Ha
,
Ik zoek nieuw geheugen voor mijn MSI 875P neo-FISR moederbord, dit omdat ik nu met mijn 3.0 prescott op de 4ghz kom en ik wil hoger omdat ik mooie temps heb, echter wil mijn geheugen niet verder. Op dit moment heb ik Corsair TWINX1024-3200C2.
Nou heb ik van OCZ een mooi setje gezien, OCZ EL DDR PC-4000 Dual Channel Gold VX
echt lekker geheugen lijkt me, alleen nou heb ik al gezocht op internet maar ik kan niet vinden of dit geheugen wel op mijn MSI 875P neo-FISR mobo wil werken
. op de site van OCZ staat dat dit geoptimaliseerd geheugen is voor de Athlon 64. zal dit dan wel goed met mijn P4 kunne werke
Nou ja misschien heeft iemand ervaringen met OCZ en p4? plz help
of misschien zegt iemand van, IK heb zeer goed geheugen (dit merk en type) deze moet je nemen met een p4!
Ik zoek nieuw geheugen voor mijn MSI 875P neo-FISR moederbord, dit omdat ik nu met mijn 3.0 prescott op de 4ghz kom en ik wil hoger omdat ik mooie temps heb, echter wil mijn geheugen niet verder. Op dit moment heb ik Corsair TWINX1024-3200C2.
Nou heb ik van OCZ een mooi setje gezien, OCZ EL DDR PC-4000 Dual Channel Gold VX
Nou ja misschien heeft iemand ervaringen met OCZ en p4? plz help
of misschien zegt iemand van, IK heb zeer goed geheugen (dit merk en type) deze moet je nemen met een p4!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 15:36 ]