Ik heb nu dus een logitech z-340 set, en een kamer van 16m2. als ik een logitech z-5500 koop, zal het geluid dan wel mooier worden? word de bass misschien vervormd? doordat hij in een kleinere kamer geplaatst wordt?
lees Het Logitech Z-5500 PLOPJES probleem topic eens door, dan wil je misschien toch een andere set. De 5400/5450 bijvoorbeeld, heeft iets minder vermogen.
geluid is persoonlijk.
en het zal ook aan je eigen instelling liggen, en aan de plaatsing, en aan de invulling van de ruimte.
een kale ruimte klinkt anders dan een volle ruimte.
try it ! speel met je instellingen, lees reviews
en het zal ook aan je eigen instelling liggen, en aan de plaatsing, en aan de invulling van de ruimte.
een kale ruimte klinkt anders dan een volle ruimte.
try it ! speel met je instellingen, lees reviews
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik heb ook een kamer van ongeveer die grote icm een Z-5500. Ik moet zeggen dat ik het niet echt overkill vind ofzo. Gewoon super goed geluid!!
Q6600 | 4GB | 24" Dell 2407-HC | Logitech Z-5500 | iPhone 4
Dus de tonen van de bass klinken gewoon veel mooier dan met een z-340? of andere boxen in die prijsklasse (60 euro).Lefty_38 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:04:
Ik heb ook een kamer van ongeveer die grote icm een Z-5500. Ik moet zeggen dat ik het niet echt overkill vind ofzo. Gewoon super goed geluid!!