Regelmatig moet ik grote mp3's opsplitsen in kleine, en daarvoor gebruikte ik een handig (althans, dat dacht ik) klein programmaatje. In de verschillende mediaspelers gaat t allemaal prima met de geknipte mp3's, maar vandaag probeerde ik deze mp3's in een geluidsbewerkingsprogramma in te laden. De bestanden werden niet herkend en werden afgespeeld als een grote bak ruis. Na enig denkwerk herinnerde ik me een waarschuwing in foobar2000 (een mp3-player):
WARNING (foo_input_std) : mpeg stream error at 1294 bytes, attempting resync
INFO (foo_input_std) : mpeg stream resync successful
Deze waarschuwing gaf het programma steeds al, maar het mp3tje werd gewoon goed afgespeeld. De audiobewerkingssoftware pikt deze fout dus kennelijk niet.
Nu de vraag: weet iemand een goed programma om enigszins geautomatiseerd een grote hoeveelheid mp3's te "resyncen"? Ik draai Windows XP SP2.
WARNING (foo_input_std) : mpeg stream error at 1294 bytes, attempting resync
INFO (foo_input_std) : mpeg stream resync successful
Deze waarschuwing gaf het programma steeds al, maar het mp3tje werd gewoon goed afgespeeld. De audiobewerkingssoftware pikt deze fout dus kennelijk niet.
Nu de vraag: weet iemand een goed programma om enigszins geautomatiseerd een grote hoeveelheid mp3's te "resyncen"? Ik draai Windows XP SP2.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 17:43 ]