dpc.pagina.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Vleermuis
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik zit net bij het dochteroverzicht van pagina.nl en daar zie ik bij de nieuwste dochters dpc.pagina.nl
Das wel erg tof. Alle links naar subteams, overzichten etc.

Verwijderd

enorm handig zeg

Verwijderd

Ja wie is de beheerder van die site eigenlijk ?

er klopt een link niet

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

Op zondag 21 januari 2001 14:57 schreef dredge het volgende:
Ja wie is de beheerder van die site eigenlijk ?

er klopt een link niet
s3n en nog iemand (namen staan wel onderin bij (c)-gedeelte)

• Tachyon
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

eeerrruuggg handig dit :)

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

Verwijderd

Kan er voor de subteams die (nog) geen eigen homepage hebben niet gelinkt worden naar de subteam-page op www.dutchpowercows.org ??? (en dan naar het desbetreffende subteam?)
Zou wel zo netjes zijn :)

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:41

s3n

eej iedereen.
Op zondag 21 januari 2001 15:51 schreef DaMaster het volgende:
Kan er voor de subteams die (nog) geen eigen homepage hebben niet gelinkt worden naar de subteam-page op www.dutchpowercows.org ??? (en dan naar het desbetreffende subteam?)
Zou wel zo netjes zijn :)
Nu staat er helemaal onderaan een link naar een lijst met subteams zonder homepage of waar wij geen adres van hebben.

Ik kan dit wel een keer aanpassen, als daar meerdere mensen behoefte aan hebben.

• DJ
  • Laatst online: 14:31

DJ

* DJ vindt het een goed id [img=15,15]i/s/puh2.gif[/img]

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• bulletje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 22:33
Ik Bulletje en S3n zijn de webmasters van dpc.pagina.nl.

Suggesties en opmerkingen kun je kwijt op de volgende url http://dpc.pagina.mailform.nl

Verwijderd

kvind wel dat we errug veel concurenten hebben
}:O

• bulletje
Met concurenten bedoelen we de andere teams die ook meedoen aan de projecten. En dat zijn er toch wel enkle dus hebben we die maar vermeld.

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
www.josdebest.nl/dpc/geenlink.htm heeft een verkeerde title!
dus ff de S van DPS.pagina.nl veranderen in een C :)

en zou ook wel fijn zijn om subteam te sorteren op 1 of andere manier...
op alfabet lijkt mij het meest voor de hand liggend >:)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05 00:23
coole site man.... alle links in een groot overzicht. dit roeleert groote tijd!

Advanced sheep-counting strategies

• bulletje
Op zondag 21 januari 2001 18:02 schreef oVeRLoaD het volgende:
www.josdebest.nl/dpc/geenlink.htm heeft een verkeerde title!
dus ff de S van DPS.pagina.nl veranderen in een C :)

en zou ook wel fijn zijn om subteam te sorteren op 1 of andere manier...
op alfabet lijkt mij het meest voor de hand liggend >:)
Is veranderd bedankt.
Het sorteren daar gaan we nog naar kijken hoe we dat moeten gaan doen.:)

• mees
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

Voeg ook ff toe: #marijse OGR Team
http://www.marijse.net/

:)

8 bitterballen = 1 byterbal

• bulletje
Links graag doorgeven via het volgende formulier http://dpc.pagina.mailform.nl en niet hier plaatsen. Als je het via het formulier doet weten we zeker dat hij aankomt.

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Nou ja... DPC.pagina.nl... Daar hoeven toch geen links op te staan naar de concurerende teams }:O :)

Wel leuk. Makkelijk vooral voor nieuwe leden! En een leuke manier om je eigen RC5 handleiding wat bezoekers te laten trekken...

• bulletje
Op zondag 21 januari 2001 19:12 schreef MOL het volgende:
Nou ja... DPC.pagina.nl... Daar hoeven toch geen links op te staan naar de concurerende teams }:O :)

Wel leuk. Makkelijk vooral voor nieuwe leden! En een leuke manier om je eigen RC5 handleiding wat bezoekers te laten trekken...
Alles wat een beetje met DPC te maken heeft of de projecten dat wordt weergegeven op de pagina en daar horen ook een paar concurerende teams bij.

