Dit is mijn eerste showcase, en ik hoop dat het goed genoeg is om "showcase waardig" te zijn, maar dat mogen jullie mij natuurlijk vertellen 
De foto's zijn genomen 20 januari bij een oude waterzuiveringsinstallatie waarvan ik eigenlijk niet zeker weet of het nog gebruikt word of niet. Ik heb de beste foto's er uit gekozen die zijn hieronder te zien.
Alle foto's gemaakt met mijn Nikon D50 met de 18-55 "kitlens", vervolgens nog in Photoshop naar zwart wit verwerkt.
#1: Zijkant van het gebouw met een put op de voorgrond

#2: Een pijp die vanaf een silo komt en op niks uit lijkt te komen:

#3: Een metalen onderdeel van een soort takelsysteem

#4: Hetzelfde onderwerp als foto 3, maar net een andere hoek:

#5: Rondzwervend stukje buis:

#6: Deze was wel leuk, het is een bordje "Vissen verboden", en het stond bij een oranje gif kleurig stuk water waar geen vis het in zou overlegen.

Commentaar en opmerkingen van harte welkom natuurlijk
De foto's zijn genomen 20 januari bij een oude waterzuiveringsinstallatie waarvan ik eigenlijk niet zeker weet of het nog gebruikt word of niet. Ik heb de beste foto's er uit gekozen die zijn hieronder te zien.
Alle foto's gemaakt met mijn Nikon D50 met de 18-55 "kitlens", vervolgens nog in Photoshop naar zwart wit verwerkt.
#1: Zijkant van het gebouw met een put op de voorgrond

#2: Een pijp die vanaf een silo komt en op niks uit lijkt te komen:

#3: Een metalen onderdeel van een soort takelsysteem

#4: Hetzelfde onderwerp als foto 3, maar net een andere hoek:

#5: Rondzwervend stukje buis:

#6: Deze was wel leuk, het is een bordje "Vissen verboden", en het stond bij een oranje gif kleurig stuk water waar geen vis het in zou overlegen.

Commentaar en opmerkingen van harte welkom natuurlijk
[ Voor 7% gewijzigd door hypz op 20-01-2006 17:17 ]