Hoi!
Ik ben momenteel voor het bedrijf waar ik stage loop de productcatalogus aan het aanpassen. Nu kan niemand hier met photoshop werken, en de plaatjes waren voordat ik hierkwam echt van erbarmelijk slechte kwaliteit.
Nu ben ik bezig met een action zodat wanneer men hier nieuwe plaatjes van fabrikanten krijgt, ze alles met een druk op de knop kunnen resizen naar een goed, uniform formaat.
Nu loop ik zelf tegen een probleem aan, ik heb de action klaar, maar nu wil ik het zo maken dat alle bewerkingen binnen een plaatje blijven. Een plaatje omvat een product met daaromheen een witte achtergrond, die soms wel erg breed is. Ik wil dat de randen van de selectie (het product) ook meteen het eind van het plaatje is (background), zodat deze ook niet groter is dan nodig.
Nu doe ik het op een andere manier, via select of path selecteer ik het product, vervolgens een kwestie van CTRL-C, bestand sluiten, nieuw bestand openen en plakken maar. Is er een functie zodat ik dit binnen het huidige bestand kan toepassen?
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.