Toon posts:

Waar haal ik die informatie weg?

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Waar haal ik precies informatie weg die windows kennelijk bewaart? (ja ja, ik zal duidelijker zijn ;)).

Ik bedoel bijvoorbeeld dingen die je in moet vullen als je bijvoorbeeld op een forum aanlogt .... username en password.

Ik tik best snel, en soms maak ik een foutje. Vervelende fouten zijn als ik TAB niet goed ingedrukt heb en er dus username en password achter elkaar staan. Als je dan met pijltje naar beneden gaat in 't veld waar je user name moet komen, staat er naast je username, ook je username met password. Auw. Hoe krijg ik die handel weg? Waar wordt dat opgeslagen?

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
dat hangt van je browser af, cache opruimen en cookies weggooien wil wel helpen

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Verwijderd

Of schijfopruiming -> tijdelijke internetbestanden verwijderen

Verwijderd

Topicstarter
Ja klopt, maar dat doe ik wekelijks ;) Die informatie staat daar dus niet en wordt onthouden!

Ik gebruik gewoon windows explorer (XP Home Edition btw).

Voor opruimen gebruik ik:

1) Norton
2) Daarna de optie's in Internet Explorer om alle geschiedenis, bestanden etc op te ruimen.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 18:16 ]

Verwijderd

In Avant Browser (schil voor Internet Explorer) kan je veel gegevens verwijderen, ook paswoorden ed. Als je het persé weg wilt kan je Avant Browser eventueel tijdelijk installeren, verwijderen en terug desinstalleren.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 18:18 ]

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je bedoelt de functie "Autoaanvullen" in Internet Explorer.

Daarvoor ga je naar het menu "Extra" --> "Internet-opties". Dan ga je naar het tabblad "Inhoud", en klik je op de knop "AutoAanvullen". Dan kun je aangeven wat AutoAanvullen allemaal moet onthouden, en heb je 2 knoppen om de opgeslagen gegevens te verwijderen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
In IE (engelse versie):
Tools > Internet Options, Tabblad: Content > Knop: AutoComplete.

Daar kan je Clear Forms en Clear Passwords kiezen :)

edit:
geeft DrivinUCrazy een klap op zn billetjes :(

[ Voor 21% gewijzigd door Speedener op 19-01-2006 18:23 ]

• JanWillem32
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-12-2025
Internet opties->tabblad inhoud->SSL-status wissen, wachtwoorden en formuliergegevens worden daarmee gewist.

Verwijderd

Topicstarter
Thanks voor de tips, is inderdaad gelukt! Ik heb de Nederlandse versie, maar ik wist nu waar ik moest zoeken!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Farting Bob,

Zoals je al vaker gezegd is is het tonen van inzet toch wel belangrijk - ik zie dit in je topic totaal niet terug.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.