ik heb deze code als html
daaraangekoppeld zit een javascript bestandje:
het laten zien van het divje op de andere bladzijde gebeurd zonder problemen. De problemen ontstaan doordat ik het menuutje weg wil laten gaan als ik met mijn muis eraf ga...
een onmouseout in de div naar een uitzet functie werkt niet zoals gedacht... als ik over één van de link ga dan gaat ie dus ook al uit
.
Ik heb geprobeerd om er een tweede div bovenop te leggen met een transparante laag eroverheen... echter dat werkte bij mij ook niet...
hoe kan ik dit het beste oplossen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <table><tr>
<td class="menu_kopje" id="buro_0" onmouseover="kleur_me('aan','buro_0')" onmouseout="kleur_me('uit','buro_0')" onClick="show_menu('buro_menu')">
buro
</td></tr></table>
----andere pagina------
<div id="buro_menu" onmouseout="zet_uit('buro_menu')">
<a href="content/buro_het_buro.html" target='content'><span class='menu_link'>het buro</span></a><br>
<a href="content/buro_medewerkers.html" target='content'><span class='menu_link' >medewerkers</span></a><br>
<a href="content/buro_visie.html" target='content'><span class='menu_link' >visie</span></a><br>
<a href="content/buro_werkwijze.html" target='content'><span class='menu_link' >werkwijze</span></a><br>
</div> |
daaraangekoppeld zit een javascript bestandje:
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| function show_menu(welk){ if(parent.content.document.getElementById(welk).style.display != 'block'){; parent.content.document.getElementById(welk).style.display = 'block'; }else{ parent.content.document.getElementById(welk).style.display = 'none'; }; }; function kleur_me(ab,ac){} |
het laten zien van het divje op de andere bladzijde gebeurd zonder problemen. De problemen ontstaan doordat ik het menuutje weg wil laten gaan als ik met mijn muis eraf ga...
een onmouseout in de div naar een uitzet functie werkt niet zoals gedacht... als ik over één van de link ga dan gaat ie dus ook al uit
Ik heb geprobeerd om er een tweede div bovenop te leggen met een transparante laag eroverheen... echter dat werkte bij mij ook niet...
hoe kan ik dit het beste oplossen?
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet