Triggerhappy op de edit-knop

Pagina: 1
Acties:

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-09-2025
Tweakers heeft een (redelijk) uniek discussie systeem, vanwege het feit dat je kan reageren op elkaar. Dat kan ik fora ook, maar op de frontpage zie je het actually gebeuren in de layout. Posts als deze http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1519668 wordt ik dan ook een beetje geirriteerd van. Je kan toch prima op die persoon reageren via de reageer knop? Het ergste is dat diverse mods dit zelfs (op het forum, maar ergens moet een voorbeeld vandaan komen) nog promoten. "Gebruik de editknop als je iets wil toevoegen".

Gewoon een irritatie die ik wilde delen, verder geniet ik veel van jullie (al jaren) topsite :).

[ Voor 3% gewijzigd door Ruudjah op 20-01-2006 00:36 ]

TweakBlog

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 13:44

sjaakaq

It might get loud

Zit wat in, maar ikzelf had pas na een jaar oid door dat je zegmaar middenin een thread kon reageren door op het gezichtje voor de username te klikken...dus de "reageer op iemand die niet de laatste post heeft functie" zit ook wel erg verstopt, vandaar dat mensen wellicht hun eigen post gaan editten.

leoaq.fm // Jeune Loop

Verwijderd

Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt in het verleden, en het kan irritant zijn moet ik toegeven. Ik ben het destijds gaan doen omdat ik het onnozel vond om een rits aan posts te vervaardigen en dan op die reacties ook weer "punten te scoren".

Overigens lijkt het me iets wat geblokkeerd zou kunnen worden door een post niet meer bewerkbaar te maken op het moment dat iemand er op gereageerd heeft. Misschien dat sommige mensen dan ook eindelijk lezen wat ze posten voordat ze het daadwerkelijk posten. Al denk ik dat een deel van de bezoekers daar toch geen boodschap aan heeft.

Waar ik me namelijk aan erger zijn mensen die niet fatsoenlijk zinnen op het scherm kunnen laten verschijnen. Een spelfoutje komt altijd wel eens voor, en dat maakt ook niets uit. Iets wordt echter volkomen onleesbaar wanneer mensen de moeite niet nemen om bijvoorbeeld hoofdletters te gebruiken. Dan krijg je zo'n heeeeeeeeele lange zin met hier en daar een random punt. En zo hebben we allemaal wel iets wat ons irriteert. :)

<edit>
@Ruudjah

Nog 1 keer dan om jou te pesten :)
</edit>

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 12:17 ]