Toon posts:

[XP] Hardeschijf beveiliging

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Mensen,

Mijn eigen pc was al een hele tijd geleden gecrashed, een p4.
Nou heb ik sinds vandaag een nieuwe pc in huis, een amd64 en het installeren ervan ging allemaal goed. Alleen ik had windows eerst op een kleine hardeschijf gezet ivm de data die op mijn grote schijf staat. Die data die op m'n grote schijf staat moet koste wat kost over worden gezet en ik heb hier al m'n server beschikbaar voor gesteld. Alleen nou wil ik net in mijn documenten/gebruikersnaam gaan, maar tot mijn grote verbazing kan ik er niet in. Ik wordt gewoon niet toegelaten. Voor de rest kan ik gewoon overal in maar niet in mijn eigen mijn documenten van m'n grote harde schijf. Weet iemand hoe ik deze beveiliging kan omzeilen?

MvG,

KiPSiE

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Het is me effe niet duidelijk of die grote harde schijf nu in de nieuwe pc hangt of niet.

Zoja, dan zul je wel "take ownership"moeten doen:
http://support.microsoft.com/?kbid=308421

Zit hij ergens anders in het netwerk dan zijn er in de faq hier en in de faq van Network trouble shooter guides daarvoor.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:09

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)