Toon posts:

Wat nou lieve adje's ? (tom)

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waarom is deze topic (topic 110370) nou weer gesloten :?

Die reden van tom slaat nergens op, sterker nog: ik vind dat ie met zo'n racistische uitspraak:
Moeten ze gaan werken hé, ik heb ook eerlijk moeten werken voor die PC op m'n bureau.
Onmogelijk admin kan zijn

Het was verdomt goed dat er is zo'n discussie kwam en dat mensen er is serieus over gingen praten ! Doordat dit gesloten word komt alles weer in de doofpot en veranderd er niks ! :r:r:r

Misschien een nieuw forum: Stoute adjes ? :(

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-02 19:53
helemaal mee eens !!

je mag niet meer discuseren hiero... wat doe ik hier nog ?

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-02 12:29

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Heel vreemd inderdaad. Tot de een-na-laatste post ging het allemaal heel netjes.

Inderdaad, met een opmerking als "Moeten ze gaan werken hé, ik heb ook eerlijk moeten werken voor die PC op m'n bureau." zou ik het draadje ook hebben gesloten. Niet eens uit angst voor het meldpunt discriminatie maar omdat het idd een bijzonder racistisch getinte uitspraak is.

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• RedHat
je, Vind ik ook van Tom?

heb ik gediscrimineerd? ik bedoel gewoon een groot deel van hun die ik ken.... en dat je niet moet pinnen hier sávonds of je hebt een mes of erger een pistool op je smoel.. nee da's lekker

• RedHat
ti's alleen zo jammer:

hij past z'n posting aan, zouden wij dat doen zouden ew meteen ban for life krijgen :?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 14:27 schreef Niep het volgende:
Heel vreemd inderdaad. Tot de een-na-laatste post ging het allemaal heel netjes.

Inderdaad, met een opmerking als "Moeten ze gaan werken hé, ik heb ook eerlijk moeten werken voor die PC op m'n bureau." zou ik het draadje ook hebben gesloten. Niet eens uit angst voor het meldpunt discriminatie maar omdat het idd een bijzonder racistisch getinte uitspraak is.
EN HET ERGE IS DAT DIE POSTING IS GEPOST DOOR EEN ADMIN, DIE DE TOPIC VERVOLGENS SLUIT !

Verwijderd

Topicstarter
Een quote van Tom uit die topic
We hebben namelijk al ooit te maken gehad met het meldpunt discriminatie... dus moet em uit voorzorg toch sluiten.
Haha, wie discrimineerd er nou een paar regels daarboven (in hetzelfde bericht) !

• RedHat
om van te :r

• RedHat
pim we krijgen een ban waarschijnlijk >:)

Verwijderd

Topicstarter
Lekker boeiuh Wesley ! (nieuwe user is zo aangemaakt :P)

Wij halen alleen de feiten boven tafel, een admin moet objectief zijn !

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Waarom is dat nou weer erg?
Er zijn al honderdduizend topics over buitenlanders geweest.

En waarom zou Tom niet zijn ontevredenheid/mening mogen uitten? Zou dat opeens niet meer mogen als je Adje bent ofzo?

Bullshit, het is duidelijk waarom hij gesloten is. Dit soort topics lopen maar al te vaak uit op flamewars.
En bannen gebeurt echt niet zo snel als jullie kennelijk denken.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben lui, maak er de volgende x s een linkje van :+

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 14:39 schreef asmoday het volgende:
Waarom is dat nou weer erg?
Er zijn al honderdduizend topics over buitenlanders geweest.

En waarom zou Tom niet zijn ontevredenheid/mening mogen uitten? Zou dat opeens niet meer mogen als je Adje bent ofzo?

Bullshit, het is duidelijk waarom hij gesloten is. Dit soort topics lopen maar al te vaak uit op flamewars.
En bannen gebeurt echt niet zo snel als jullie kennelijk denken.
tssss, het was een hele serieuze discussie met goed beargumenteerde antwoorden !

Enne, tom moet wel objectief zijn als admin... Anders moet ie hem niet sluiten en zeggen dat ie geen mot wil hebben met het meldpunt van discriminatie :r

Verwijderd

Topicstarter
btw; een forum is een discussie bord...

