Weet ik veel verder...
Virussen? Scan ze hier!
Intentionally left blank
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Ahhhh, een echt stadsmens zomaar in het wildOp zondag 21 januari 2001 14:59 schreef jordyb het volgende:
Het heeft horens, dan is het toch een stier.
Melk komt trouwens uit een pak en dat komt weer uit de supermarkt.
One of the animals has left its cage today.
Goed, hertje dan:?Op zondag 21 januari 2001 14:59 schreef jordyb het volgende:
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Waarom noemt iedereen jou eigenlijk Jordy?
En de supermarkt haalt het bij de groothandel, alwaar melk uit koeien wordt "geperst"Op zondag 21 januari 2001 15:42 schreef mrknowitall het volgende:
[..]
Ahhhh, een echt stadsmens zomaar in het wild
Melk komt trouwens uit een pak en dat komt weer uit de supermarkt.
Das waar natuurlijkOp zondag 21 januari 2001 15:45 schreef DSmarty het volgende:
[..]
En de supermarkt haalt het bij de groothandel, alwaar melk uit koeien wordt "geperst"
BTW das ook de reden waarom stierenmelk niet bestaat, die horens smaken zo smerig
Verwijderd
Of uit geitenOp zondag 21 januari 2001 15:45 schreef DSmarty het volgende:
[..]
En de supermarkt haalt het bij de groothandel, alwaar melk uit koeien wordt "geperst"
Verwijderd
en een stier is in het engels bull
Daarom noemt iedereen het een koetje.
Dus dat witte spul is puur natuur?? Dus wat ik nu drink komt van een opgefokte koe???
Jesus. Ik dacht dat Cola dat was.
Neuh dat zijn die vermiste koeien, telefoonnummer erbij nooit opgevallen ?Op zondag 21 januari 2001 16:00 schreef jordyb het volgende:
Ik snapte ook al nooit waarom er koeien op het pak melk staan.
deed het koetje na elk blokje dat ie af het: MOEEEEEEEEEEHOOOOOOOOO!!
en mn pa en ma maar vragen wanneer ik die koeien op stal zet
Divide and conquer.
He mrknowitall waarom heb jij een Shijter (of hoe je het ook schrijft) van Pokemon als user-icon?? Is dat niet voor kindjes?
en hoe weet jij wat dat voor 'ding' is dan ??He mrknowitall waarom heb jij een Shijter (of hoe je het ook schrijft) van Pokemon als user-icon?? Is dat niet voor kindjes?
Have a wheelie good weekend!
Ik ben nog maar 16Op zondag 21 januari 2001 20:20 schreef FragDaddy het volgende:
[..]
en hoe weet jij wat dat voor 'ding' is dan ??![]()
Een koe hoeft niet te slapenOp zondag 21 januari 2001 20:55 schreef jordyb het volgende:
He cool
Ik kom er net achter dat mijn koetje al 6 uur en 37 minuteen achtermekaar graast.
Word tijd dat hij naar bedje gaat.
Mijn K*T Targa voeding maakt teveel lawaai.
Komt binnenkort een nieuwe CPU en GPU fan in. Allebei 25dBA.
Dan nog sparen voor een low noise voeding.
Hij is al geisoleerd.
als ik net zo lang sliep als mijn koe, dan had ik in deze hele maand al ruim 4 uur geslapenOp zondag 21 januari 2001 21:15 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Een koe hoeft niet te slapen
Nee hoor, rubber komt niet uit de melkboom maar uit de rubberboomOp maandag 22 januari 2001 11:29 schreef RubZie het volgende:
Damn ik dacht dat melk uit de melkboom gewonnen werd, net als rubber...
Verwijderd
Euh.....in 99,9% van de gevallen worden koeien "onthoornd" zodat ze elkaar niet verwonden in de stal en wei.Op zondag 21 januari 2001 15:15 schreef DSmarty het volgende:
Sterker nog, meestal halen ze bij de stier de horens weg en heeft de koe ze nog wel!
Verwijderd
Stierenmelk bestaat wel, is alleen een stuk duurder omdat ze meer stieren per pak nodig hebben om te vullenBTW das ook de reden waarom stierenmelk niet bestaat, die horens smaken zo smerig
(of wordt ik nou te schunnig?
Lightning_crew
Verwijderd
Mis namelijk die oerlelijke gele oormerken
Dan zullen ze wel illegaal zijn hehOp maandag 22 januari 2001 13:04 schreef DPC_Wimmel het volgende:
ps: zijn het wel nederlandse koetjes of zijn het illegale????
Mis namelijk die oerlelijke gele oormerken
Verwijderd
zo lang je het niet meer gaat uitleggen vind ik het prima hoorOp maandag 22 januari 2001 12:33 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Stierenmelk bestaat wel, is alleen een stuk duurder omdat ze meer stieren per pak nodig hebben om te vullen
(of wordt ik nou te schunnig?)
HûhOp zondag 21 januari 2001 16:35 schreef jordyb het volgende:
Ikke wil ok moeeeeeeeeeeeeeuh horen
He mrknowitall waarom heb jij een Shijter (of hoe je het ook schrijft) van Pokemon als user-icon?? Is dat niet voor kindjes?
Keb em hiero gejat
Maar wie weet, zal het aan men neefjes vraagen of ze hem herkennen.
Het is Stierenyoghurt........:rOp maandag 22 januari 2001 12:33 schreef DPC_Wimmel het volgende:
[..]
Stierenmelk bestaat wel, is alleen een stuk duurder omdat ze meer stieren per pak nodig hebben om te vullen
(of wordt ik nou te schunnig?)
Ben benieuwd of casema me er nog niet uit heeft gegooid. Want ik zit nu op school.
Verwijderd
En dat heeft watOp maandag 22 januari 2001 15:36 schreef jordyb het volgende:
Mijn koe staat al van morgen 7:20 te grazen.
Ben benieuwd of casema me er nog niet uit heeft gegooid. Want ik zit nu op school.