Toon posts:

[light-gaming pc] Goede keus? Iets goedkoper?

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
AOpen H600B 350 Watt, Zwart
Asrock 939Dual-SATA2
Maxtor DiamondMax Plus 10 120 GB, 7200 rpm, 8 MB, ATA/133
AMD Athlon 64 Venice 3000+, Socket 939, Boxed
Kingston DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Matched pair (2x 512 MB)
Samsung 730BF 17 inch, Zilver, Zwart
Microsoft Windows XP Home Edition NL, OEM XFX GeForce FX 6600 GT 128 MB, AGP 8X
NEC ND-4550 16 x, 8 x, 16 x, Zwart, OEM
Logitech Cordless Internet Pro Desktop Zwart, OEM
Logitech X-120 Zwart

Zo. Voor wat huis-tuin en keukengamen (zolang Oblivion ( _/-\o_ ) het fatsoenlijk gaat doen ben ik blij ), en verder niets al te zwaars, dacht ik met het bovenstaande aardig uit de voeten te kunnen.

Probleem is echter, ik wil 'em niet in delen bestellen en kom dan bij Azerty op 1130 uit, en ik zie het liever nog 100 goedkoper, wil ik 'em nog deze week kunnen bestellen (en dat wil ik).Voorstellen die wat van de prijs afhalen zijn dus welkom. Of anders, als ik nog opeens veel geld van m'n ouders af weet te troggelen, zijn verbeteringsvoorstellen ook welkom.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-02 11:00
1. Videokaart is wel ok, je zou ook een 6800 LE kunnen overwegen voor hetzelfde geld ongeveer, die kun je dan unlocken waardoor de performance een stuk beter is. Zie daarvoor het topic hier op GoT.
2. Verruil dia Asrock voor een moederbord van een degelijker merk, Gigabyte, Asus, maakt niet uit, maar dit is zonde voor een potentieel net systeem.

[edit]

Overigens snap ik niet hoe je aan die prijs komt op het eerste gezicht, monitor zal het wel door komen.
Tip: bekijk ook eens de best buy guides op tweakers.net, staan ook tips voor budget systemen.

Bijvoorbeeld dit systeem: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2006 Als je hier een andere videokaart in zou schuiven, en misschien 1024 mb geheugen zou nemen (is nog niet eens perse nodig, maar zoveel kost het ook weer niet extra), heb je hier een heel net gamesysteem aan :)

[ Voor 44% gewijzigd door Solomon op 19-01-2006 17:00 ]

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

Verwijderd

Topicstarter
correctie, prijs was met montage, wat nou niet bepaald nodig is. komt dus neer op 1100, ligt meen ik vooral aan windows en natuurlijk die monitor.

"Tip: bekijk ook eens de best buy guides op tweakers.net, staan ook tips voor budget systemen."

Staan zinnige dingen in, heb de helft ook daaruit tevoorschijn getoverd.
In budget gebruiken ze de Acer AL1715s, voor 50 minder, mja ik weet niet, gewoon een niet beredeneerde afkeer van acer, tesamen met dat ik 4ms wel grappig vond.

"Als je hier een andere videokaart in zou schuiven"

dan wordt dat alsnog niet echt goedkoper dan bovenstaande, lijkt me.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 17:06 ]

• Solomon
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:03:
correctie, prijs was met montage, wat nou niet bepaald nodig is. komt dus neer op 1100, ligt meen ik vooral aan windows en natuurlijk die monitor.

"Tip: bekijk ook eens de best buy guides op tweakers.net, staan ook tips voor budget systemen."

Staan zinnige dingen in, heb de helft ook daaruit tevoorschijn getoverd.
In budget gebruiken ze de Acer AL1715s, voor 50 minder, mja ik weet niet, gewoon een niet beredeneerde afkeer van acer, tesamen met dat ik 4ms wel grappig vond.

