Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de 4G iPod van 20gb op m'n dock zitten en net deupdate via iTunes (nummers bijgewerkt).

Nou heb ik het probleem dat de iPod nogal hardnekkig op 't dock "Do not disconnect" blijft roepen en ik hem nergens kan ejecten.

In iTunes, deze computer en de systray "safely remove hardware" zeurt ie steeds dat de iPod nog in gebruik is. Bij processes staat niets meer dat dat begint met een i (alleen Isass.exe maar dat kan ik niet afsluiten).

Hoe krijg ik me iPod nou van dat verdomde dock af?

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:13
Heb ik ook, ik haal hem gewoon eraf, ik weet ook niet waar het aan ligt.

• Ik De Buurman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-11 07:58
schopje naar het apple forum?

probleem had mijn vader ook (windows machine) hij reageerde helemaal nergens op ook niet op de reset. Heb hem aan mijn powerbook gehangen even firmware update en hij werkte weer

[ Voor 76% gewijzigd door Ik De Buurman op 20-01-2006 11:04 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik De Buurman schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 11:03:
schopje naar het apple forum?

probleem had mijn vader ook (windows machine) hij reageerde helemaal nergens op ook niet op de reset. Heb hem aan mijn powerbook gehangen even firmware update en hij werkte weer
De iPod reageert wel. Ik heb ook gewoon toegang via deze computer en iTunes, maar ik kan hem dus niet ejecten.

Ook "update" en "restore" in iPod update-menu doen het om dezelfde reden niet |:(

ps. reboot van winXP helpt ook niet

Update

Uh.. nu reject hij in iTunes ineens weer wel 8)7 Niet echt heel erg relaxed dat ding van 't dock krijgen :(

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 11:45 ]

• FrenkyFal7
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07-2016
off-topic:
Dit topic moet naar Apple Talk .

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-11 21:41
Hij gaat dicht omdat deze vraag in Apple Talk thuishoort (en het probleem verdwenen lijkt te zijn).

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.