grrr, mmm microsoft

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-03 14:45
(jarig!)
ik heb vandaag een andere processor en moederbord erin gezet, maar vraag om windows opnieuw te activeren en zegt de code klopt(terwijl die toch echt op mijn kast zit). maar ik microsoft bellen krijgen cijfer gaat goed maar kan later weer niet niet updaten. bel morgen weer op want moet weer registreren, omdat ik windows weer opnieuw erop gezet heb. maar warom klopt mijn code niet terwijl ik hem wel goed invoer??

Verwijderd

omdat er een paar componenten zijn aangepast in je pc.
Daarom moet je hem opnieuw activeren.

Maar als je een ander mobo gebruikt dan kan je de pc sowiesow beter opnieuw installeren :)

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-03 17:46
remcio schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 00:36:
ik heb vandaag een andere processor en moederbord erin gezet, maar vraag om windows opnieuw te activeren en zegt de code klopt(terwijl die toch echt op mijn kast zit). maar ik microsoft bellen krijgen cijfer gaat goed maar kan later weer niet niet updaten. bel morgen weer op want moet weer registreren, omdat ik windows weer opnieuw erop gezet heb. maar warom klopt mijn code niet terwijl ik hem wel goed invoer??
Buiten jouw manier van schrijven, waar ik weinig wijs uit word, zou je misschien het een en ander uit de doeken kunnen doen? Je zegt dat je opnieuw moet activeren. Dat kan, wanneer je PC dusdanig is ge-upgrade vraagt Windows in sommige gevallen om een nieuwe activering.

Maar is het zo dat de activering goed verloopt, via de telefoon? En wanneer je wil updaten dan gaat er iets mis? Kun je de foutcode geven? Zou ook aan jouw browserinstellingen kunnen liggen.

Vraag me ook af of het om een OEM-versie van Windows ging en of dit ermee te maken zou kunnen hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door usgaap op 20-01-2006 00:45 . Reden: vraag toegevoegd ]

• silverstorm
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 01-03 22:54

silverstorm

tearing me apart

Windows wil de verspreiding van illegale software tegen gaan. Windows schrijft gegevens over moederbord, prosessor enz. weg in een database onder vermelding van je product-ID. Wanneer je iets hardware wijzigt, dan klopt de combinatie van de hardware en je product-ID niet meer.

Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes

Het sysadmin irc-cafe

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
volgens mij ken ik het probleem

ik heb al een aantal hardware upgrades gehad, en heb al 5 of 6 keer 'opnieuw' geactiveerd.

echter, ik heb laatst de nieuwe deamon tools geinstalleerd, en windows ziet die virtuele drive ook als een hardware change..
anyhow, nu is het dus zo dat ik hem niet nog een keer kan activeren.. hij zegt dat hij al te vaak geactiveerd is..

topic kaping?

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• usgaap
@BasieP

Is mij al ettelijke keren overkomen, telefonisch activeren is bij mij de uitkomst geweest.

• remcio
(jarig!)
nee ik heb de hardware veranderd, maar ik heb al een soort andere code van microsoft gehad kon ik nog niet updaten. dus ik denk ik probeer de windows nog een keer opnieuw erop, en ja het zelfde probleem. dus ik kan morgen weer microsoft opbellen voor de activatie, zie het morgenvroeg wel. meld het hier.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
usgaap1976 schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 00:46:
@BasieP

Is mij al ettelijke keren overkomen, telefonisch activeren is bij mij de uitkomst geweest.
heb jij zo een nummer voor mij? (ja ben lui sorry)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• remcio
(jarig!)
krijg je te zien bij de activatie (08000233487) :P

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-03 16:04
zelf bellen doet wonderen..

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-03 21:26
huh? als je voor telefonisch kiest en je land selecteert staat er direct het telefoonummer hoor.
Dacht je dat hij het uit de Gouden gids haalt? haha ben benieuwd welke categorie :P

• usgaap
remcio schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 00:52:
krijg je te zien bij de activatie (08000233487) :P
U vraagt wij draaien :9

Je wordt op je wenken bediend.

[ Voor 10% gewijzigd door usgaap op 20-01-2006 01:25 ]

Verwijderd

Gewoon even bellen, ze bijten niet. Verder is je topic titel nou niet echt je van dat en je topic start is erg onduidelijk om te lezen. Ik ga dit topic daarom sluiten :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.