Dit was een serieuze discussie, als dit niet mag kun je bijna nergens meer over praten ! |:(

• RedHat
amen.

• saviour
  • Niet online
Dattie gesloten is laat ik even terzijde. Maar die opmerking van Tom is helemaal niet van racistische aard. ALs hij dat over Nederlanderz zou zeggen was er nix aan de hand geweest, als mensen (jongeren duzz) geen geld hebben dan moeten ze ook gaan werken als ze geld willen. Er is werk zat (ook al zijn t rotbaantjes).

Tom heeft imho duzz nix verkeerdz gedaan wat dat betreft.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 14:44 schreef Wesley het volgende:
amen.
De heer is met uw :7

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Die uitspraak dat ze moeten werken is toch HEEL gewoon? Ik heb op school geleerd dat ik moest werken voor m'n geld, evenals dat hun dat moeten.

Iemand zegt: "maar hun hebben geen geld om leuke dingen te kopen", mijn eerste reactie daarop was "maar ze kunnen toch, net zoals alle andere mensen op wat uitzonderingen (i.v.m. gezondheid) na, ervoor werken". Wie discrimineer ik dan?

Als je leuke dingen wilt kopen heb je geld nodig. Geld kun je krijgen door te werken. Zo simpel is het.

Verder stond heel die topic vol met uitspraken over 'turken' die crimineel zijn. Dat is IMHO wel discriminatie. Daarom is die topic geclosed.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 14:45 schreef Tom het volgende:
Die uitspraak dat ze moeten werken is toch HEEL gewoon? Ik heb op school geleerd dat ik moest werken voor m'n geld, evenals dat hun dat moeten.

Iemand zegt: "maar hun hebben geen geld om leuke dingen te kopen", mijn eerste reactie daarop was "maar ze kunnen toch, net zoals alle andere mensen op wat uitzonderingen (i.v.m. gezondheid) na, ervoor werken". Wie discrimineer ik dan?

Verder stond heel die topic vol met uitspraken over 'turken' die crimineel zijn. Dat is IMHO wel discriminatie. Daarom is die topic geclosed.
Ach man, het was een zeer goede discussie )waar er veel meer van zouden moeten zijn) !

Er waren voor-& tegens ! Zulke discussie's moeten niet gesloten worden maar meer onder de aandacht komen !!!

• saviour
  • Niet online
Niet wanneer er al waarschuwingen zijn geweest voor racisme op dit bord. Racisme waar jij zo sterk tegen bent, racisme dat jij niet herkent en racisme dat jij ziet in uitspraken terwijl t er niet is.

Je moet niet zo zeuren.

My 2 centz

• RedHat
* RedHat prayz for Pim.

• RedHat
Op zondag 21 januari 2001 14:48 schreef saviour het volgende:
Niet wanneer er al waarschuwingen zijn geweest voor racisme op dit bord. Racisme waar jij zo sterk tegen bent, racisme dat jij niet herkent en racisme dat jij ziet in uitspraken terwijl t er niet is.

Je moet niet zo zeuren.

My 2 centz
d'r wil d'r volgens mij 1 admin worden >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 14:48 schreef saviour het volgende:

Je moet niet zo zeuren.

My 2 centz
tssssss, wat nou zeuren. Het was een serieuze, niet discriminerende discussie over wat kon en wat niet !

Maarja; admins meten dus toch weer met 2 maten :(

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 14:47 schreef pimderks het volgende:

[..]
Ach man, het was een zeer goede discussie )waar er veel meer van zouden moeten zijn) !
OK ik ga even wat copy&pasten uit die topic.

• saviour
  • Niet online
Ik hoef geen admin te worden hoor :+ Ben ik al ergenz anderz.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:21

Floor-is

5.2

Je kunt het opvatten zoals je wilt, als je maar overtuigd bent van het feit dat Tom een racist is, kan je zijn posts ook zo interpreteren. Hij heeft misschien niet de beste woordkeuze gebruikt, maar hij bedoelt het goed.

pimderks: Als ik jouw posts lees, krijg ik ook wel een beetje het idee dat jij liever geen "niet-Nederlanders" in Nederland hebt, waarom val je Tom dan aan?

