Modderatiemogelijkheden...

Pagina: 1
Acties:

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:54
Ik vind het wel jammer dat als je zelf op een nieuwsposting reageert daarna niet meer kan moddereren, ik zou het logischer vinden dat je alleen niet meer kan moddereren in een subtread waarin je zelf gereageerd hebt of die je begonnen bent, op deze manier zullen mensen die later reageren denk ik ook meer gemoddereerd worden omdat er dan meer mensen zijn die dan nog kunnen moddereren...

P.S. Ik vind dat dit niet op het modderaterforum hoort omdat het een site suggestie is...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als suggestie staat het hiero goed. :)

ik vind het prima dat mensen die gereageerd hebben niet meer kunnen modereren. Je kunt namelijk nooit meer objectief tegenover de reacties staan. Ook zal je andere reacties gaan vergelijken met je eigen reactie qua niveau.

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:54
Maar ik geloof niet dat er geflamed zal worden buiten subtreads, en ik hoop dus dat hiermee vooral de postjes achter in het nieuwsitem wat meer gemoddereerd worden...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Vroeger werd er behoorlijk geflamed. Nu is er goddank het TMF.

Inderdaad zouden subdraden meer gemodereerd moeten worden, maar of de oorspronkelijke poster dat zou moeten doen betwijfel ik.
Maar wie moet dat anders doen is dan een interesante vraag.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Op zondag 21 januari 2001 14:53 schreef ecteinascidin het volgende:
ik vind het prima dat mensen die gereageerd hebben niet meer kunnen modereren. Je kunt namelijk nooit meer objectief tegenover de reacties staan. Ook zal je andere reacties gaan vergelijken met je eigen reactie qua niveau.
't Is niet omdat je een mening hebt gegeven dat je niet subjectief kunt zijn he..
Nu loop'k ook af en toe de echt stomme opmerkingen te modden om daarna me eige opmerking te adden.. komt op hetzelfde neer, maar moet je dus iets meer geduld voor hebben..

Je kan een reactie trouwens ook maar 1 keer modden dus subjectief of niet.. jouw reactie weegt toch niet zoveel door (als anderen niet akkoord gaan).

Kortom: ik ga akkoord met xeldiablo

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

dat mag :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:49

Jaymz

Keep on moving !

'T ligt (mijns inziens) ook _hoe_ je moddereert (zou moddereren) in een draad waar je al gereageerd hebt.

Ikzelf bijvoorbeeld moddereer eigenlijk alleen maar posts die echte flamebites/trolls zijn, dubbelposts zijn, of posts die TE hoog staan (+4 grappig).

In veel draden waar ik niet reageer, heb ik WEL een mening (die ik alleen niet post). Theoretisch zou ik posts waar ik het niet mee eens ben (qua inhoud) omlaag kunnen modden.
Mijn mening heb ik, ongeacht of ik deze plaats. (Ik respecteer alleen andermans mening)
Pagina: 1