"Als je hier een andere videokaart in zou schuiven"

dan wordt dat alsnog niet echt goedkoper dan bovenstaande, lijkt me.
Nouwja, de best buy guide had uiteindelijk 722 euro besteed. Dan kun je er een videokaart van 300 euro insteken voordat je aan jou 1000+ euro zit ;) Dan heb ik geen rekening gehouden met de windows-licentie, maar heb je die werkelijk nodig voor een prive-systeempje?

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
De X800GTO² is misschien een tip, deze kan je overclocken tot zelfs een X850 XT PE en kost slechts €220!
Kijk ook eens naar het prijsverschil van de 3000+ en 3200+ ;)
De hardeschijf is ook niet een al te beste keus, voor €99 heb je al een Samsung Spinpoint 250GB, zijn zelfs nog een beetje stiller en sneller dan de Maxtor. Ik zou je ook aanraden een Arctic Freezer 64 PRO te kopen, en dan geen boxed maar retail processor, ding kost je €20 en je hebt er echt veel plezier van, vooral qua geluidsverschil met de boxed cooler.

[ Voor 49% gewijzigd door Ilya op 19-01-2006 17:21 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Solomon schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:55:
1. Videokaart is wel ok, je zou ook een 6800 LE kunnen overwegen voor hetzelfde geld ongeveer, die kun je dan unlocken waardoor de performance een stuk beter is. Zie daarvoor het topic hier op GoT.
2. Verruil dia Asrock voor een moederbord van een degelijker merk, Gigabyte, Asus, maakt niet uit, maar dit is zonde voor een potentieel net systeem.
Dat Asrock mobo is prima. Als je niet veel waarde hecht aan allerlei extra features is het een prima bordje. Lekker goedkoop :)

Verder zou ik een Sata schijf nemen. Die zijn nauwelijks of niet duurder dan Ata schijven. Bovendien heb je minder last van grote dikke kabels. Die van Sata zijn mooi klein :)
Het is jammer dat je niet iets meer geld uit wil geven, zodat je een mooie videokaart kunt kopen. Bijvoorbeeld een 6800GS van 180 euro oid. Maargoed, dit is ook wel een net systeempje, al zal je videokaart het eerst aan vervanging toe zijn.

• Solomon
RoD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:22:
[...]

Dat Asrock mobo is prima. Als je niet veel waarde hecht aan allerlei extra features is het een prima bordje. Lekker goedkoop :)

Verder zou ik een Sata schijf nemen. Die zijn nauwelijks of niet duurder dan Ata schijven. Bovendien heb je minder last van grote dikke kabels. Die van Sata zijn mooi klein :)
Het is jammer dat je niet iets meer geld uit wil geven, zodat je een mooie videokaart kunt kopen. Bijvoorbeeld een 6800GS van 180 euro oid. Maargoed, dit is ook wel een net systeempje, al zal je videokaart het eerst aan vervanging toe zijn.
Mijn afkeer jegens Asrock mobo's zit 'm absoluut niet in de functionaliteit en opties. Maar gewoon aan de stabiliteit. Bij het computerbedrijf waar ik heb gewerkt hebben we een tijdje met Asrock's gewerkt, maar die kwamen gewoon veel te vaak terug met onverklaarbare probleme (instabiliteit), vergeleken met Asus en Gigabyte die we ook verkochten.

• Dennist4
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-09-2025
je hebt in je Startpost een AGP 8x videokaart staan. Als je toch een nieuwe moederbord en GPU koopt, kan je beter een PCI-Express versie kiezen. (is meestal ook nog goedkoper dan dezelfde in AGP versie)

Laptop (Asus F3U) Allround Pc'tje

• RoD
  • Niet online

RoD

Solomon schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:44:
[...]

