Toon posts:

USB per ongeluk gesloopt

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey tweakers,

ik heb een probleempje. Zit al 3 uur te kloten om te kijken of ik mijn RAZR telefoon werkend kan krijgen, en in the process heb ik in het register zitten kloten (omdat ik halverwege een setup had afgesloten en daardoor het niet meer wou lukken moest ik iets in registry veranderen). Maar nou heb ik dus het probleem dat al mijn USB poorten het niet meer doen, dus ook geen muis!! Tik dit gelukkig van de andere PC.

Ja, ik weet dat ik een koe ben dat ik geen backup had gemaakt van register, magoed, da's gebeurd.
Iemand suggesties hoe ik dit moet fixen? Of wordt het verse windows? ;(

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:08
Weet je nog wat je hebt veranderd in het register?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een key gedelete van USB waar Motorola in stond... |:(

• MasterMike
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2025
Maak je gebruik van winXP..? Zo ja misschien systeemherstel..? O-)

• jnice
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
mocht je het uit hebben staan: zoek even een ps/2 muis + toetsenbord (of alleen toetsenbord) verwijder dan gewoon de usb-poorten en de controller of wat je ook vindt en reboot. waarschijnlijk herinstalleert windows ze en met wat geluk doet alles het weer

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:14

Klippy

Still Game

Of installeer gewoon zelf je USB drivers?
Zoek even op het net welke USB controller op je moederbord zit, of haal de CD van je moederbord onder het stof vandaan...

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Kijk daar heb ik wat aan :) Dat moet toch wel lukken (kan redelijk navigeren met toetsenbord.. tab tab tab tab tab pijltje pijltje enter :D )

Ik laat het weten of het gewerkt heeft :)

edit: alle items onder Universal Serial Bus Controller met de hand verwijderd, opnieuw opgestart, effe 3 minuutjes install-install-install en de boel werkt weer, super! bedankt!! _/-\o_

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 08:37 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie ging het hier over? Ik zou die graag in je topic titel terugzien enzo ;)
Pagina: 1