Probleem
+/- 14 maanden eigenaar van een JVC TH-S5 Home Cinema Set.
Was altijd erg tevreden tot dinsdag.... een dag van te voren leest het setje nog dvd's en een dag later blijft het ding op reading staan...
Wat heb ik allemaal gedaan
Ik heb internet al afgezocht ==> niks bekend
Repair centers gebeld ==> kunnen niks zeggen zonder het ding gezien te hebben. (logisch)
Manual ==> niks over bekend
Wat gebeurt er:
Ik doe de set aan.
Ik druk op open lade.
Stop er een DVD/CD in.
De lade dicht doen.
DVD spint op.
En daarna loopt de set zo goed als vast. Hij blijft op reading staan kan niet op eject of stop drukken. Ik moet de set in standby zetten en dan op de eject knop drukken... Net voordat de lade open gaat geeft ie de DVD nog een zwiepert... en komt dus draaiend uit de dvd zetten.
Wat doet het nog wel
Op het DVD gedeelte na doet alles het nog gewoon.. ik heb nog steeds geluid en de Interface van het DVD gedeelte doet het ook nog gewoon, als je er maar geen dvd in doet!
Afsluiting
Heeft iemand dit eerder meegemaakt... Of komt dit bekend voor.
Zou een reset helpen, hoe doe ik dit?
Zou een reparatie te doen zijn? Ding was best wel duur (voor mij dan) en deed het altijd super.
+/- 14 maanden eigenaar van een JVC TH-S5 Home Cinema Set.
Was altijd erg tevreden tot dinsdag.... een dag van te voren leest het setje nog dvd's en een dag later blijft het ding op reading staan...
Wat heb ik allemaal gedaan
Ik heb internet al afgezocht ==> niks bekend
Repair centers gebeld ==> kunnen niks zeggen zonder het ding gezien te hebben. (logisch)
Manual ==> niks over bekend
Wat gebeurt er:
Ik doe de set aan.
Ik druk op open lade.
Stop er een DVD/CD in.
De lade dicht doen.
DVD spint op.
En daarna loopt de set zo goed als vast. Hij blijft op reading staan kan niet op eject of stop drukken. Ik moet de set in standby zetten en dan op de eject knop drukken... Net voordat de lade open gaat geeft ie de DVD nog een zwiepert... en komt dus draaiend uit de dvd zetten.
Wat doet het nog wel
Op het DVD gedeelte na doet alles het nog gewoon.. ik heb nog steeds geluid en de Interface van het DVD gedeelte doet het ook nog gewoon, als je er maar geen dvd in doet!
Afsluiting
Heeft iemand dit eerder meegemaakt... Of komt dit bekend voor.
Zou een reset helpen, hoe doe ik dit?
Zou een reparatie te doen zijn? Ding was best wel duur (voor mij dan) en deed het altijd super.