Mijn afkeer jegens Asrock mobo's zit 'm absoluut niet in de functionaliteit en opties. Maar gewoon aan de stabiliteit. Bij het computerbedrijf waar ik heb gewerkt hebben we een tijdje met Asrock's gewerkt, maar die kwamen gewoon veel te vaak terug met onverklaarbare probleme (instabiliteit), vergeleken met Asus en Gigabyte die we ook verkochten.
Klopt, volgens mij had je dat veel met de oudere Asrock's, maar volgens mij is dit bordje een stuk beter. Er loopt ook een topic over dit bordje op GoT :)

Een hoop reviews zijn tamelijk positief over dit bordje. Hij mag dan features missen.. als je die niet nodig hebt is dit een erg goed bordje (aldus reviews)

[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 19-01-2006 21:28 ]

• Solomon
RoD schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 21:23:
[...]

Klopt, volgens mij had je dat veel met de oudere Asrock's, maar volgens mij is dit bordje een stuk beter. Er loopt ook een topic over dit bordje op GoT :)

Een hoop reviews zijn tamelijk positief over dit bordje. Hij mag dan features missen.. als je die niet nodig hebt is dit een erg goed bordje (aldus reviews)
Weer wat bijgeleerd ;)

Verwijderd

Topicstarter
Vernieuwde versie (wat extra geld gekregen & verdiend):

XFX GeForce 6800 GS 256 MB, PCI Express x16
AMD Athlon 64 3200+ Venice
Maxtor DiamondMax Plus 10 200 GB, 7.200 rpm, 16 MB, SATA/150
Creative SBS380 Zwart

en de rest gelijk.

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-02 11:14
ja zo kan je em elke week gaan uitbreiden tot dat je genoeg geld hebt om heel AMD op te kopen ;)

op een gegeven moment moet je die pc gewoon kopen, en wat je nu wilt kopen is leuk dus gewoon doen.

Verwijderd

Topicstarter
"tot dat je genoeg geld hebt om heel AMD op te kopen"

nou zóveel geld verdien ik nou ook weer niet, op het benzinestation...

"op een gegeven moment moet je die pc gewoon kopen, en wat je nu wilt kopen is leuk dus gewoon doen."

vond ik ook (dat het zo leuk is), maar ik bestel vrijdag pas, dus ik dacht laat ik er nog openstaan voor een klein rondje suggesties...

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-02 13:45
Punt met die asrocks is dat ze wat moeilijker doen met betrekking tot geheugen. Als je goed en compatible geheugen erin stopt heb je een erg prettig, stabiel en no-nonsens bordje. Echter zodra je er 'minder' geheugen instopt zal het eerder problemen geven (daar waar andere mobo's er minder last van hebben).

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:19

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:09:
"tot dat je genoeg geld hebt om heel AMD op te kopen"

nou zóveel geld verdien ik nou ook weer niet, op het benzinestation...

"op een gegeven moment moet je die pc gewoon kopen, en wat je nu wilt kopen is leuk dus gewoon doen."

vond ik ook (dat het zo leuk is), maar ik bestel vrijdag pas, dus ik dacht laat ik er nog openstaan voor een klein rondje suggesties...
Doe geen maxtor. VAnwege veel compatabilitiets problemen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• RoD
  • Niet online

RoD

Die verbetering is goed. De 6800GS is een stuk beter dan de 6600GT, en heeft een hele hoge kwaliteit/prijs verhouding.

Ow, en je kunt inderdaad zoals gezegd beter een andere hdd nemen. Maxtors zouden nu geen compatibiliteitsproblemen meer moeten geven, maar de praktijk is dat het toch nog wel voorkomt. En uit cijfers blijkt dat er meer Maxtors stuk gaan dan andere merken.

[ Voor 53% gewijzigd door RoD op 24-01-2006 14:30 ]

• Mentox
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-10-2025
Icey schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:12:
Punt met die asrocks is dat ze wat moeilijker doen met betrekking tot geheugen. Als je goed en compatible geheugen erin stopt heb je een erg prettig, stabiel en no-nonsens bordje. Echter zodra je er 'minder' geheugen instopt zal het eerder problemen geven (daar waar andere mobo's er minder last van hebben).
sorry maar de TS wil een AMD dan heeft het mobo niks te kiezen over het geheugen.

reactie op RoD:
de Maxtor heeft/had problemen met ASUS borden verder wienig problemen. Het is inderdaad zo dat ze vaker stuk gaan. Ook worden ze warmer als andere schijven.

