Toon posts:

geen stroom naar processor koeler.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey.
ik heb een probleem en een vermoeden.
ik heb laatst een harde schijf verwisseld in mijn comp maar omdat ie zo klein was moest de processor
eraf. helaas doet de processor koeler het nu niet. dus ik had een nieuwe fan gekocht maar die doet het zelfde (niet draaien maar een raar zoem geluidje) later bleek dat de twee fans het wel deden. ik denk dus dat het aan de voeding ligt. maar weet dat niet zeker en misschien is er een oplossing voor want ik heb niet z'n zin om weer een nieuwe voeding te gaan kopen.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Heb je de kabel van de cpufan wel op het moederbord aangesloten ?

Verwijderd

Topicstarter
ja er zit niks los. maar de voeding maakt ook een zoem geluid!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Wat voor systeem heb je?

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-02 15:42
als de koeler niet draait , kan kapot zijn , als je dan een nieuwe koopt en die doet het ook niet , licht het toch echt aan jou

check is goed of je de koeler wel op het mobo heb aangesloten!

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Verwijderd

Topicstarter
een oude hp 230 zoon mini office kast

Verwijderd

Topicstarter
jij hij zit op de goede aansluiting. er zitten er twee van dat soort op en bij alletweet doet ie het niet. maar
de cd speler gaat wel branden (het lampje) en verder gaat de harde schijf ook gwoon aan!

Verwijderd

Worden de fans door iets geblokeerd? Lijkt me evident als ze zoemen. Probeer ze anders eens los, maar wel op een 3 pins connector.

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 20:16
Het kan ook zijn dat ze te weinig stroom krijgen.
een fan die niet op genoeg spanning loopt om te draien zoemt ook.
je kan proberen de fan een tikje te geven . als hij dan ff doordraait dan doet de fan t wel maar heb je te weinig spanning om de fan te laten draaien;)

"Stilte, een gat in het geluid...."

Pagina: 1