Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CCFL in Xbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey, ik heb een xboxje en die zou ik graag willen modden.. Mijn vraag is nu, zitten er gewoon voedingsstekkertjes in de xbox waar ik mijn ccfl's op kan aansluiten? En al zou ik deze in de case plaatsen, wordt dat niet gruwelijk warm? En nog iets, het ledje om de aanknop, ik heb het bij iemand anders gezien, hoe maak je die een andere kleur? :) Gewoon ledje vervangen?

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Schroef je Xdoos open, en kijk of je een stekkertje ziet zitten waar ie aan vast kan. Lijkt mij wel, er zit gewoon normale hardware in, en die powerbutton kleur zal idd wel een ledje zijn.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Low-Tech
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-11 12:17
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 22:05:
En nog iets, het ledje om de aanknop, ik heb het bij iemand anders gezien, hoe maak je die een andere kleur? :) Gewoon ledje vervangen?
Dat kan met software, hij heeft namelijk 3 kleuren: Rood, Oranje en Groen. Dit om een eventuele error aan te geven.

Fractal Design Meshify S2, Asus ROG B550-F, AMD 3700x, 3080?, Corsair H115i Pro, G-Skill 3600-16 32GB Trident Z Neo

Verwijderd

Ik weet niet of dat nog onder 'n casemod valt, dus ik weet niet of dat hier mag. Google eens iets.

Verwijderd

Kijk anders eens hier. (daar vind je alle antwoorden : Ja het kan warm worden ,zie disclaimer..Ja er is een molex aanwezig. En Hier is te vinden hoe je de kleur van de leds kunt veranderen.

Xbox software zit op het randje van illegaal dus daar kunnen we je denk ik hier op GOT niet verder mee helpen. (modchip is immers nodig voor dit soort praktijken).. Maar dat laat ik aan de mods over...Google moet idd wel voldoen.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2006 16:16 ]

• empy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:50

empy

Rijdt rondjes

ik heb zelf een rounded ccfl in een x/box gemod, en het is goed te doen, alle aansluiting zijn aanwezig. Zie voor allerlei tutorials x-box-scene
Pagina: 1