Toon posts:

[Ervaringen] Compaq Presario X6000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, is er iemand die (goede) ervaringen heeft met de Compaq Presario X6000?? En is deze laptop geschikt voor normaal alledaags gebruik en zo af en toe gamen??

Hier zijn de specs:
Intel Pentium 4 650 3.4Ghz
17.0'' WSXGA+ (1650x1050)
2x512Mb DDR2 533
100Gb 5400Rpm HDD
256Mb Ati Mobility Radeon X600
etc.

Ik heb het gevoel dat de videokaart niet voldoende zal presteren bij zulke hoge resoluties, bij het spelen van bijv. San Andreas en Most Wanted. Ook zal de batterijduur niet fantastisch zijn, of wel soms??? :P

btw: ik heb deze laptop gezien op www.notebookforever.com tegen een zeer aantrekkelijke prijs, dus vandaar :P :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 15:05 ]

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb geen ervaring met deze laptop, maar ik kan wel zeggen dat de X600 vaak te kort kan zijn en dat de batterij niet zo heel erg lang mee gaat.

Verwijderd

hopen dat deze laptop behuizing beter is dan de comp(r)aq die ik heb(van mijn vader). ik zou het iig nooit doen een compraq.

Verwijderd

Topicstarter
Is die behuizing zo slecht dan? Bladdert de verf af ofzo, of springen er scheurtjes in :? :? :?

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 19:26 ]

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Compaq is tegenwoordig een solide merk. De laptop die hij van zijn vader heeft zal wel een wat ouder type zijn. De X600 zal is veel spellen wel meekunnen maar niet met de hoogste settings.De accu tijd zal waarschijnlijk zeer laag zijn i.v.m de Intel 3.4Ghz, als dit is gewoon een desktop versie is dan is het verbruik rond de 100Watt.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Topicstarter
En een Pentium M van +- dezelfde snelheid verbruikt de helft aan stroom, toch?? :) :)

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 19:42 ]

Pagina: 1