Ik post dit ff voor een vriend van mij:
Hoi ik heb een vraagje over een probleempje
Sinds 2 dagen loopt mijn computer heeeeel traag en blijft mijn wisselbestand stijgen tot ongeveer 2.3Gb... Ik het het nooit eerder gehad en vroeger zat het altijd rond de 300mb.
Als ik mijn computer opstart is het ongeveer 200mb, maar binnen 30 min zit het al op 1.3gb...
Zou iemand mij kunnen helpen, door te vertellen hoe ik het kan maken... Ik hoop dat mijn geheugen niet kapot is
Ok nou om te beginnen als ik mijn computer opstart is alles gewoon 2MB ongeveer en na euhm 1 uur zoals nu
is het als volgt: (ik heb dit uit Windows Taakbeheer als je op Ctrl+Alt+Del drukt bij processen)
svchost.exe (x3): 40MB
wdgmgr.exe: 36MB
smss.exe: 35MB
system: 35MB
msnmsgr.exe (gewoon msn dus): 16MB
iexplorer.exe: 18MB
Oftewel veel te hoog het zou echt niet zo hoog moeten
maar ik denk dat het of een dikke virus is of mn geheugen is kapot
Mijn specs:
Geheugeb: 1gb ram corsair 400mhz
Moederbord: Asus K8V Deluxe
CPU: AMD Athlon 64 3200+
Harde schijf: Western Digital 160BG sata
Videokaart: Asus Ati Radeon 9800XT
Is er iemand die een oplossing weet want ik word er echt helemaal gek van!
Alvast bedankt
P.S. Ik wist niet precies waar ik dit moet posten omdat het een beetje een twijfel geval is tussen hard- en software. Als het fout staat, zou iemand het dan plz kunnen moven naar het juiste forum?
Hoi ik heb een vraagje over een probleempje
Sinds 2 dagen loopt mijn computer heeeeel traag en blijft mijn wisselbestand stijgen tot ongeveer 2.3Gb... Ik het het nooit eerder gehad en vroeger zat het altijd rond de 300mb.
Als ik mijn computer opstart is het ongeveer 200mb, maar binnen 30 min zit het al op 1.3gb...
Zou iemand mij kunnen helpen, door te vertellen hoe ik het kan maken... Ik hoop dat mijn geheugen niet kapot is
Ok nou om te beginnen als ik mijn computer opstart is alles gewoon 2MB ongeveer en na euhm 1 uur zoals nu
svchost.exe (x3): 40MB
wdgmgr.exe: 36MB
smss.exe: 35MB
system: 35MB
msnmsgr.exe (gewoon msn dus): 16MB
iexplorer.exe: 18MB
Oftewel veel te hoog het zou echt niet zo hoog moeten
Mijn specs:
Geheugeb: 1gb ram corsair 400mhz
Moederbord: Asus K8V Deluxe
CPU: AMD Athlon 64 3200+
Harde schijf: Western Digital 160BG sata
Videokaart: Asus Ati Radeon 9800XT
Is er iemand die een oplossing weet want ik word er echt helemaal gek van!
Alvast bedankt
P.S. Ik wist niet precies waar ik dit moet posten omdat het een beetje een twijfel geval is tussen hard- en software. Als het fout staat, zou iemand het dan plz kunnen moven naar het juiste forum?