Kabel aansluiting, tv scherp, pc onscherp.

Pagina: 1
Acties:

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Als ik de boel hier ga aansluiten vindt ik het allemaal erg vreemd gaan, ik vindt het lastig uitleggen daarom heb ik een schema'tje er bij gemaakt :

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/wilcopeters/bekabeling.jpg

Hopelijk snappen jullie het schema en kunnen jullie mij helpen oplossen van het probleem.

Ik wil graag op alle tv's + pc scherp beeld hebben, de beneden verdieping heeft er niets mee te maken denk ik.

Blij Met Wilco

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-02 19:00

@r!k

It is I, Leclerq

Kies schema 1

Een hele rij microsoft certificeringen.

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Het heeft niet iets met een schema te kiezen te maken maar, als ik de pc alleen aansluit, heb ik met me tv kaart scherp beeld, maar als ik dan op zolder de boel ga splitsen en de tv's er bij aan doe heb ik op de pc erg slecht beeld.

Ik heb nu de tv's aangesloten en de pc, de tv heeft mooi beeld maar de pc heeft slecht beeld.

Daar zou ik graag een oplossing voor willen hebben, de schema's stellen alleen voor het aansluiten, op schema 1 zie je 2 schema's waarbij je goed beeld hebt, bij schema 2 het tegen overgestelde, met 3 schema's, alles aansluiten gaat dus niet goed.

Hier wil ik graag de oplossing voor hebben.

Blij Met Wilco

Verwijderd

-ThUnDeR- schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:49:
Het heeft niet iets met een schema te kiezen te maken maar, als ik de pc alleen aansluit, heb ik met me tv kaart scherp beeld, maar als ik dan op zolder de boel ga splitsen en de tv's er bij aan doe heb ik op de pc erg slecht beeld.
En hoe splits je ? Met een T stuk of een signaal splitser/versterker ?

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Ik splits de boel met een T stukje.

Edit : uh.. wat is het verschil tussen T stukje en Signaal Splitser ?

[ Voor 52% gewijzigd door -Thunder- op 20-01-2006 15:53 ]

Blij Met Wilco