Verwijderd

Moi zijn trots op oe :+

Verwijderd

Supertof! :D

• achappey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-04-2021

achappey

...

kheb trouwens een link op seti.pagina.nl gemaakt naar dpc.pagina.nl.....

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• s3n

s3n

Wij hebben inmiddels ookal een link terug gemaakt

• achappey

achappey

...

Op maandag 22 januari 2001 13:42 schreef s3n het volgende:
Wij hebben inmiddels ookal een link terug gemaakt
hehe, het was jullie al opgevallen?

"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust

• DSmarty
  • Niet online
Ik vraag het toch ff:

Dat pagina gebeuren, is dat geen commerciele shit :?

• achappey

achappey

...

Op maandag 22 januari 2001 15:01 schreef DSmarty het volgende:
Ik vraag het toch ff:

Dat pagina gebeuren, is dat geen commerciele shit :?
bedoel je of wij er geld voor krijgen? in dat gevel: nee...

vnu verdient uiteraard wel geld aan die banners en zelf kan je eventueel ook nog een bannertje toevoegen aan je page... maar dan moet je wel veel hits hebben

• DSmarty
  • Niet online
Het is dus commerciele shit :(
Wat hebben wij in vredesnaam met VNU te maken en met die newbie-shit (lees: startpagina) :?
We hebben GoT, Tweakers.net, WDO en nog een aantal sites.

(niks mis met jullie inzet hoor, maar moet dat nou via een commerciele organisatie lopen?)

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Het is dus commerciele shit
We hebben GoT, Tweakers.net
Leg mij het verschil uit.

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 21:57 schreef Onno het volgende:

[..]

[..]
Leg mij het verschil uit.
GoT, Tweakers.net @ WDO bestaan in principe uit niet-commerciele organisaties (individueen/stichtingen etc)
VNU is een van de grootste uitgevers van NL en heeft als enige doelen: Continuiteit en winst.

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
Wat maakt het uit via wat het loopt.. als het maar reclame is voor de DPC..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

LAME BAGGER zooi, ik ben het helemaal eens met DSmarty, zoals ik ook al heb laten blijken in de mail, het is dat ik er niets tegen kan doen, maar anders zou die site vannacht nog uit de lucht gaan....

There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 21:59 schreef DSmarty het volgende:
GoT, Tweakers.net @ WDO bestaan in principe uit niet-commerciele organisaties (individueen/stichtingen etc)
VNU is een van de grootste uitgevers van NL en heeft als enige doelen: Continuiteit en winst.
What's the point??? Het is (WDO uitgezonderd) net zo commercieel alleen het geld gaat naar iemand anders. Ok, die verkoop aan VNU was lame van Durk, maar daar hebben _wij_ niets mee te maken.

• achappey

achappey

...

waarom noemen jullie het newbie shit? toch makkelijk om allemaal van die links verzameld te hebben?

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

achappey kijk op www.dutchpowercows.org for a change :P

In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 22:18 schreef achappey het volgende:
waarom noemen jullie het newbie shit? toch makkelijk om allemaal van die links verzameld te hebben?
Het is een typische sites voor beginners die niet weten dat ze bijv. Nationale Nederlanden op www.nationalenederlanden.nl kunnen vinden etc.
Bovendien is het een oerlelijke site met banners gerund door een commerciele instantie.
Het staat ook echt bomvol met "*DUH*-links"

Verwijderd

Dsmarty
1. T.net en GoT staat VOL met reklame, op GoT staat reklame van CTW en Vuurwerk en T.net ga ik geeneens tellen

2. Ik heb een firewall die adds blocked... zo'n ervaren gebuiker als jij vast ook wel dus je hoeft je aan die banners niet te storen toch ??