Ikzelf zou gaan voor de fabrikant die Maxtor heeft opgekocht :D

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Verwijderd

Topicstarter
hmm geeft maxtor werkelijk nog steeds zoveel problemen?

zoja gooi ik er wel een
Western Digital 200 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA II
in, dat scheelt ook maar 5 euroos

kep ook al een externe hd van wd, en daar ben ik ook prima over te spreken.

Verwijderd

Topicstarter
ik zat zo te denken, kan ik er, als ik dan toch bezig ben niet gelijk een Asus A8N-SLI mobo ingooien, lijkt me 'voor de toekomst' wel praktisch, wellicht. (en ja, zo kan je bezig blijven *kggghh*)

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:36:
hmm geeft maxtor werkelijk nog steeds zoveel problemen?

zoja gooi ik er wel een
Western Digital 200 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA II
in, dat scheelt ook maar 5 euroos

kep ook al een externe hd van wd, en daar ben ik ook prima over te spreken.
is b*llshit :X
ze gaven problemen met Nforce 4 chipsets alleen dat is met nieuwere firmware opgelost, dus tenzij je een 'oude' krijgt die al een tijd op de plak ligt (als je bij een 'beetje' shop koopt is er allang nieuwe voorraad) is er geen probleem (mocht je een Nforce based mobo kopen) maar nu ga je voor deze Asrock met een Uli chipset dus dan is er al helemaal geen mogenlijk probleem :+

Bikemounts.nl opmaat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.

Verwijderd

Topicstarter
*update*

Antec TX1050B 500 Watt, Zwart
Asus A8N-SLI
AMD Athlon 64 Venice 3200+, Socket 939, Boxed
Western Digital Caviar Special Edition 200 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA II
Kingston KVR400X64C3AK2/1G DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Matched pair (2x 512 MB)
Microsoft Windows XP Home Edition NL, OEM
Nexus Technology 80MM Case Fan x3
Nexus Technology 92MM Case Fan

...het wordt er allemaal niet goedkoper op, maar nu kan 'ie iig Oblivion aan 8)7 :X

(afdingen via mail, dat gaat niet werken *hmmm*)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 23:47:
*update*

Asus A8N-SLI
AMD Athlon 64 Venice 3200+, Socket 939, Boxed
Western Digital Caviar Special Edition 200 GB, 7.200 rpm, 8 MB, SATA II
Kingston KVR400X64C3AK2/1G DDR SDRAM, 1 GB, PC3200, 400 MHz, Matched pair (2x 512 MB)
Microsoft Windows XP Home Edition NL, OEM
Nexus Technology 80MM Case Fan x3
Nexus Technology 92MM Case Fan

...het wordt er allemaal niet goedkoper op, maar nu kan 'ie iig Oblivion aan 8)7 :X

(afdingen via mail, dat gaat niet werken *hmmm*)
hmm kijk vooral wat goed compatible is kwa geheugen, als je niet extreem wil gaan doen kun je het beste ff in het QVL lijstje kijken van asus, te vinden bij het product op de site. dan hoeft het trouwens ook niet zo duur uit te pakken, maar wel goed compatible dus strakke timings zijn dan niet eens noodzakelijk.

Verder zou je natuurlijk met de pricewatch alles in de winkelmand kunnen gooien,
en kijken welke winkel veel van je onderdelen goedkoop heeft.

a8n-sli is overkill voor jou systeem, ga wel voor kwaliteit, bijvoorbeeld de K8N-E.

Case is antec wel een goede keus, persoonlijk zou ik een coolermaster centurion 5 icm
een enermax of tagan voeding willen aanraden (+-400watt is meer dan zat), kwestie van smaak ook een beetje.

zo dat was mijn bijdrage :)

windows xp niet via school oid te regelen?