Bericht hierboven

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 14:51 schreef Floris_Diemel het volgende:
Je kunt het opvatten zoals je wilt, als je maar overtuigd bent van het feit dat Tom een racist is, kan je zijn posts ook zo interpreteren. Hij heeft misschien niet de beste woordkeuze gebruikt, maar hij bedoelt het goed.

pimderks: Als ik jouw posts lees, krijg ik ook wel een beetje het idee dat jij liever geen "niet-Nederlanders" in Nederland hebt, waarom val je Tom dan aan?
Dat is helemaal niet waar; ik wil alleen onderscheid maken tussen "om welke reden je hier komt" en wat voor 'n gedrag acceptabel is...

• RedHat
... ik moet me erbij neerleggen ...
... verkeerde woordkeuze is slechte smoes ...
... je zegt iets, of je zegt iets NIET ...

... amen ...

• Tom
  • Niet online

Tom

Even wat voorbeeldjes:
Hetgeen waar ik me eigenlijk het meest aan stoor is het feit dat ze hun eigen taal spreken..

-

En waarom doen ze dit?? Ze voelen zich denk ik continue bedreigd ofzo.. altijd ruzie zoeken..

-

tuurlijk zijn er ook wel goeie eigenlijk heb ook wel zwarte vrienden alleen die marokanen echt een vreselijk volk!

-

tssssss In wel land wonen we nou???? JUIST! Nederland zei moeten aan ons aanpassen ze zijn hier godverdomme te gast!!! anders gewoon eruit flikkeren..... ik zit op zoon kut school met meer buitenlanders die alleen maar jatten uitschelden vechten en bedreigen......... ophoeren met die gasten.... net zoals mijn Nederlands leraar die een ijzeren buis op zich kreeg omdat ie zoon eikel aansprak dat ie zijn huiswerk niet had gedaan...
Wat een serieuse discussie was het...

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik copy-paste die link en zie de eerste posting al met voldoende over-1-kam-scherende teksten staan.
Ik weet niet hoor... ik woon hier in een buurt waar je na 7:00 's avonds niet moet gaan pinnen hoor, wedden dat je een mes/pistool onder je keel gedrukt krijgt?

en dan pissen ze nog ook in de pinautomaten... goorlappen...

en als je er wat van zegt heb je 10 minuten later politie op je dak, en dat zij kanker bleekscheet zeggen word wel geaccepteerd?

Zie het hier ook vaak op't forum... heb je het over turken, slaan de adjes in 1 keer om... mag niet mag niet, komt er een turk met tyfus kaaskoppen.. dan is dat een mening ofzo en geen discriminatie

En dan de regering: Buitenlanders krijgen mooie hoekhuizen, villa's... en een nederlander word op straat gezet, geen opvang, ga maar ergens zweven...
Deze teksten zijn in geen enkel geval constructief en normaal te noemen maar zetten gewoon op tot stigmatisering. Dat een adje de boel op slot gooit is niet meer dan normaal en dat je hier vervolgens kan klagen heet een wonder (ik had je gewoon bij het meldpunt discriminatie aangegeven).

Als je niets nuttigs te melden hebt, houdt dan je mond.
* Delerium adviseert zeep.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 14:45 schreef Tom het volgende:
Graag nog even antwoord op bovenstaande vraag...

Verwijderd

Topicstarter
ER HEBBEN WEL MENSEN TUSSEN GEZETEN DIE ONBEARGUMENTEERDE UITSPRAKEN HEBBEN GEDAAN MAAR DIE HEBBEN "WE" VERVOLGENS TOCH OOK WEG-GELULT !

Enne floris: jij kan Tom wel lekker verdedigen als admin heh ;(

• RedHat
jah dat is wat ik meegemaakt heb...
ik heb het dan over bepaalde buitenlanders... NIET OVER ALLE!!!! er zijn er ook heel veel die gewoon nice enzo zijn, ik heb ook turken+marocanen vrienden...!

maar dit is wat ik meegemaakt heb... of moet ik gaan liegen omdat ze toevallig buitenlanders zijn?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:00 schreef Tom het volgende:

[..]
Graag nog even antwoord op bovenstaande vraag...
tsss, ander woordgebruik :(

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:01 schreef pimderks het volgende:
ER HEBBEN WEL MENSEN TUSSEN GEZETEN DIE ONBEARGUMENTEERDE UITSPRAKEN HEBBEN GEDAAN MAAR DIE HEBBEN "WE" VERVOLGENS TOCH OOK WEG-GELULT !
Dat was wel een reden om die topic te sluiten, en het waren teveel uitspraken om ze weg te halen.
Enne floris: jij kan Tom wel lekker verdedigen als admin heh ;(
Zeg dan wat ik fout heb gedaan in jouw ogen?