3. Een lid van de DPC steekt weer eens zijn kop boven het maaiveld uit en er is _toch_ weer iemand die em afhakt. (mijn pers. mening)

4. Newbie shit ???? we lopen ELKE dag te gillen dat we nieuwe leden willen... Die krijgen we dan en stellen dan bijna allemaal -UUUh o'ja- vragen (kogisch) dan is een beetje newbie shit op zo'n pagina toch supermakkelijk ??? :)

5. Ikarus: lekker genuanceerd :(

IMHO

• DSmarty
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 23:17 schreef Proxy 71 het volgende:
Dsmarty
1. T.net en GoT staat VOL met reklame, op GoT staat reklame van CTW en Vuurwerk en T.net ga ik geeneens tellen

2. Ik heb een firewall die adds blocked... zo'n ervaren gebuiker als jij vast ook wel dus je hoeft je aan die banners niet te storen toch ??

3. Een lid van de DPC steekt weer eens zijn kop boven het maaiveld uit en er is _toch_ weer iemand die em afhakt. (mijn pers. mening)

4. Newbie shit ???? we lopen ELKE dag te gillen dat we nieuwe leden willen... Die krijgen we dan en stellen dan bijna allemaal -UUUh o'ja- vragen (kogisch) dan is een beetje newbie shit op zo'n pagina toch supermakkelijk ??? :)

5. Ikarus: lekker genuanceerd :(

IMHO
Kostendekkend proberen te zijn is iets anders als winst maken.
Mijn router blocked idd adds, maar dat neemt niet weg dat dat hele startpagina gebeuren in commerciele handen is en DPC is non-profit.
Over punt 3... tja, het is een forum, dus iedereen verwoord zijn mening, daar is het voor. Zo wordt iedereen weleens afgezeken (zonder kwade bedoelingen). That's life.
En over punt 4: Startpagina is typisch een site voor mensen die denken dat internet ook in boekvorm verkrijgbaar is...

Verwijderd

Ook die doen mee aan het DPC gebeuren.... als ik voor iedereen die ik geholpen heb met een koe of stats een tientje kreeg kon ik op vakantie van het geld :)

• s3n

s3n

Naam: Ikarus
Opmerking: ONMIDDELIJK verwijderen jongens dit is anti-d.net policy, en ik vind het zelf eigenlijk ook een schande dat DPC en zo een bagger commercieele organisatie als startpagina iets nu met elkaar te maken hebben....
Ik Join TA :( :( :(
* s3n voelt zich persoonlijk aangevallen omdat ik doormiddel van deze site probeer extra leden voor de dpc te regelen.

Maargoed ik maak er wel ta.pagina.nl van als dat beter schikt.

Als je het een k*t site vind kom je er toch gewoon niet.

• DSmarty
  • Niet online
Like I said before: Ik waardeer iedereen die enigszins tijd/moeite besteedt aan DPC.
Mijn vraag was eigenlijk of zo'n site (op zich prima idee) wel bij een commercieel iets moet worden ondergebracht.

• Ikarus
  • Niet online

Ikarus

Nerd 1e klas

sorry dat ik pissig werd, maar ik voel mij niet zo prettig op het moment, dus het was echt niet zo bedoeld snap dat wel
* Ikarus is zichzelf de laatste tijd niet

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-05 16:57
Op maandag 22 januari 2001 23:23 schreef DSmarty het volgende:

[..]
Kostendekkend proberen te zijn is iets anders als winst maken.
Mijn router blocked idd adds, maar dat neemt niet weg dat dat hele startpagina gebeuren in commerciele handen is en DPC is non-profit.
Over punt 3... tja, het is een forum, dus iedereen verwoord zijn mening, daar is het voor. Zo wordt iedereen weleens afgezeken (zonder kwade bedoelingen). That's life.
En over punt 4: Startpagina is typisch een site voor mensen die denken dat internet ook in boekvorm verkrijgbaar is...
en tweakers.net is slechts kostendekkend?! LOL
ik herinner me precies iets van binnen zijn voor iemands ze 30e verjaardag :?
eneeuhh.. startpagina lijkt mij als domme belg gewoon erg handig.. alles netjes bij elkaar..
vb: ga jij anders al die subteamsites maar eens zoeken.. dit is gewoon erg handig!