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
wat kost dat setje wat je nu hebt gekocht? zet je prijzen er es bij

PSN: djmurcielago

• Youri Carma
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 24-10-2008

Youri Carma

Hoe kom ik van Tweakerz af?

Pas deze computer voor iemand gebouwd online bestelt bij 4Launch.nl:

AOpen Videokaart AGP GeForce FX5500 128MB DDR DVI/TV € 54.00
Asus K8V-X SE K8T800, SATA RAID, 6CH OP=OP! € 43.00
Corsair 2x256MB DDR SDRAM PC3200 CL2.5 Value € 57.50
Digiconnect SATA Voedingkabel 0,06m € 3.50
Maxtor 200GB SATA150 16MB FDB, 6L200S0 € 91.50
NEC DVD-/+/RAM ND-4550A 16x/16x/8x DL Bulk (wit) € 47.00
NEC Floppydrive 1,44MB 3,5" (wit) € 9.20
Spire Processor Koeler KestrelKing VII S754/S939 € 12.00
Sweex Midi Tower CX4 P4 ATX 300W (wit) € 26.50
Verzendwijze: Verzenden na vooraf betalen € 11.50
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal incl. BTW: € 356,-
AMD Athlon 64 3700+ 1600FSB Socket-754 € 169,- bij Computerland gekocht.
Totaal € 525,-

Voordelen:
- zeer goedkoop vooral het moederbord (met Raid, sound en netwerk on-board).
- snelle processor gezien het bedrag van het totaalsysteem.
- Goede harde schijf met 16MB Cache.
- Snel geheugen van 2 x 256 is sneller dan 1 x 512.
- Vrij stille CPU koeler met Acrylic UV-Lichtgevoelige (Voor de computermod liefhebbers) 8 cm fan.

Nadelen:
- Grafische kaart voor het gamen zou beter een 6600 GT kunnen zijn.
- Grafische kaartfan van de AOpen GeForce FX5500maakt te veel geluid (kan makkelijk vervangen worden)
- Nog geen monitor, muis en toetsenbord.
- Beter nog een harde schijf erbij voor een Raid 0 opstelling is sneller.
- Socket 754 niet op de toekomst gericht maar is in mijn opinie ook niet nodig.

Has Balls

• RoD
  • Niet online

RoD

GoldenSample schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 16:46:
[...]

is b*llshit :X
ze gaven problemen met Nforce 4 chipsets alleen dat is met nieuwere firmware opgelost, dus tenzij je een 'oude' krijgt die al een tijd op de plak ligt (als je bij een 'beetje' shop koopt is er allang nieuwe voorraad) is er geen probleem (mocht je een Nforce based mobo kopen) maar nu ga je voor deze Asrock met een Uli chipset dus dan is er al helemaal geen mogenlijk probleem :+
Je hoort nog steeds over compatibiliteitsproblemen van Maxtor, terwijl ze wel de nieuwe firmware hebben. Ook blijkt uit cijfers dat Maxtors veel meer RMA gaan dan een ander (degelijk) merk. Ik zou dus zeker een andere harde schijf overwegen, vooral omdat het qua prijzen elkaar niet veel ontgaat.
Youri Carma schreef op woensdag 25 januari 2006 @ 06:26:
Pas deze computer voor iemand gebouwd online bestelt bij 4Launch.nl:

