Ik zit net bij het dochteroverzicht van pagina.nl en daar zie ik bij de nieuwste dochters dpc.pagina.nl
Das wel erg tof. Alle links naar subteams, overzichten etc.
Das wel erg tof. Alle links naar subteams, overzichten etc.
s3n en nog iemand (namen staan wel onderin bij (c)-gedeelte)Op zondag 21 januari 2001 14:57 schreef dredge het volgende:
Ja wie is de beheerder van die site eigenlijk ?
er klopt een link niet
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Nu staat er helemaal onderaan een link naar een lijst met subteams zonder homepage of waar wij geen adres van hebben.Op zondag 21 januari 2001 15:51 schreef DaMaster het volgende:
Kan er voor de subteams die (nog) geen eigen homepage hebben niet gelinkt worden naar de subteam-page op www.dutchpowercows.org ??? (en dan naar het desbetreffende subteam?)
Zou wel zo netjes zijn
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Advanced sheep-counting strategies
Is veranderd bedankt.Op zondag 21 januari 2001 18:02 schreef oVeRLoaD het volgende:
www.josdebest.nl/dpc/geenlink.htm heeft een verkeerde title!
dus ff de S van DPS.pagina.nl veranderen in een C
en zou ook wel fijn zijn om subteam te sorteren op 1 of andere manier...
op alfabet lijkt mij het meest voor de hand liggend
Alles wat een beetje met DPC te maken heeft of de projecten dat wordt weergegeven op de pagina en daar horen ook een paar concurerende teams bij.Op zondag 21 januari 2001 19:12 schreef MOL het volgende:
Nou ja... DPC.pagina.nl... Daar hoeven toch geen links op te staan naar de concurerende teams![]()
Wel leuk. Makkelijk vooral voor nieuwe leden! En een leuke manier om je eigen RC5 handleiding wat bezoekers te laten trekken...
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
hehe, het was jullie al opgevallen?Op maandag 22 januari 2001 13:42 schreef s3n het volgende:
Wij hebben inmiddels ookal een link terug gemaakt
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
bedoel je of wij er geld voor krijgen? in dat gevel: nee...Op maandag 22 januari 2001 15:01 schreef DSmarty het volgende:
Ik vraag het toch ff:
Dat pagina gebeuren, is dat geen commerciele shit
GoT, Tweakers.net @ WDO bestaan in principe uit niet-commerciele organisaties (individueen/stichtingen etc)Op maandag 22 januari 2001 21:57 schreef Onno het volgende:
[..]
[..]
Leg mij het verschil uit.
NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95
There are two major products that come out of Berkeley: LSD and UNIX.
We don't believe this to be a coincidence. -- Jeremy S. Anderson
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
What's the point??? Het is (WDO uitgezonderd) net zo commercieel alleen het geld gaat naar iemand anders. Ok, die verkoop aan VNU was lame van Durk, maar daar hebben _wij_ niets mee te maken.Op maandag 22 januari 2001 21:59 schreef DSmarty het volgende:
GoT, Tweakers.net @ WDO bestaan in principe uit niet-commerciele organisaties (individueen/stichtingen etc)
VNU is een van de grootste uitgevers van NL en heeft als enige doelen: Continuiteit en winst.
In short: just say NO TO DRUGS, and maybe you won't end up like the Hurd people. -- Linus TorvaldsI
Het is een typische sites voor beginners die niet weten dat ze bijv. Nationale Nederlanden op www.nationalenederlanden.nl kunnen vinden etc.Op maandag 22 januari 2001 22:18 schreef achappey het volgende:
waarom noemen jullie het newbie shit? toch makkelijk om allemaal van die links verzameld te hebben?
Verwijderd
Kostendekkend proberen te zijn is iets anders als winst maken.Op maandag 22 januari 2001 23:17 schreef Proxy 71 het volgende:
Dsmarty
1. T.net en GoT staat VOL met reklame, op GoT staat reklame van CTW en Vuurwerk en T.net ga ik geeneens tellen
2. Ik heb een firewall die adds blocked... zo'n ervaren gebuiker als jij vast ook wel dus je hoeft je aan die banners niet te storen toch ??