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Op maandag 22 januari 2001 23:38 schreef poohbeer het volgende:
vb: ga jij anders al die subteamsites maar eens zoeken.. dit is gewoon erg handig!
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dsp

• s3n

s3n

Op maandag 22 januari 2001 23:37 schreef Ikarus het volgende:
sorry dat ik pissig werd, maar ik voel mij niet zo prettig op het moment, dus het was echt niet zo bedoeld snap dat wel
Is al goed, ik vind het alleen behoorlijk :( :(
Ik zie er geen commerciele bedoelingen bij. www.pagina.nl en dus startpagina is een druk bezochte site waar naar mijn id veel nieuwe potentiële grazers rondsurfen. Bovendien wilde wij een overzicht van alle links maken. Ik zie dan ook geen redenen waarom dit niet bij startpagina kan.

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 23:35 schreef DSmarty het volgende:
Like I said before: Ik waardeer iedereen die enigszins tijd/moeite besteedt aan DPC.
Mijn vraag was eigenlijk of zo'n site (op zich prima idee) wel bij een commercieel iets moet worden ondergebracht.
waarom niet? ik schat dat ± 50% van onze workunits ook bij een commercieel iets vandaan komt en daar hoor je niemand over...

't wordt dus tijd dat er een paar mensen hier hun excuses gaan maken richting de mannen die de dpc.pagina hebben opgezet!

• DSmarty
  • Niet online
Ik heb ze nooit persoonlijk aangevallen, echter stelde ik mijn vragen bij het nut van die pagina en waar de pagina is ondergebracht.
Zover ik weet is dat algemeen toegestaan in een discussie-forum.

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik snap van sommige dpc'ers echt geen ruk :(

Paar maanden geleden wordt zowel SETI, GAMMAFLUX (?) etc. afgekraakt......pogingen gehad om met het nederlandse serti@home team te praten kon niet op een fatsoenlijke manier. Nu is er echter opeens wel het respect voor.....ik vind het prima, maar vreemd :?

Wordt er een prachtig innitiatief getoont van enkele teamleden......wordt dat volledig afgezeken......jongens doe ff normaal......over 3 maanden komen jullie roepen dat het tof wel een tof idee was.

Mijn mening mag al wel duidelijk zijn....niet zeuren (zeker niet als er innitiatief wordt getoond).....wees blij dat ze het doen.....jongens toppie :)

• brilsmurf
  • Laatst online: 13:16
* brilsmurf wil toch ook even zeggen dat ie het een heel goed initiatief vindt!!

• brilsmurf
  • Laatst online: 13:16
Overigens, echt afgezeken wordt er niemand echt (ok 1 uitzondering, maar dat is rechtgezet). Het is ook altijd goed als er kritisch naar dit soort initiatieven wordt gekeken, zoveel mensen, zoveel ideeen en zoveel meningen. Daar kan DPC als team alleen maar sterker van worden.

• _Gekkie_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-03 18:27

_Gekkie_

And the cow said: Helloooooow?

Laat deze jongen nou toch ook ff zn mening kwijt willen:

Initiatieven zijn goed! Er is ook (nog) niemand geweest op GoT die dat niet zegt, alleen is het zo dat er wel gekeken moet worden, uit welk oogpunt je het doet. Kijk DPC is een non-profit gebeuren, omdat nou bij een comm. zaak als VNU te plaatsen is misschien niet het meest eenlijnige wat je kan doen, daarentegen is het wel een van de beter bezochte sites van Nederland. Dus in dat opzicht is je bereik veel groter.

