Toon posts:

JPG naar DXF

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een half life 2 logo in DXF formaat willen. Ik ben dus gaan googlen en kwam maar 1 programma tegen die dat kan. Het heet Img2CAD. Het probleem is dat hij niet netjes een circle maakt maar hij maakt er zeg maar een 8 hoek van.

Ik heb diverse insellingen geprobeerd alleen ik kom er maar niet uit.

Toen ben ik gaan googlen naar het logo in dxf formaat. Ook hier vond ik helemaal niets.

Er rest mij niets andere dan een topicje openen en jullie vragen [knip] hoe ik het zelf moet doen.

Afbeeldingslocatie: http://www.fragdolls.com:4321/blog/media/hl2_02.gif

Dit is het logo.

[ Voor 6% gewijzigd door BtM909 op 20-01-2006 13:39 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan iemand even ...?
Staat ook duidelijk in de algemene FAQ, maar de users in W&G zijn er niet om klusjes voor anderen op te knappen. Dus vragen als "kan iemand even een logo maken?" of "wil iemand even een popup-scriptje schrijven?" e.d. gaan op slot.

Dat gaat hier dan ook niet gebeuren ;)

Ik vraag me alleen het volgende af. Welke van de volgende 100-en tools heb je allemaal geprobeerd: [google=JPG 2 DXF]

[ Voor 18% gewijzigd door BtM909 op 20-01-2006 13:41 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Zoek het logo op bij bijv. een logo website.
Zet vervolgens het logo om van EPS naar DXF met een tool.

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Er is wel meer te vinden, bv http://www.dxfmagic.de/

Wat mogelijk een betere optie is, die je meer controle biedt is om dit logo zelf in Illustrator na te maken, deels door tracing, en deels door bewerking en dan het vector-bestand om te zetten naar DXF, dat is wat precieser dan een bitmap direkt omzetten naar vectoren

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Met CorelDraw kan je ook .DXF bestanden schrijven, daar in is dit logo echt een fluitje van een cent ;)

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 13:40:
Kan iemand even ...?
Ik vraag me alleen het volgende af. Welke van de volgende 100-en tools heb je allemaal geprobeerd: [google=JPG 2 DXF]
Er zijn er niet 100-en. Ik heb echt veel tooltjes geprobeerd. sommige zijn gewoon dezelfde met een andere naam. en er zijn er ook die dxf naar jpg kunnen en die vind je ook als je zoekt op jpg to dxf. Dus ik heb echt zeker wel mijn best gedaan om wat te vinden!

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-04 14:08
Hier heb je het logo in EPS formaat: http://www.brandsofthewor...1&mtype=14&brand_id=90528.

Illustrator kan prima DXF exporteren, dus enige wat je hoeft te doen is die EPS in Illustrator openen; eventueel de kleuren aanpassen en de tekst weghalen en dan Export te kiezen in het File menu.
Pagina: 1