- Mijn uitspraak dat je moet werken over geld -> graag antwoord op de vraag wie ik discrimineer.
- Reden van closen -> zie hierboven.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:01 schreef Wesley het volgende:
jah dat is wat ik meegemaakt heb...
ik heb het dan over bepaalde buitenlanders... NIET OVER ALLE!!!! er zijn er ook heel veel die gewoon nice enzo zijn, ik heb ook turken+marocanen vrienden...!

maar dit is wat ik meegemaakt heb... of moet ik gaan liegen omdat ze toevallig buitenlanders zijn?
idd ! En dat is het hele gebeuren, alle buitenlanders worden met de nek aangekeken door wat een bepaalde groep flikt !

Maaaaaar, wat je nooit mag vergeten is dat er ook een grote groep buitenlanders gewoon hele aardige mensen zijn die niks met de criminele praktijken van hun landgenoten te maken hebben !

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan iedereen niet een beetje rustiger ademen en op een normaal niveau over dit probleem discussieren?

Oh en voor iedereen die zich aangesproken voelt... er bestaat zoiets als een 'edit' Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif.

* IceStorm mengt zich voor de rest niet in de discussie.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:04 schreef Tom het volgende:

[..]
Dat was wel een reden om die topic te sluiten, en het waren teveel uitspraken om ze weg te halen.
[..]
Zeg dan wat ik fout heb gedaan in jouw ogen?

- Mijn uitspraak dat je moet werken over geld -> graag antwoord op de vraag wie ik discrimineer.
- Reden van closen -> zie hierboven.
NOT, die uitspraken die de racistische kant op gingen hadden wij allang tegenbeargumenteerd !

• RedHat
ik heb NOOIT gezegd dat alle turken enzo dom waren enzo... ti's een bepaalde groep waar we over willen discuseren !

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:05 schreef IceStorm het volgende:
Kan iedereen niet een beetje rustiger ademen en op een normaal niveau over dit probleem discussieren?

Oh en voor iedereen die zich aangesproken voelt... er bestaat zoiets als een 'edit' [afbeelding].

* IceStorm mengt zich voor de rest niet in de discussie.
tssssss, normaal discuseren gaat moeilijk als admins topics closen en met 2 maten mengen

Edit is zeer vals om onder "gedane uitspraken" uit te komen :(

ALs je je niet serieus in de discusie wilt mengen moet je niet posten

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

ik heb ook turken+marocanen vrienden...!
Door uberhaupt een hele bevolkingsgroep te noemen ben je al verkeerd bezig (domme hollander |:()

Overigens is deze quote een standaardzin. Ik hoor 'm te vaak in dit soort discussies.

Adjes, een waarschuwing lijkt me meer op z'n plaats. Een ban is een goede tweede.

[edit], kan deze ook op slot? dit soort discussies hebben totaal geen zin.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:02 schreef pimderks het volgende:

[..]
tsss, ander woordgebruik :(
Nee niet ander woordgebruik.

Als iemand (maakt totaal niet uit wie) leuke dingen wil doen, dan heeft ie daar geld voor nodig. De enige goede manier om aan geld te komen is ervoor werken. Arbeid verrichten en daarvoor betaald krijgen, heb je vast wel op school gehad.

Iemand zegt in die thread:
"maar ze hebben helemaal geen PC of andere leuke dingen"
Dat is onzin, want daarvoor kunnen ze toch werken? |:(

En ik discrimineer dan helemaal niemand... want ik heb nog steeds geen antwoord van je gehad wie ik gediscrimineerd heb in die opmerking. Niemand! Dus waarom dan :r's en ontzettend kinderachtige ICQ messages? Omdat ik zeg dat je hoort te werken voor je geld? Dat is iets wat de kinderen geleerd krijgen op de basissschool.

