Toon posts:

[Nero7] Loopt na 3 sec. vast bij branden audio? *

Pagina: 1
Acties:
  • 436 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wie kan mij helpen met het opsporen van het fout in NERO 7. I
k heb de 7.0.0.0 versie en een BENQ DW 1640 DVD-+R/RW ROM.
DVD's brand hij goed in een data, iso format maar een standard CDA Audio CD brand hij niet.
Een compilatie kan ik aanmaken en op het moment dat ik op branden knop druk loopt hij 3 seconden en dan loopt volledig vast. Er gebeurt verder niks en ik zit te staren naar de status van de brandprooces zonder enkele voortgang. Ik heb nergens aan gezeten waardoor hij zo kan gedragen.
Ik heb echt geen verklaring?
Er zijn alle MP3 bestanden die ik erop wil zetten.
Graag wacht ik een reactie van iemand, iemand die zo diep deskundig is uiteraard.

Groeten :)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Nero al opnieuw geinstalleerd? Firmware van je brander geupgrade?

• Justawitte
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik meen dat dat een veel voorkomend probleem is bij nero 7.

Verwijderd

.cue file laden met nero? Gewoon laten uitladen :)
Duurt een half uurtje.

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Even tussendoor, er is ook een update uit voor Nero 7.
http://www.nero.com/nero7...s_7_Release_Notes.html#a1

[ Voor 39% gewijzigd door niels88 op 19-01-2006 22:27 ]

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 00:44
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:22:
[knip]
k heb de 7.0.0.0 versie
[knip]
En na enkele klikjes op Nero.com of met Nero updater was je erachter gekomen dat:
Current version: 7.0.1.4b
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:22:
[knip]
Graag wacht ik een reactie van iemand, iemand die zo diep deskundig is uiteraard.
[knip]
Verwacht je hier een medewerker van Ahead Software? :X

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Heb je ook al eens gekeken wat je pc doet. (Virusscanner-->Taskmanager?)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Hoofdletters zijn nergens voor nodig hoor

NERO 7 LOOPT VAST > [Nero7] Loopt na 3 sec. vast bij branden audio? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,
Ik zal met gertvdijk beginen. Ja gert ik dacht inderdat dat ik alleen relevante informatie zou verkrijgen, want al die tijd verliezen soms op internet wil je wel alleen de belangrijkste dingen eruit pikken. een medewerker kan ook zla hij dat prive doet uiteraard. maar bedankt voor alle steun ik heb het opgelost en jullie mogen ook weten. na instalatie van de nieuwe nero geupdate versie 7.0.1.4b en daarvoor uitgevoerde antivirus(verwijderd trojanshors in java cashe, geen idei hoe hij daar komt en dat zelfs nog van maand december. dus cashe altijd verwijderen als het kan) is allees weer normaal.Ik las de berichten van jullie pas achter af want ik kreeg geen mail van geplatste berichten in mijn vraag. ik vind dat wel raar? zal moet ook uitzoeken.
Maar dus de probleem zat waarschijnlijk in de trojaan of de nieuwe versie. ik dent dat het te makken had met de nieuwe versie want Ahead had pas een nieuwsrief geschreven over een belangrijke update.
In iedere gevaal bedankt aan jullie steun. keep the cool work roling.
Greetz en tot een andere lezing.

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 00:44
Verwijderd schreef op zondag 22 januari 2006 @ 04:31:
Ja gert ik dacht inderdat dat ik alleen relevante informatie zou verkrijgen, want al die tijd verliezen soms op internet wil je wel alleen de belangrijkste dingen eruit pikken.
Euhm... in je profiel staat dat je beroep in de ICT sector ligt. Dan moet je toch weten van *updates*? No flame intended, just curious.

Kia e-Niro 2021 64kWh DynamicPlusLine. 3x Victron MP-II op 15kWh US5000 3f thuisbatterij met 3x25A→3x40A PowerAssist, Victron EVCS, 3200Wp HoyMiles zp. my GitHub, my blog

Pagina: 1