3. Een lid van de DPC steekt weer eens zijn kop boven het maaiveld uit en er is _toch_ weer iemand die em afhakt. (mijn pers. mening)
4. Newbie shit ???? we lopen ELKE dag te gillen dat we nieuwe leden willen... Die krijgen we dan en stellen dan bijna allemaal -UUUh o'ja- vragen (kogisch) dan is een beetje newbie shit op zo'n pagina toch supermakkelijk ???
5. Ikarus: lekker genuanceerd
IMHO
Verwijderd
Ik Join TANaam: Ikarus
Opmerking: ONMIDDELIJK verwijderen jongens dit is anti-d.net policy, en ik vind het zelf eigenlijk ook een schande dat DPC en zo een bagger commercieele organisatie als startpagina iets nu met elkaar te maken hebben....
en tweakers.net is slechts kostendekkend?! LOLOp maandag 22 januari 2001 23:23 schreef DSmarty het volgende:
[..]
Kostendekkend proberen te zijn is iets anders als winst maken.
Mijn router blocked idd adds, maar dat neemt niet weg dat dat hele startpagina gebeuren in commerciele handen is en DPC is non-profit.
Over punt 3... tja, het is een forum, dus iedereen verwoord zijn mening, daar is het voor. Zo wordt iedereen weleens afgezeken (zonder kwade bedoelingen). That's life.
En over punt 4: Startpagina is typisch een site voor mensen die denken dat internet ook in boekvorm verkrijgbaar is...
http://www.dutchpowercows.org/subteam.dspOp maandag 22 januari 2001 23:38 schreef poohbeer het volgende:
vb: ga jij anders al die subteamsites maar eens zoeken.. dit is gewoon erg handig!
Is al goed, ik vind het alleen behoorlijkOp maandag 22 januari 2001 23:37 schreef Ikarus het volgende:
sorry dat ik pissig werd, maar ik voel mij niet zo prettig op het moment, dus het was echt niet zo bedoeld snap dat wel
* Ikarus is zichzelf de laatste tijd niet
Verwijderd
waarom niet? ik schat dat ± 50% van onze workunits ook bij een commercieel iets vandaan komt en daar hoor je niemand over...Op maandag 22 januari 2001 23:35 schreef DSmarty het volgende:
Like I said before: Ik waardeer iedereen die enigszins tijd/moeite besteedt aan DPC.
Mijn vraag was eigenlijk of zo'n site (op zich prima idee) wel bij een commercieel iets moet worden ondergebracht.
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Verwijderd
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Verwijderd
Op maandag 22 januari 2001 23:37 schreef Ikarus het volgende:
sorry dat ik pissig werd, maar ik voel mij niet zo prettig op het moment, dus het was echt niet zo bedoeld snap dat wel
* Ikarus is zichzelf de laatste tijd niet
Verwijderd
graag want [ Dutch Power Cows ] -KMA- mist in deze lijst en das niet ok !Op zondag 21 januari 2001 15:54 schreef s3n het volgende:
eej iedereen.
[..]
Nu staat er helemaal onderaan een link naar een lijst met subteams zonder homepage of waar wij geen adres van hebben.
Ik kan dit wel een keer aanpassen, als daar meerdere mensen behoefte aan hebben.
Verwijderd
Dit zou wel kunnen, maar dit heeft volgens mij niet zoveel nut. Dit betekend 2 maal updates doorvoeren. Terwijl het geen extra waarde toevoegdOp donderdag 25 januari 2001 21:48 schreef Teffa het volgende:
s3n is het een idee om ook zoiets onder te brengen bij startkabel.nl?
www.startkabel.nl/infodesk/meedoen.html
Verwijderd
Dit zou wel kunnen, maar dit heeft volgens jou niet zoveel nut. Dit beteken[b]t[/b] 2 maal updates doorvoeren[b], t[/b]erwijl het geen extra waarde toevoeg[b]t.[/b]Op donderdag 25 januari 2001 22:27 schreef s3n het volgende:
[..]
Dit zou wel kunnen, maar dit heeft volgens mij niet zoveel nut. Dit betekend 2 maal updates doorvoeren. Terwijl het geen extra waarde toevoegd
Verwijderd