• RedHat
Op zondag 21 januari 2001 15:07 schreef ecteinascidin het volgende:

[..]
Door uberhaupt een hele bevolkingsgroep te noemen ben je al verkeerd bezig (domme hollander |:()

Overigens is deze quote een standaardzin. Ik hoor 'm te vaak in dit soort discussies.

Adjes, een waarschuwing lijkt me meer op z'n plaats. Een ban is een goede tweede.
ik een waarschuwing jij een ban (-1 troll)!!!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:05 schreef pimderks het volgende:

[..]
NOT, die uitspraken die de racistische kant op gingen hadden wij allang tegenbeargumenteerd !
Maar ze stonden er wel, reden genoeg dat het meldpunt discriminatie ons verantwoordelijk stelt voor de content op GoT... daar vallen ook die berichten onder. Het boeit hun niet of er tegenargumenten staan of niet.

En zoals gezegt: we hebben al eerder problemen gehad met Meldpunt Discriminatie Internet.

Verwijderd

Topicstarter
Jaja tom, zo kun je alles goed praten.

Feit blijft dat jij om duistere reden een topic sluit terwijl je zelf een racistisch ge-aarde uitspraak doet en vervolgens begint over "het niet in contact willen komen met het meldpunt van discriminatie" :?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:07 schreef ecteinascidin het volgende:
[edit], kan deze ook op slot? dit soort discussies hebben totaal geen zin.
Ze hebben een grote mond over mij, ik wil graag argumenten horen wat ik fout doe. Heb tot nu toe nog niets gehoord dus laat em even open.

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik ben het met tom eens.

• RedHat
Pim, Tom heeft wel een punt... maar Tom, ben jij verantwoordelijk voor discriminatie? nee !!! Als ik zeg: **** (rasistishe opmerking) tegen klaas, word piet toch niet opgepakt ?!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 21 januari 2001 15:07 schreef pimderks het volgende:

[..]
tssssss, normaal discuseren gaat moeilijk als admins topics closen en met 2 maten mengen

Edit is zeer vals om onder "gedane uitspraken" uit te komen :(

ALs je je niet serieus in de discusie wilt mengen moet je niet posten
Ok, ik ga wel even toelichten

-Als er adjes niet normaal discussieren vind je het normaal dat je dat zelf ook meteen niet meer hoeft te doen? Vindt ik niet.. dat noem ik zielig. Blijf gewoon rustig dan ben je een heel stuk beter dan hun

-Ik bedoelde met 'gebruik de edit' NIET om onder uitspraken uit te komen maar gewoon om tekst toe te veogen in deze discussie. Jij en wesley posten 2 messages achter elkaar. Noem het een tik van mij maar dat vindt ik irritant ;)

-Ik meng me niet in de discussie of er nu wel of gediscrimineerd wordt... Ik geef gewoon mijn mening over het verloop van deze discussie.. En aangezien je zelf zegt dat zolang er serieus gesproken wordt het ok is voor een forum doe ik dat ook gewoon.

Beetje duidelijker?

• RedHat
Op zondag 21 januari 2001 15:12 schreef Tom het volgende:

[..]
Ze hebben een grote mond over mij, ik wil graag argumenten horen wat ik fout doe. Heb tot nu toe nog niets gehoord dus laat em even open.
ZE?!!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:07 schreef pimderks het volgende:
Je komt zelf niet met argumenten.
Op zondag 21 januari 2001 15:11 schreef pimderks het volgende:
Feit blijft dat jij om duistere reden een topic sluit
Vanwege racistische opmerkingen.
terwijl je zelf een racistisch ge-aarde uitspraak doet
Lul toch niet man! Dan mag jij NU ZEGGEN waar ik racistische uitspraken doe in die topic! nergens! Ik heb al om argumenten gevraagd maar daar kom je niet mee. Erg triest dus.
en vervolgens begint over "het niet in contact willen komen met het meldpunt van discriminatie" :?
Ze hebben ons al ooit op de vingers getikt, en er stonden racistische opmerkingen in, reden genoeg om het zekere voor het onzekere te nemen en die topic te sluiten.

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als het een persoonlijke vete is tussen wesley en tom dan ben ik weg. Laat wesley ook dan een inhoudelijk argument gebruiken ipv z'n rascistische opruierijen, aangezien hij nogal generaliseerd.

