Klapperende ADSL verbinding

Pagina: 1
Acties:

• jvanarkel
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb, net zoals velen van jullie, een upgrade gehad van mijn adsl lijn. Direct na de uprgrade stond alles goed maar ik had een WAG54g modem die tot 8 mbit ging. Dus een WAG354g gekocht en meteen 12mbit (12006) en de vermelding ADSL2+. Op een gegeven moment (na ongeveer drie weken in (januari)) ging de lijn om de vijf minuten uit en weer aan, uit en weer aan. Erg vervelend dus.

Op een gegeven moment was dat weer voorbij maar toen stond alles op T1413 en 11 mbit dus iets langzamer en waarschijnlijk aan gepast van KPN zijde.

NU is zinds twee dagen weer ADSL2+ en heb ik ook weer die uitvallende lijn. Het heeft in ADSL2+ modus ook 3 weken goed gewerkt.

Dus is nu mijn vraag hebben meer mensen daar last van en is de KPN inderdaad aan het experimenteren tussen ADSL2+ en T1413 om stabiliteit te krijgen. Voor mijn part is T1413 met een stabiele 11Mbit ok, maar goed het kon dus ook met ADSL2+ en 12 Mbit.

Ik woon in de meern op 1100 meter van de centrale, heb goede db verhoudingen maar alleen met ADSL2+ valt de lijn uit en met T1413 niet. Ik heb daar echter geen invloed op ;-(

Planet ADSL Advanced 12/1 Linksys WAG354G firmware 1015 annex a eu