[frontpage] iTunes tweak artikel

Pagina: 1
Acties:

• araminta
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01-2019
Het geshopte plaatje van een appel en een dierenmuil is volstrekt onzinnig en heeft niets met het artikel te maken.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Lezen, de laatste zin:
Wellicht voorkomt de snelle respons dat Apples logo door de ogen van sommige privacyvoorvechters vertekend wordt waargenomen.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Heb je de laatste zin van het artikel misschien niet begrepen, en ook de eerdere ophef in blogs niet? Het plaatje illustreert de vertekende blik die sommige critici zouden kunnen hebben van het bekende Apple-logo, en die nogal overtrokken (b)lijkt. Het geeft - voor de goede orde - niet weer hoe de Tweakers.net-redactie Apple ziet, mocht je dat denken.

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• araminta
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-01-2019
Ik heb de laatste zin gelezen, en inderdaad zeker niet begrepen. Leg me vooral uit hoe dergelijke critici het LOGO van een bedrijf vertekend gaan zien. Het beleid/imago snap ik, maar het logo voert wat ver. Dat een logo symbool kan zijn voor het bedrijf wil er bij me in, maar dat soort getrapte logica prop je maar in je eigen blogje. Dit is een algemeen nieuwsbericht, althans dat had het kunnen zijn.

Maar goed, ieder zijn (gebrek aan) subtiele stijl.

Overigens gaat het me niet om de perceptie van Apple door de redactie/nieuwsposter, maar om het wanstaltig grote en lelijke plaatje. Het feit dat het dergelijk reacties oproept toont mijns inziens aan dat het van de inhoudt afleidt, ergo onzinnig en overbodig.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 13:44

sjaakaq

It might get loud

Hoewel ik de redenatie van de TS niet geheel onderschrijf (een beetje humor op zijn tijd kan echt wel), vind ik dit een onsmakelijk en "eng" plaatje. In ieder geval niet prettig om naar te kijken; het had uit een horrorfilm kunnen komen...

leoaq.fm // Jeune Loop

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:10
leokennis schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 01:01:
Hoewel ik de redenatie van de TS niet geheel onderschrijf (een beetje humor op zijn tijd kan echt wel), vind ik dit een onsmakelijk en "eng" plaatje. In ieder geval niet prettig om naar te kijken; het had uit een horrorfilm kunnen komen...
Nja als je jonger was dan 18 zou je er slapeloze nachten van kunnen krijgen ja 8)7

Kom op mensen waar gaat het over?! Een pinguin die in het xp landschap een msn vlinder afschiet vind iedereen grappig, en die mooie gemaakte pic vind iedereen schokkend en etc omdat het over apple gaat die ook een keer ik kwaad dag licht staat? Niemand is perfect :)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-02 13:44

sjaakaq

It might get loud

Neenee, Apple is voor mij allerminst heilig ofzo hoor :P Maar een plastic pinguin die een plastic vlinder afschiet is niet eng. Een mooie rode appel met de bek van een leeuw daarentegen :X Ik schrok echt hoor...net zoiets alsof je opeens een foto van een opengereten lijk ertussen zet ofzo :)

leoaq.fm // Jeune Loop

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:10
leokennis schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:12:
Neenee, Apple is voor mij allerminst heilig ofzo hoor :P Maar een plastic pinguin die een plastic vlinder afschiet is niet eng. Een mooie rode appel met de bek van een leeuw daarentegen :X Ik schrok echt hoor...net zoiets alsof je opeens een foto van een opengereten lijk ertussen zet ofzo :)
Het is natuurlijk allemaal perssonlijk wat voor reactie we er aan geven. Maar ik vind het een beetje overtrokken eerlijkgezegd :)
Pagina: 1