Torrents kunnen niet seeden?

Pagina: 1
Acties:

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15:46
Ik heb het probleem dat mijn torrents niet kunnen seeden. Als ik aan het downloaden ben, kan ik gewoon tegelijk dezelfde torrent uploaden (je weet wel hoe het systeem werkt), maar zodra de download klaar is, vertikt ie het om te seeden. De verbinding met de tracker wordt eerst verbroken (denk ik), later connect ie weer, maar kan geen peers vinden om naar te uploaden. Dit is ook met zelfgemaakte torrents.
Ik heb al verschillende trackers geprobeerd, waaronder DHT, verschillende clients etc. maar niets helpt. Ook super-seeding aan/uit, firewall aan/uit (ook in de log staat dat er totaal niets geblokkeerd werd toen ie nog aanstond) en nog meer instellingen veranderd, zonder succes helaas. Uiteraard zijn mijn poorten geforward (allemaal, default server op een Alcatel 510).
Ik kwam nog een forum tegen waar ze hetzelfde probleem hebben, helaas zonder oplossing :(.
http://www.dslreports.com/forum/remark,14997671~start=20

Mijn pc:
AMD 3500+ @ 2400Mhz
1GB RAM
XP x64 Pro

Mijn provider is Planet en zij beweren niets te blokkeren.

Weet iemand een oplossing?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Welk programma gebruik je ? Misschien moet je eens verschillende progs uitproberen.
Azureus,utorrent,bittorent zelf, abc enz.. :)
Verschillende clients geprobeerd dus O-)

Heb je het ook als je het zonder router probeert? :)

[ Voor 29% gewijzigd door Satch op 19-01-2006 19:30 ]

• The__Virus
Tja dat gaat niet lukken, maar mijn pc wordt op internet dus altijd gewoon gezien als direct verbonden, daar ik alle poorten geforward heb. Maar rechtstreeks kan helaas niet :(.

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-08 20:06
Probeer geen standaard torrent poorten te gebruiken, en zet de PnP optie op je router aan.

• The__Virus
PnP staat in de router op secure, de client geeft deze als OK aan. Ook gebruik ik willekeurige poorten, door op een knop van de client te drukken, dus ook dat is het probleem helaas niet.