lite of WinRoute Pro???
Verwijderd
hmz ik zou freesco gebruiken hoor, ik heb hem ook gebruikt (gebruik nu debian 2.2).
Ik heb veel shell accounts op me box, dus daarom voldeed freesco niet helemaal.
Voor de rest is Freesco perfect hoor!
Alleen als je na een paar maanden wilt rebooten wil de floppy nog wel eens brakjes wezen
Ik heb veel shell accounts op me box, dus daarom voldeed freesco niet helemaal.
Voor de rest is Freesco perfect hoor!
Alleen als je na een paar maanden wilt rebooten wil de floppy nog wel eens brakjes wezen
Verwijderd
ja, dat wisten we... maar het zou volgens mij best wel wat uit kunnen maken. als je een proxy op een 486 gaat draaien, gaat het ook niet sneller dan een straight verbinding toch? het zal idd wel wat schelen maar vast niet zo veel. ik heb zelf een 166mmx als router+file- & backupserver en daarmee merk ik geen snelheidsverliesOp zondag 21 januari 2001 17:28 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Nee, het is een software matige router.
Ik heb hier een 486 DX2/66 met 40Mb geheugen en een HD van 1 Gb. Daar draait RedHat 6.2 op (zonder grafisch gedoe natuurlijk) en Squid als proxy. Apache blaast ook nog een partijtje mee, evenals WUFTP en andere onzin 
Draait als een zonnetje en levert geen enkele vertraging op, mits goed geconfigureerd natuurlijk. Wat dat betreft is FreeSco of ShareTheNet handiger voor de beginner trouwens......
Draait als een zonnetje en levert geen enkele vertraging op, mits goed geconfigureerd natuurlijk. Wat dat betreft is FreeSco of ShareTheNet handiger voor de beginner trouwens......
Verwijderd
yup. draai zelf freebsd op een p75 met 24 mb aan ram, en downloaden op 150+ kb/s gaat probleem loos. de load van de machine stijgt niet boven de 0.20 uit (20% voor windows mensen :)--ok, niet helemaal waar, maar het is enigszins te vergelijken)
maar goed, 95 met sygate zou ook geen problemen op mogen leveren. misschien zou je er iets meer geheugenin kunnen hangen mocht het moeilijk gaan.
maar goed, 95 met sygate zou ook geen problemen op mogen leveren. misschien zou je er iets meer geheugenin kunnen hangen mocht het moeilijk gaan.
Na 30 dagen is de trial versie ook verlopenOp zondag 21 januari 2001 15:23 schreef broodrooster2 het volgende:
je kan er prima win95 op draaien met winroute erbijdoet het prima :):):) (heeft bij Mossel al een uptime van 30 dagen)
Pagina: 1