Ik wil een aantal tabbladen niet meer toegankelijk maken, zoals bijvoorbeeld de tab verbindingen bij eigenschappen van internetexplorer, of instellingen van de monitor, zodat deze niet zondermeer gewijzigt kunnen worden.
WirelessErik,
Op GoT hebben wij een heleboel regeltjes opgesteld waar topcis zoal aan moeten voldoen, als ik jouw topic zo lees ben ik bang dat je al die regeltjes iets te snel of helemaal niet hebt gelezen
Ik pak de belangrijkste er nog even uit:
Op GoT hebben wij een heleboel regeltjes opgesteld waar topcis zoal aan moeten voldoen, als ik jouw topic zo lees ben ik bang dat je al die regeltjes iets te snel of helemaal niet hebt gelezen
Ik pak de belangrijkste er nog even uit:
- Probeer je probleem / vraag eerst zelf op te lossen door bijvoorbeeld te zoeken op GoT en met Google. Geef in je topicstart dan aan waar je zoal al op gezocht hebt, en wat het resultaat daarvan was. Welke dignen vond je en wat lukte er niet aan? Vertel dat in je topic start
- Geef genoeg relevante inforrmatie in je topic start zodat we weten wat je wilt en waarom - let hier aub ook op kleine details als welke Windows versie je draait, of je met een domain werkt of niet en ofdat deze beperkingen voor iedereen moeten gelden bijvoorbeeld
- Kies een topic titel die genoeg informatie bevat zodat we weten waar je topic over gaat. Let hierbij op dat we bv. in Windows Operating Systems de Windows versie er als vereiste in willen zien
Dit topic is gesloten.
![]()