Toon posts:

[XP] Alle letters in Windows zijn italic*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem bijna alles in me windows is opeeens van het ene op het andere moment in italic. dit houd in me firefox voor bijna alle webpagina's ook mijn trillian en zo nog meer applicaties...
ik heb niks veranderd naar mijn weten en ik kan ook nix vinden in mijn global windows instellingen...
wie weet waar ik dit kan vinden?
Afbeeldingslocatie: http://www.jelleboog.com/screen.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 09:42 ]

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-03 16:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Al gezocht op GoT/Google?

Ik kan me bijvoorbeeld schuin lettertype in XP opeens herinneren, mogelijk dat je hier de oplossing kan vinden.

Indien het niet helpt, meld dan op z'n minst welke versie van windows je gebruikt.

[ Voor 18% gewijzigd door Tukk op 20-01-2006 09:45 ]

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Verwijderd

Topicstarter
YOEEEE are the master! dit dee het meteen ... via de verwijzing dus naar oud topic.
alles is weer prima ... ff naar me fonts gegaan arial gekilled en die orginele terug..
wouw dat het soms ook zo makkelijk opgelost kan worden.
Tnx alot...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Even een titel edit want "Windows italic" zegt natuurlijk helemaal niks over je probleem - let heir aub ook zelf op :)

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-02 19:23
Is dit geen 'feature' van firefox? kijk eens bij [url]about:config[/url] en zet daar alles op de standaard waardes..

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:34

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

blup schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:00:
Is dit geen 'feature' van firefox? kijk eens bij [url]about:config[/url] en zet daar alles op de standaard waardes..
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:37:
Ik zit met een probleem bijna alles in me windows is opeeens van het ene op het andere moment in italic. dit houd in me firefox voor bijna alle webpagina's ook mijn trillian en zo nog meer applicaties...
Dit heeft dus niet alleen met FireFox te maken ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-03 16:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 09:54:
YOEEEE are the master! dit dee het meteen ... via de verwijzing dus naar oud topic.
alles is weer prima ... ff naar me fonts gegaan arial gekilled en die orginele terug..
wouw dat het soms ook zo makkelijk opgelost kan worden.
Tnx alot...
B)
Voor het eerst dat iemand mij zo noemt.
blup schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 15:00:
dit houd in me firefox voor bijna alle webpagina's ook mijn trillian en zo nog meer applicaties...
Daarbij heeft hij al gemeld hoe het opgelost is (in Windows)...

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Pagina: 1