Toon posts:

E-Tech - BAM probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem waar ik niet uitkom.
Ik graas voor DPC bij R@H en gebruik hiervoor Boinc Application Manager van Sloompie.
Werkt thuis perfekt, maar kan pjoeters buitenshuis niet te pakken krijgen.
Heb het net al afgezocht (oa http://www.adslforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=9446) maar heb het tot nu toe nog niet kunnen oplossen.

Gebruik een E-Tech modem/router waarop 3 pjoeters staan aangesloten en BAM werkt perfekt met deze drie.
Pjoeters buitenshuis zijn een probleem.
Op die pjoeters "mijnip" gezet in REMOTE_HOSTS.CFG en deze pjoeters (IP's) toegevoegd in BAM met ww.
Daarna al van alles geprobeerd om te connecten : In Configuration LAN - DHCP gateway selection op User Defined gezet met in User Defined Gateway Address "mijnip" of 10.0.x.x / In Virtual Server bij Public Port en Private Port 1043 ingevuld en bij Host IP Address weer "mijnip" of 10.0.x.x / In Misc Configuration DMZ enabled en bij de Host weer "mijnip" of 10.0.x.x ingevuld.
Ook combi's van deze mogelijkheden.
Krijg steeds deze berichten : "The attempt to connect timed out" en "Connection failed, trying fallback port".
Ben er zeker niet in thuis en weet dan ook niet meer wat verder nog te doen.
Iemand bekend met E-Tech routers en weet een oplossing? Mail me even.

Voor de volledigheid : Ik gebruik Sygate waar Boinc en BAM allowed staan.

Draadje BAM : [rml][ BOINC/Rosetta] Monitoring-tool : BAM[/rml]

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 14:16 ]

Verwijderd

Je vroeg of iemand bekend met E-tech was, nou ik ben wel bekend met E-tech en ik koop het liever niet , vind het slecht , geeft vaak problemen , snel kapot. heb er al 3 gehad.

Voor de rest van je instellingen ik zou het niet weten :) , Als je de mogelijkheid hebt , probeer een andere :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:06:
Je vroeg of iemand bekend met E-tech was, nou ik ben wel bekend met E-tech en ik koop het liever niet , vind het slecht , geeft vaak problemen , snel kapot. heb er al 3 gehad.

Voor de rest van je instellingen ik zou het niet weten :) , Als je de mogelijkheid hebt , probeer een andere :)
Draait nu zo'n 3 jaar zonder problemen, alleen kom ik niet uit het huidige probleem.