(Je moet natuurlijk wel weten dat er uberhaupt een dutchpowercows.org bestaat :))
Anyway, het initiatief is goed! Sta er zelf ook achter, denk alleen dat het ook bij een andere (niet comm.) startpagina-ding had gekund. (of bijvoorbeeld nu alsnog mirror-en??)

And boys, lets still be friends, and not let this set our eyes off of the main goal: DPC ALL OVER THOSE STATS!

Gekkie is a proud member of TheBenny!

Verwijderd

Ik mis nog een belangrijk team in die lijst
DPC plek 7.

[DPC]-Killemall says: http://213.46.103.104/~engelen/rc5/stats/byhost.html is de link naar de hooft pagina van het hooft team gedeelte.
Subteam pagina's is via de proxie's terug te vinden.

• 0rbit
  • Laatst online: 20-05 13:55
Een erg goed initiatief inderdaad. Hulde aan de mensen die er moeite in steken!

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 23:37 schreef Ikarus het volgende:
:) tof dat je je excusses hier aanbied :)

• bulletje
Wat een discussie alleen maar omdat we de links allemaal bijelkaar wilden zetten zodat het voor een nieuw lid handig zou zijn en natuurlijk ook voor de leden die al langer lid zijn. En de hoop dat meer mensen iets over dpc te weten zou komen wat zou betekenen meer leden.

• achappey

achappey

...

beetje raar dat iedereen opeens over commercie begint te zeuren.. vraag me af wat voor internetverbinding hun hebben.. nog via rooksignalen ofzo? toch niet via het commerciele chello of mxstream he...

dat kan natuurlijk absoluut niet he als tweaker zijnde... gezeur allemaal grootste deel van internet hangt van commercie aan elkaar... iedereen maakt er gebruik van en profiteert ervan

hoe dacht je dat kpn mxstream kan financieren? toch niet door jarenlang kostendekkend bezig te zijn?

Verwijderd

Op zondag 21 januari 2001 15:54 schreef s3n het volgende:
eej iedereen.
[..]
Nu staat er helemaal onderaan een link naar een lijst met subteams zonder homepage of waar wij geen adres van hebben.

Ik kan dit wel een keer aanpassen, als daar meerdere mensen behoefte aan hebben.
graag want [ Dutch Power Cows ] -KMA- mist in deze lijst en das niet ok !

Verwijderd

s3n is het een idee om ook zoiets onder te brengen bij startkabel.nl?

www.startkabel.nl/infodesk/meedoen.html

• s3n

s3n

Op donderdag 25 januari 2001 21:48 schreef Teffa het volgende:
s3n is het een idee om ook zoiets onder te brengen bij startkabel.nl?

www.startkabel.nl/infodesk/meedoen.html
Dit zou wel kunnen, maar dit heeft volgens mij niet zoveel nut. Dit betekend 2 maal updates doorvoeren. Terwijl het geen extra waarde toevoegd

Verwijderd

Op donderdag 25 januari 2001 22:27 schreef s3n het volgende:
[..]
Dit zou wel kunnen, maar dit heeft volgens mij niet zoveel nut. Dit betekend 2 maal updates doorvoeren. Terwijl het geen extra waarde toevoegd
Dit zou wel kunnen, maar dit heeft volgens jou niet zoveel nut. Dit beteken[b]t[/b] 2 maal updates doorvoeren[b], t[/b]erwijl het geen extra waarde toevoeg[b]t.[/b]

/me hi-fives Onno [img=15,15]i/s/clown.gif[/img]

edit == typo :o

Verwijderd

/me vind dat nog steeds een goed idee hoor[img=15,15]i/s/biggrin.gif[/img]!

Commerciele shit is onzin..
Dan zouden we Femme ook moeten slaan ofsow :(

Dit is lekker makkelijk voor mensen die ooit eens van dpc gelezen/gehoord hebben maar niet teveel moeite willen doen om op het forum/dpc.org/t.net oid te komen..

Nogmaals.. ik vind dit een GOED initiatief!
Pagina: 1