Als een turk een PC van de gemeente krijgt is Wesley jaloers en de gemeente dom. In dit verhaal is dus niets mis met de turk (tenzij íe nee zegt, dan is íe ook dom;)).

Maar goed, Tom heeft gelijk en zoniet: een adje heeft altijd gelijk. (en ik ben weg).

• RedHat
Op zondag 21 januari 2001 15:15 schreef Tom het volgende:

[..]
Je komt zelf niet met argumenten.
[..]
Vanwege racistische opmerkingen.
[..]
Lul toch niet man! Dan mag jij NU ZEGGEN waar ik racistische uitspraken doe in die topic! nergens! Ik heb al om argumenten gevraagd maar daar kom je niet mee. Erg triest dus.
[..]
Ze hebben ons al ooit op de vingers getikt, en er stonden racistische opmerkingen in, reden genoeg om het zekere voor het onzekere te nemen en die topic te sluiten.
wat heb ik trouwens verkeerd gedaan dan?

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Damn, deze topic gaat te snel, een dubbelpost was dit.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:13 schreef Wesley het volgende:

[..]
ZE?!!
Ik vind de eerlijkheid van tom als admin gewoon niet goed. Hij meet duidelijk met 2 maten en kan alles goed praten met zijn admin functietje :r

• RedHat
Op zondag 21 januari 2001 15:15 schreef ecteinascidin het volgende:
Als het een persoonlijke vete is tussen wesley en tom dan ben ik weg. Laat wesley ook dan een inhoudelijk argument gebruiken ipv z'n rascistische opruierijen, aangezien hij nogal generaliseerd.

Als een turk een PC van de gemeente krijgt is Wesley jaloers en de gemeente dom. In dit verhaal is dus niets mis met de turk (tenzij íe nee zegt, dan is íe ook dom;)).

Maar goed, Tom heeft gelijk en zoniet: een adje heeft altijd gelijk. (en ik ben weg).
WAAR laat ik rasisthe zinnen achter?!!!! WAAR!!!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:12 schreef Wesley het volgende:
Pim, Tom heeft wel een punt... maar Tom, ben jij verantwoordelijk voor discriminatie? nee !!! Als ik zeg: **** (rasistishe opmerking) tegen klaas, word piet toch niet opgepakt ?!
GoT (zeg: Tweakers.net) is verantwoordelijk voor alle content die erop staat, wij moeten zorgen dat er hier geen racistische opmerkingen op komen staan omdat dat tegen de wet is.

Wij kunnen dus problemen krijgen, was het maar zo dat diegene die het postte ervoor verantwoordelijk was, zou een hoop problemen voorkomen.

Verwijderd

Topicstarter
De topic ging JUIST over het gedrag tussen Nederlander en buitenlanders, dus het was totaal onterecht om hem te sluiten.

Zulke topics moeten juist toegejuicht worden, het is juist super goed van wesley dat hij over zulke onderwerpen nadenkt en er een discussie over start !

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wesley schreef
marocanen (heb liever een turk dan een marocaan, ik vind die marocanen maar agresieffe mensen!!)...
[edit], Wesley, wat is je leeftijd eigenlijk? Gezien de inhoudelijke argumenten en schrijffouten wil ik dit graag weten zodat ik jou reacties in de juiste proportie kan plaatsen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:16 schreef pimderks het volgende:

[..]
Ik vind de eerlijkheid van tom als admin gewoon niet goed. Hij meet duidelijk met 2 maten en kan alles goed praten met zijn admin functietje :r
KOM VERDOMME DAN MET ARGUMENTEN IN PLAATS VAN ROEPEN "JA HIJ IS GEEN GOED ADJE" EN "HET SLAAT NERGENS OP DAT IE EEN TOPIC CLOSED".

Jij bent hier triest bezig... dat je dat zelf niet in de gaten hebt zeg |:( allemaal een grote mond maar direct reageren op mijn vragen/opmerkingen doet ie niet (komt ie weer aan met 2 maten enz.).

• RedHat
Op zondag 21 januari 2001 15:17 schreef Tom het volgende:

[..]
GoT (zeg: Tweakers.net) is verantwoordelijk voor alle content die erop staat, wij moeten zorgen dat er hier geen racistische opmerkingen op komen staan omdat dat tegen de wet is.

