Toon posts:

Scherm openen in Pop-up

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn site een betaalde mailinglist staan. Het probleem is nu, wanneer je op de "verzend" knop drukt opent er een pagina met een bedankje en de info dat ze een bevestigings mail ontvangen. Als je op de knop hebt gedrukt dan veranderd meteen de hele pagina, maar dat is eigenlijk niet de bedoeling.

Is het mogelijk om met zo'n knop de pagina te laten openen in een pop-up? Ik heb verschillende dingen geprobeerd en opgezocht, maar krijg het niet voor mekaar.

Dit is het stukje code van de verzend knop:

<td colspan=2 align="right"><input type="submit" value="Verzenden"></td>

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:30

Freelance

(...)

tweede hit op google

verder:
Beleid W&G

[ Voor 34% gewijzigd door Freelance op 20-01-2006 17:49 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Verwijderd

Topicstarter
bedankt Freelance, er kan meteen een slotje op :)

Omdat ik alleen een code met <td> etc. voor me zie weet ik niet precies waarop ik moet zoeken, is het javascript of html.., het is dus javascript en dan wordt het vinden van een oplossing via google ook wat makkelijker.

Het is opgelost nu, bedankt voor de hulp

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan btw alleen info vinden zoals het volgende:

<input type="button" value="Klik hier!" onclick="window.open('URL', 'venster_naam','venster_opties'); return false" />

Maar dit is wat anders als hoe ik het bedoel, je moet namelijk in de hierboven genoemde code een venster intypen die er dan moet openen. Omdat ik een betaalde mailinglist heb, heb ik geen url die dan moet openen, dat gaat automatisch via die host zoals in mijn bericht te zien is.

Krijg het dus alsnog niet voor mekaar.
Btw vind ik het een beetje raar dat je hier geen normale vragen kan stellen maar uitsluitend problemen wanneer iets niet werkt..
Ik zit normaal op helpmij forum maar kreeg van iemand dit forum toegewezen, een perfect forum echt waar.. je krijgt binnen enkele minuten een reactie, alleen worden mijn vragen hier niet geaccepteerd..
Vind ik persoonlijk een minpunt van zo'n forum :'(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 18:08 ]

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:17
Eh, ik vind het maar een vreemd verhaal. Als je onSubmit dat ding meegeeft, kun je keurig zo'n venster openen, met een eigen url. Met bedankje. Laat ook eens eerst zien wat je gedaan hebt ipv ons voor helpdesk te houden.

|>

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de complete code zoals ik deze nu gebruik (en door de host heb opgekregen):

<form method=post action=http://www.ymlp.com/subscribe.php?Haarlemnl>

<table border=0>
<tr>
<td colspan=2><font face="verdana" size="1"><HR><br><center>Vul de volgende gegevens in om onze nieuwsbrief te ontvangen!</center><br><HR width="140"></font></td>
</tr>
<tr>
<td><font face="verdana" size="1">E-mail adres:</font></td>
</tr>
<tr>
<td><input type="text" name="YMLP0" size="20"></td>
</tr>
<tr>
<td><font face="verdana" size="1">Woonplaats:</font></td>
</tr>
<tr>
<td><input type="text" name="YMLP1" size="20"></td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2>
<input type="radio" name="action" value="subscribe" checked><font face="verdana" size="1"> Inschrijven </font></td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2>
<input type="radio" name="action" value="unsubscribe"><font face="verdana" size="1"> Uitschrijven</font> </td>
</tr>
<tr>
<td colspan=2 align="right"><input type="submit" value="Verzenden"><font face="verdana" size="1"><br><br><HR></font></td>
</tr>
</table>

</form>

Om inderdaad nog even toe te voegen, de pagina met het bedankje wordt via de host van de mailinglist aangemaakt, en maak ik dus niet zelf. Het linkt dus door naar een pagina van de host, ik ben nu bezig dit te testen, de pagina die moet openen is volgens mij namelijk http://www.ymlp.com/subscribe.php?Haarlemnl.

Zelfs ook deze code werkt niet :

<td colspan=2 align="right"><input type="submit" value="Verzenden" window.open="(http://www.ymlp.com/subscribe.php?Haarlemnl,'Kermis Haarlem','height=200,width=150')">

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 18:34 ]

• Freelance

Freelance

(...)

:?

code:
1
2
<input type="submit" value="Verzenden" onclick="window.open('http://www.ymlp.com/subscribe.php?Haarlemnl','jevensternaam',
'width=200,height=100,scrollbars=yes,toolbar=yes,location=yes'); return false"/>

en als je dan in je php file ipv ga terug, close window doet dan is het goed en gebruiksvriendelijk

[ Voor 53% gewijzigd door Freelance op 20-01-2006 18:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt inderdaad wat jij zegt Freelancer, alleen door 1 of andere reden geeft hij dan iedere keer "FOUT! U bent vergeten het veld 'E-mail adres' in te vullen." weer.

Zou niet moeten volgens mij omdat er toch weinig aan het script veranderd is behalve dat het opent in een pop up.. raar dit

• Freelance

Freelance

(...)

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:59:
Het werkt inderdaad wat jij zegt Freelancer, alleen door 1 of andere reden geeft hij dan iedere keer "FOUT! U bent vergeten het veld 'E-mail adres' in te vullen." weer.

Zou niet moeten volgens mij omdat er toch weinig aan het script veranderd is behalve dat het opent in een pop up.. raar dit
dat ligt aan je PHP code, dat kan je hier kwijt
lees wel eerst even dit door voordat je wat post..

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal me probleem daar melden, bedankt tot zover in ieder geval :)

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

mja, wat freelance eigenlijk al zei :)

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.