Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Winxp Pro ] Sommige sites werken niet meer met IE

Pagina: 1
Acties:

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik heb een virus gehad en spyware van de site disney.com, terwijl ik toen alle updates had van windows xp, en ik nergens ja op had geklikt, het voerde zich compleet zelf uit. Sindsdien he ik ad-aware, spy-bot SD , registry mechanic, en antivirus etrust "up to date" en hijackthis er over heen laten gaan. De schadelijke bestanden zijn volgens mij bijna allemaal verwijderd.
Maar nu zit ik met het probleem dat sommige sites niet openen, als ik bijv tweakers.net open in IE dan zie ik een pagina lang cijfers,letters en symbolen. Ik kan wel veel andere sites openen, bijv google.nl , maar sugababes.nl weer niet... Daarom gebruik ik nu firefox voor de sites die het niet doen. Hoe kan ik alles weer goed krijgen zonder een systeemherstel en een reinstall van winxp? Is IE opnieuw te installeren?(denk het eigenlijk niet, essentieel onderdeel van winxp) Graag opplossingen:D

(ohja deze link wil niet verwijderd worden met hijack, en bij spybot SD komt hij gewoon weer opnieuw terug : Winlogon Notify:docent0 - c:\windows\system32\docent0.dll)

[ Voor 12% gewijzigd door elevator op 20-01-2006 11:36 ]

Verwijderd

heb je al geprobeerd het in veilige modus je comp schoon te maken?

en ik zou alleen maar firefox of opera gebruiken en alleen maar IE gebruiken als het echt moet. Maar dat is aan jou.

• usgaap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-11 21:00
Je had waarschijnlijk beter onder Beveiliging&Virussen kunnen posten. Je hebt waarschijnlijk last van wat hier al een keer eerder is besproken, namelijk DLL-tjes die bij het opstarten gewoon weer terugkomen. Heeft te maken met de Windows register winlogon notify.

Ik zou als ik jou was eerst beginnen met het kijken naar deze topic-index. Je hebt nog steeds last van een virus namelijk.

Er heeft in die index een goede How-To gestaan van Schouw, download eerst de trial-versie van Kaspersky en selecteer extended bases in het programma. Update Kaspersky en probeer dan in veilige modus zonder netwerkmogelijkheden (met systeemherstel uit) je comp te scannen.

Edit: heb de post van Schouw gevonden, hier, midden op de pagina, lijkt erg veel van waar jij last van had, succes.

[ Voor 38% gewijzigd door usgaap op 19-01-2006 22:25 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit heeft inderdaad meer plek in Beveiliging & Virussen :)

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

usgaap1976 schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 22:18:
Edit: heb de post van Schouw gevonden, hier, midden op de pagina, lijkt erg veel van waar jij last van had, succes.
[rml][ malware] Look2Me infectie, oplossing inside[/rml] is misschien handiger, vooral omdat het een directe link is naar dezelfde tutorial. ;)

Signature