Ok me zusje zit achter der pc, msn zegt er is nieuwe versie ze update en kan niet meer aanmelden. Er word een foutmelding gegeven dat er door de firewall niet aangemeld kan worden oid. Maar als je het laat testen dan is alles ok, en ook als je verbinding test, ja er is verbinding niets aan de hand. Maar waarom meldt hij het dan niet aan. Ook is het zo dat als je een account naam wil intypen het zeker 1 minuut duurt voordat wat je getypt hebt in beeld verschijnt. Ik ben nu met hitmanpro aant scannen op spyware. Heeft iemand enig idee wat het probleem is, en belangrijker hoe los ik het op?
We hebben hier een netwerk via winxp standaard ingesteld, internet en alle andere dingen werken ze kan zich allen niet aanmelden bij MSN. Ik heb vaste ip-adressen toegewezen, en ook aardig wat poorten geroute, misschien moet ik ineens een aparte poort open gooien voor haar ip adres maar dat is een speculatie.
We hebben hier een netwerk via winxp standaard ingesteld, internet en alle andere dingen werken ze kan zich allen niet aanmelden bij MSN. Ik heb vaste ip-adressen toegewezen, en ook aardig wat poorten geroute, misschien moet ik ineens een aparte poort open gooien voor haar ip adres maar dat is een speculatie.
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383