AOpen Videokaart AGP GeForce FX5500 128MB DDR DVI/TV € 54.00
Asus K8V-X SE K8T800, SATA RAID, 6CH OP=OP! € 43.00
Corsair 2x256MB DDR SDRAM PC3200 CL2.5 Value € 57.50
Digiconnect SATA Voedingkabel 0,06m € 3.50
Maxtor 200GB SATA150 16MB FDB, 6L200S0 € 91.50
NEC DVD-/+/RAM ND-4550A 16x/16x/8x DL Bulk (wit) € 47.00
NEC Floppydrive 1,44MB 3,5" (wit) € 9.20
Spire Processor Koeler KestrelKing VII S754/S939 € 12.00
Sweex Midi Tower CX4 P4 ATX 300W (wit) € 26.50
Verzendwijze: Verzenden na vooraf betalen € 11.50
--------------------------------------------------------------------------------
Totaal incl. BTW: € 356,-
AMD Athlon 64 3700+ 1600FSB Socket-754 € 169,- bij Computerland gekocht.
Totaal € 525,-
Een Sweex 300 watt voeding :X :X En die videokaart is ook slecht. Bovendien moet je nu eigenlijk geen S754 meer kopen. S939 kost niet of nauwelijks meer.
Ik weet niet wat je nou met je eigen systeem wil zeggen, maar dit is niks voor de TS :X
Mento schreef op dinsdag 24 januari 2006 @ 14:35:
[...]

sorry maar de TS wil een AMD dan heeft het mobo niks te kiezen over het geheugen.
Niks te kiezen? Je bedoelt zeker DDR1 of DDR2? Daar heb je inderdaad niet uit te kiezen, je moet DDR1 hebben voor AMD. Maar het merk geheugen moet je dus wel zorgvuldig uitkiezen ivm de compatibiliteit.
reactie op RoD:
de Maxtor heeft/had problemen met ASUS borden verder wienig problemen. Het is inderdaad zo dat ze vaker stuk gaan. Ook worden ze warmer als andere schijven.

Ikzelf zou gaan voor de fabrikant die Maxtor heeft opgekocht :D
Met Asus weinig problemen? Ik heb behoorlijk wat gevallen voorbij zien komen van compatibiliteitsproblemen waarbij een Asus moederboard in betrokken was. Dit is ook niet raar want Asus A8N-X serie is Nforce4.

[ Voor 63% gewijzigd door RoD op 25-01-2006 06:54 ]

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
dan heb je het nog niet over de 2x256MB RAM, S939 kan dualchannel en heeft dus baat bij 2 geheugenreepjes, S754 niet. 1x 512 is sowieso goedkoper, en aangezien een geheugenupgrade te verwachten is zou het onverstandig zijn 2x256 in een hedendaagse computer te stoppen.

Verwijderd

de Maxtor heeft/had problemen met ASUS borden VERDER wienig problemen.
Met Asus weinig problemen? Ik heb behoorlijk wat gevallen voorbij zien komen van compatibiliteitsproblemen waarbij een Asus moederboard in betrokken was. Dit is ook niet raar want Asus A8N-X serie is Nforce4.
hij zegt dus dat er problemen waren met asus borden, voor de rest eigenlijk niet

• RoD
  • Niet online

RoD

Aha, ik heb het woordje verder dus over het hoofd gezien, sorry daarvoor.

Verwijderd

Topicstarter
"wat kost dat setje wat je nu hebt gekocht? zet je prijzen er es bij"

ja, incl pixelgarantie, en nog wat dingetjes als casefans is dat dan een slordige bijna 1300 euroos. (nog aan het bestellen, overigens)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2006 14:28 ]

Verwijderd

Neem een Samsung spinpoint 250 GB. Snel, goedkoop en schijnt bovendien samen met Seagate de stilste te zijn.

Verwijderd

Topicstarter
dank voor de reacties.

uiteindelijke bestelling:

Samsung 730BF 17 inch,
Asus A8N-SLI
AMD Athlon 64 Venice 3500+, Socket 939
Arctic Freezer 64 Pro
Kingston KVR400X64C3AK2/1G DDR SDRAM, 1 GB,
Western Digital Caviar Special Edition 200 GB,
NEC ND-4550 dvdbrandert
Lite-On SOHD16P9S-34C dvdspelert
wat casefans &
Microsoft Windows XP Home Edition
incl in elkaar gooien, en installatie, en garantie en alles. lekker makkelijk.
Pagina: 1