Wij kunnen dus problemen krijgen, was het maar zo dat diegene die het postte ervoor verantwoordelijk was, zou een hoop problemen voorkomen.
ja ben ik het mee eens... maar discrimineerde ik dan? ik zeg bij elke posting dat ik het over een groepje heb of niet? ??:?

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:13 schreef Wesley het volgende:

[..]
ZE?!!
OK Pimderks grotendeels...

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:17 schreef Tom het volgende:

[..]

Als jullie altijd obejctief oordelen en je niet zelf uitlaten over een onderwerp dan is er niks aan de hand

Je zegd overigens zelf zoiets als:
Ik ben het met de uitspraken eens maar mag dit niet als admin omdat ik dan ruzien krijg met het meldpunt discriminatie.... :r

• RedHat
ik vind deze topic maar kut worden...

maar tom, nogmaals...

vind jij dat ik gediscrimineerd heb? ik heb toch altijd gezegd dat het een bepaald groepje is

kom dan ook met QUOTES! tom tom tom :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:19 schreef Tom het volgende:

[..]
KOM VERDOMME DAN MET ARGUMENTEN IN PLAATS VAN ROEPEN "JA HIJ IS GEEN GOED ADJE" EN "HET SLAAT NERGENS OP DAT IE EEN TOPIC CLOSED".

Jij bent hier triest bezig... dat je dat zelf niet in de gaten hebt zeg |:( allemaal een grote mond maar direct reageren op mijn vragen/opmerkingen doet ie niet (komt ie weer aan met 2 maten enz.).
Ik heb wel degelijk argumenten genoemd zoals dat jij niet objectief kan zijn als je jezelf uitlaat over een bepaald onderwerp

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:18 schreef pimderks het volgende:
De topic ging JUIST over het gedrag tussen Nederlander en buitenlanders, dus het was totaal onterecht om hem te sluiten.

Zulke topics moeten juist toegejuicht worden, het is juist super goed van wesley dat hij over zulke onderwerpen nadenkt en er een discussie over start !
Er staan racistische opmerkingen in, OF die moesten weggehaald worden (maar het waren er teveel) OF die topic moest geclosed worden. Er was geen sprake van een goede discussie... er werd teveel gegeneraliseerd.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Op zondag 21 januari 2001 13:55 schreef delyver het volgende:
De meeste allochtonen hebben ook geen geld om iets leuks te doen ofzo,
hebben geen PC geen spelcomputer
geen geld om een sport te beoeffenen
etc
daardoor gaan ze zich vervelen, en vereenvolgens criminele activiteiten plegen
dat is een probleem die je niet uit de wereld krijgt (kan wel: veel geld geven maar dat kost veel te veel)
Nou Tom, als jij op deze post zo reageert:
Moeten ze gaan werken hé, ik heb ook eerlijk moeten werken voor die PC op m'n bureau.
Dan ben je niet echt constructief bezig (op z'n minst). De post van delyver getuigt wel zo van een gebrek aan inzicht dat een ondersteunende reactie zoals jij geeft niet op z'n plaats is.

IPV geageren over de stupiditeit die post van delyver bevat, ga je zeggen: "moeten ze maar gaan werken". Hiermee ondersteun je de uitspraak van delyver dus, en dát getuigt van een zeer gebrekkig inzicht mijns inziens.

Het zal je (niet op Tom persoonlijk gericht, maar op iedereen die zich aangesproken voelt) trouwens misschien verbazen, maar ik, als half-turk zijnde, woon in een huis van 3 kwart miljoen, heb een audio/ video-installatie van 25.000,- en een computer van 8.500,- én ik heb nog nooit wat gestolen, iemand bedrogen oid... Mijn kennis van de Nederlandse taal is beter dan die van een gemiddelde Nederlander en ik spreek het ook nog 's accentloos.. (nou, als je plat Amsterdams niet meerekend :))

Hmz... hoe kan dat nou..???

