Toon posts:

[Flexservers.nl] Geen reactie

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een maand geleden een abonnement bij flexservers.nl afgesloten voor een linux virtual server. Al sinds het begin heb ik problemen. De beheertool, Plesk, werkte niet goed dus ik stuurde een ticket naar hun support afdeling.

Die ticket werd maar niet beantwoord, dus een week later stuurde ik er nog een, een dag later was mijn server uit. Totaal onbereikbaar, zelfs niet te pingen. Geen reactie op de ticket. Weer een nieuwe gestuurd, geprobeerd te bellen. Niets...

Hun telefoonnummer kost 80 cent per minuut maar ik heb alleen nog maar "al onze medewerkers zijn ingesprek" gehoord.

Ik heb zes maanden vooruit betaald en ze negeren me gewoon. Wat zijn mijn opties? Ik weet het echt niet meer...

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Je bent in ieder geval niet de enige die zeer ontevreden is...: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1299

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:40

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 16:41:
Ik heb zes maanden vooruit betaald en ze negeren me gewoon. Wat zijn mijn opties? Ik weet het echt niet meer...
Aangetekende brief sturen met de klacht een een vraag naar een oplossing reactie binnen redelelijke tijd aangezien je nu betaald voor een dienst die niet geleverd wordt.

Dat lijkt mij de beste oplossing als ze nergens op reageren.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• StephanL
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-01 21:40
staat idd niet zo goed bekend, ik zou mijn domein naam meteen verhuizen, als het nog langer duurt.

Kost je wel geld, maar je kan gewoon verhuizen zonder dat zij iets hoeven te doen of het komen te weten.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zal ze inderdaad een aangetekende brief sturen. Ik laat wel weten hoe het verder gaat.
Het domein was nog niet eens naar ze overgezet, dus dat is veilig.

• iPiX1999
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:59
In de brief misschien ook iets vermelden over derving/misgelopen inkomsten/boete/rente :Y)

knowledge is king, so we love the scientist *** Google is my biatch!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:53

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vergeet niet compensatie te vragen voor de tijd dat zij hun dienst niet naar behoren hebben geleverd zoals Ipx hieronder an aangaf. Staat hierover iets in het contract?

[ Voor 26% gewijzigd door Bor op 23-01-2006 09:55 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1