[visual studio 2005] hoe maak je .exe?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik ben een beetje aan het leren programmeren, en ben nu overgestapt van visual basic 6.0 naar 2005. In 6.0 stond er bij bestand altijd iets van maak (programma).exe. Dit kan ik nergens meer vinden in 2005. Ik vind het lastig om op elke computer .net framework te installeren.
Hoe maak je gewone exe's?
Ik heb niets kunnen vinden over hoe je programma's uiteindelijk kan runnen, en in welke bestandstypen je ze kan zetten. Hier en op google niet.
Hopelijk kunnen jullie helpen.
Ik gebruik het icm. win xp.

Het vorige topic is gesloten met de mededeling: kijk eens in het buildmenu, maar ik ben uiteraard alle menu's al langsgelopen, en in het buildmenu staat nergens .exe.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-04 11:22

TeeDee

CQB 241

Windows application = is een "grafisch" iets
ConsoleApplication = een Windows command (dos box)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
TeeDee schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:40:
Windows application = is een "grafisch" iets
ConsoleApplication = een Windows command (dos box)
.exe kan toch grafisch zijn? Het is idd. wel iets grafisch.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:42
Lees de sluitmelding nog eens goed; verder is het not done om zomaar een nieuw topic te starten als je vorige gesloten werd.

https://fgheysels.github.io/

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-04 11:08

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Felixje schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 16:37:
Het vorige topic is gesloten met de mededeling: kijk eens in het buildmenu, maar ik ben uiteraard alle menu's al langsgelopen, en in het buildmenu staat nergens .exe.
Misschien moet je verder kijken dan je neus lang is (lees: niet alleen zoeken naar de term ".exe"), en gewoon eens bij het begin van de documentatie beginnen te lezen. Het staat echt allemaal uitgelegd hoe vs.net werkt en hoe je met vb.net applicaties kunt maken.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.