(ik vind de vergelijking van; 'Ik ben een keer benadeeld door iemand met rood haar, ik ken iemand anders die dat ook is gebeurt, dus mensen met rode haren zijn (bijna) allemaal slecht. Natuurlijk niet allemaal, ik heb ook vrienden met rode haren die wel normaal doen |:()

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:22 schreef pimderks het volgende:

[..]
Ik heb wel degelijk argumenten genoemd zoals dat jij niet objectief kan zijn als je jezelf uitlaat over een bepaald onderwerp
Waar ben ik niet objectief?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:15 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
Jaja, dit is dus het super oneerlijke waar het allemaal omdraaid, admins mogen alles en zijn nooit fout terwijl ze verdomt goed weten wat ze fout doen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:23 schreef Obi het volgende:
[..]
Nou Tom, als jij op deze post zo reageert:
[..]
Dan ben je niet echt constructief bezig (op z'n minst). De post van delyver getuigt wel zo van een gebrek aan inzicht dat een ondersteunende reactie zoals jij geeft niet op z'n plaats is.
Ik zeg toch niet dat turken/marokannen niet zouden werken?

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 januari 2001 15:23 schreef Tom het volgende:

[..]
Waar ben ik niet objectief?
Ja dahaaaaaag, als je zo'n bord voor je kop hebt dan weet ik het ook niet meer hoor; waar staan nou alweer 3 pages vol mee :? PRECIES :)

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:24 schreef pimderks het volgende:

[..]
Jaja, dit is dus het super oneerlijke waar het allemaal omdraaid, admins mogen alles en zijn nooit fout terwijl ze verdomt goed weten wat ze fout doen.
KOM MET ARGUMENTEN MAN! :(

Dat doe je niet, het enige wat je zegt is dat ik niet objectief ben en die topic zonder reden close en dat er wel een goede discussie was!

Dat was NIET zo en ik had daar argumenten voor, en daarom issie geclosed.

Jij bent het daar niet mee eens, ben dan ook eens een man en kom met goede argumenten waarom ie wel open moest blijven volgens jou.

• RedHat
tom ik wacht nog steeds waar ik gediscrimineerd heb»»..

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:26 schreef pimderks het volgende:

[..]
Ja dahaaaaaag, als je zo'n bord voor je kop hebt dan weet ik het ook niet meer hoor; waar staan nou alweer 3 pages vol mee :? PRECIES :)
Met racistische opmerkingen: daarom issie geclosed. Mijn opmerking op het laatst was helemaal niet racistisch, gaf alleen aan dat als je leuke dingen wilt doen je ervoor moet werken. Zeg nergens dat ze dat niet zouden doen.

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Oh, en tussen tiepen en posten in ie er een hoop gepost, laat het duidelijk zijn dat ik het oké vind dat Tom het gesloten heeft, aar gaat het mij niet om. Ik word alleen een beetje misselijk van de ideeën die sommigen er op na houden..

Iedereen staat op z'n kop als in Oostenrijk een racistische partij aan de macht komt, maar ik voorzie dat een nederlandse FPÖ ook niet slecht zou scoren ;r.
(en dan heb ik het niet over een CD die zichzelf met belachelijkheid verzopen heeft)

• RedHat
Op zondag 21 januari 2001 15:27 schreef Tom het volgende:

[..]
KOM MET ARGUMENTEN MAN! :(

Dat doe je niet, het enige wat je zegt is dat ik niet objectief ben en die topic zonder reden close en dat er wel een goede discussie was!

Dat was NIET zo en ik had daar argumenten voor, en daarom issie geclosed.

Jij bent het daar niet mee eens, ben dan ook eens een man en kom met goede argumenten waarom ie wel open moest blijven volgens jou.
hij moest open blijfen om te laten zien dat het wél kan op een normale manier, dat we 'geen' plaat voor onze kop hebben, en daarmee doel ik op een bepaalde groep, dus NIET turken en marocanen in het algemeen.

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 21 januari 2001 15:27 schreef Wesley het volgende:
tom ik wacht nog steeds waar ik gediscrimineerd heb»»..
Weet zo niet, maar ik heb het over de hele thread en niet over 1 persoon... heb geloof ik ook nergens gezegt dat jij gediscrimineerd hebt.

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Hier komt niets meer uit. Wil je verder discussieren, dan start je je emailprogramma maar. Dit topic haalt alleen maar het niveau van GoT naar beneden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.