Toon posts:

MS Outlook 2000 leesbevestiging probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik vanuit MS Outlook 2000 een mailtje krijg van een andere persoon en deze heeft gevraagd om een leesbevestiging... dan krijg ik niet de optie om te kiezen of ik dat wil versturen.... het gebeurd gewoon automatisch |:(
Normaal moet je toch gewoon kunnen kiezen... wil je een leesbevestiging versturen ja of nee?? :?

Als ik kijk in Outlook onder Extra - Opties - Emailopties - Controleopties - staat onderin:
Hier kunt u opgeven hoe u wilt reageren op verzoeken om een leesbevestiging te verzenden.
Daaronder staan 2 opties GRIJS helaas... Altijd een leesbevestiging verzenden of Nooit een leesbevestiging verzenden.
Daaronder staat: Deze optie is alleen van toepassing op emailberichten die via internel email worden verzonden. :/

Waarom zijn deze opties grijs en hoe kan ik er toch voor zorgen dat er gekozen kan worden om een bevestiging wel of niet te verzenden? :?

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Zakelijke omgeving ?

Zo ja: dan heeft beheer dit ingesteld m.b.v. een policy

Verwijderd

Topicstarter
TheRookie schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:50:
Zakelijke omgeving ?

Zo ja: dan heeft beheer dit ingesteld m.b.v. een policy
Euhm ja bedrijfsomgeving met exchange server etc...
Heb je enig idee waar ik die policy kan terugvinden?
Eindgebruikers zouden namelijk wel zelf de keuze moeten krijgen vind ik omtrent leesbevestigingen.

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

In de user policy, voor Office 2002 hebben wij ze onder
Administrative Templates -> Outlook -> Tools | Options -> Preferences -> E-mail options -> Tracking options -> Options