I'm Like Time, I'm Unstopable
Zoiets dus: Internet Explorer Internet Explorer 6.0, Internet Explorer 5.5 of Internet Explorer 5.1 met de optie Alleen downloaden installeren onder Windows XP of Windows 2000 Internet Explorer downloaden voor een ander besturingssysteem
[ Voor 22% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 20-01-2006 17:32 ]
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Nee dit levert me namelijk het zelfde probleem op. Ik ben dan namelijk alsnog zo'n anderhalf uur kwijt aan instalatie omdat hij dan alsnog vanalles moet downloaden als ik de instalatie op de andere computer draai.
De laatste (niet-doorgehaalde) link van BrainOverfloW is echt jouw oplossing. Nog een keer goed doorlezen. Het proces verloopt in twee stappen! Geen onzin, want ik heb dit zelf eerder gedaan. S6.BrainOverfloW schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 17:49:
Nee dit levert me namelijk het zelfde probleem op. Ik ben dan namelijk alsnog zo'n anderhalf uur kwijt aan instalatie omdat hij dan alsnog vanalles moet downloaden als ik de instalatie op de andere computer draai.
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
En dat ding in m'n signature ?
Verder is IE software, en geen OS, dus verplaats ik even je topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen
Verder is IE software, en geen OS, dus verplaats ik even je topic van Windows Operating Systems naar Software Algemeen
Ok dit schiet al op. Ik had dus de verkeerde pagina gekozen. Ze gebruiken lekker vervelende verwoordingen daar bij MS. Nu heb ik hem op 98 ingesteld en heb ik een map opgegeven. In die map staan nu twee bestanden(filelist.dat en iesetup.dir) maar geen instalatie. De bestanden zijn samen maar 22 byte groot dus daar kan de instalatie gegevens niet bij in zitten. Wat nu?
Mss handig om ook Servicepack1 neer te halenBrainOverfloW schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 18:38:
Ok opnieuw dezelfde truuk gedaan en nu staan er wel een hele zooi bestanden. Ik ga het binnenkort eens proberen.
member of Lucky Angel: Stampede Chicken FORUM
Die zit er als het geod is al wel bij in. Ik heb in ieder geval wel die instalatie gebruikt
how to download internet explorer 6 sp1 (full setup)
http://www.broomeman.com/support/wsiedown.html
Is best makkelijk.
http://www.broomeman.com/support/wsiedown.html
Is best makkelijk.
Pagina: 1