Ik heb sinds kort een HP NC8000 laptop gekocht.
Alleen nu ik hem aan het installeren (Win XP) ben, krijg ik het wireless gedeelte niet aan de praat.
Ik heb de drivers van de HP support site geinstalleerd, maar bij het icoontje bij de klok blijft hij zeggen "Wireless network interface disabled".
In de device manager van Windows zie ik hem ook niet staan.
In de bios staat hij wel geactiveerd.
Op de support site van HP staat hierover verdomd weinig (lees niets) vermeld, ook op google weinig resultaten behalve dan "lowest pice", "Review" enz enz.
Info laptop:
HP NC8000
Product nummer DE543AV
1,6 Ghz
512 Mb intern geheugen
Ati 96000 mobile
Zijn hier mensen die hier ook een NC8000 hebben en wel het wireless gedeelte aan de praat hebben gekregen?
/spelfaut @ TT +a/
Alleen nu ik hem aan het installeren (Win XP) ben, krijg ik het wireless gedeelte niet aan de praat.
Ik heb de drivers van de HP support site geinstalleerd, maar bij het icoontje bij de klok blijft hij zeggen "Wireless network interface disabled".
In de device manager van Windows zie ik hem ook niet staan.
In de bios staat hij wel geactiveerd.
Op de support site van HP staat hierover verdomd weinig (lees niets) vermeld, ook op google weinig resultaten behalve dan "lowest pice", "Review" enz enz.
Info laptop:
HP NC8000
Product nummer DE543AV
1,6 Ghz
512 Mb intern geheugen
Ati 96000 mobile
Zijn hier mensen die hier ook een NC8000 hebben en wel het wireless gedeelte aan de praat hebben gekregen?
/spelfaut @ TT +a/
[ Voor 5% gewijzigd door Noodels op 19-01-2006 19:31 ]