S-ATA -> Disk status: FAILED!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• Timo002
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
HELP!

Ik zit met het volgende:
M'n PC heeft een S-ATA schijf. Ik heb m'n PC afgesloten (normaal) en wou hem de volgende dag weer opstarten. Alleen is dit nooit gelukt. Windows systeem herstel enz enz enz leverde niets op. Dus XP maar opnieuw installeren op de hardeschijf. Echter gaf de installatie aan dat de schijf beschadigd was en er niet op geinstalleerd kon worden.
Daarom heb ik een IDE hardeschijf in m'n PC geplaatst en hierop XP geinstalleerd. M'n PC werkt dus weer. Echter wil ik de data die nog op m'n S-ATA schijf staat er nog wel graag af krijgen (Veel foto's). Maar omdat de schijf fouten bevat kom ik er niet op. Met een tool die bij het moederbord zit krijg ik de volgende melding:Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/t.post/viaraidklein.JPG
Wat houdt dit precies in... Het einde van m'n harde schijf? En is er nog een manier om de data er eventueel toch nog af te krijgen?

[ Voor 26% gewijzigd door Timo002 op 20-01-2006 00:00 ]

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:07

Cyphax

Moderator LNX
edit:
Je hebt het al gefixed. :)

[ Voor 81% gewijzigd door Cyphax op 19-01-2006 23:56 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

In de FAQ van dit subforum staat hoe je de verloren gegane data eventueel kunt recoveren: OM FAQ / Beleid » Hoe krijg ik verloren gegane data terug? Aangezien in deze FAQ enorm veel informatie hierover staat en je daar in je topicstart geen woord over rept, heb ik het idee dat je de FAQ geeneens hebt doorgenomen, voordat je dit topic startte. En dat is nou net niet de bedoeling hier op GoT ;) Zie ook de Algemene gedragsregels (Netiquette).

Dit topic is gesloten.