KPN Hi belt voor actie via callcenter

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Gisteravond om 18:30 uur (etenstijd) kreeg ik een anonieme oproep op mijn mobiel. Het bleek Hi te zijn. Deze 'jongen' vroeg mij of ik eigenaar was van dit nummer en dat was ik. Vervolgens hij had een actie voor mij. Hij moest mijn toestemming hebben of ik 3 maanden lang gratis gebruik wilde maken van een Hi 25 bundel maar gewoon mijn huidige bundel (Hi 20) bleef betalen. Ik vroeg wat die actie precies inhield, wat het me extra zou kosten en of mijn contract dan ineens werd verlengd of overgezet naar Hi 25. 'nee hoor' zei ie. Het is gewoon een leuke actie van Hi.
Over 3 maanden zou ik een smsje krijgen en moest ik die beantwoorden om weer terug te gaan naar mijn huidige bundel. Dus vervolgens zei ik gewoon 'ja doe maar' en bedankte hij me hartelijk.

In mijn oren klonk het natuurlijk als een leuke actie. Maar misschien dan deze man mij niet goed had ingelicht of veel informatie voor zich hield.

Ik vraag me dus af, wie is nog meer opgebeld door Hi voor deze actie en wat zijn de addertjes, nadelen of het doel dat Hi hiermee wil bereiken?

De actie is dus:

Ik stem toe.
Zij zetten het het op voor 3 maanden in een Hi 25 (heb dus meer belminuten)
Ik blijf gewoon 20 euro betalen (Hi 20)
Na 3 maanden ontvang ik een smsje die ik moet beantwoorden om me weer af te melden.
Na ontvangst van mijn smsje zet Hi het weer om naar Hi 20.

vanpeltje

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-01 13:42

ZeroCode

Woopie

Ik heb het ook gehad, en het is echt zo :)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
Bel hi op en vraag of ze zo'n actie hebben en wat de voorwaarden zijn.....

• MrDry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-02 08:52

MrDry

Desperados!

Tja...na 3 maanden mis je net het sms-je en zit je vast aan een Hi25 abbo....

Vindt het wel raar overigens. Je tekent nergens voor...ik weet niet of ze je zomaar vast kunnen pinnen aan een HI25 abbo na 3 maanden als je niet reageerd.

Quod licet lovi, non licet bovi

• Andre_J
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:04
heb je net je telefoon uit staan (gebeurt natuulijk nooit)
en wordt op dat moment 't sms-je verstuurd.
SMS heeft maar een beperkte "levensduur", daardoor ontvang je 'm niet en...
HI25 :(

• PROnline
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-02 21:56
Heb hetzelfde aanbod drie maanden terug gehad. Heb nu drie maal moeten bellen met klantenservice om het weer terug te draaien na die drie maanden.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
the_nowhereman schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:45:
heb je net je telefoon uit staan (gebeurt natuulijk nooit)
en wordt op dat moment 't sms-je verstuurd.
SMS heeft maar een beperkte "levensduur", daardoor ontvang je 'm niet en...
HI25 :(
Volgens mij blijft een SMS 48 uur (of 24, iig meer dan 'een paar uurtjes') bewaard als je telefoon niet aanstaat, dus de kans dat zoiets gebeurt lijkt me vrij klein. Gewoon even goed de datum in de gaten houden :)

The devil is in the details.

Verwijderd

MrDry schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:43:
Tja...na 3 maanden mis je net het sms-je en zit je vast aan een Hi25 abbo....

Vindt het wel raar overigens. Je tekent nergens voor...ik weet niet of ze je zomaar vast kunnen pinnen aan een HI25 abbo na 3 maanden als je niet reageerd.
Bij mij is de actie helaas alweer afgelopen en je krijgt idd 3 maanden lang een hogere bundel.

Om geen riscio te lopen dat je net dat ene smsje mist kun je ook na 1 maand al de klantenservice bellen en zeggen dat je na de actie je oude bundel weer wilt. Dit zetten ze in het systeem en na de actieperiode krijg je je oude bundel weer! Werkt super.

Zou zo weer meedoen :D

• Chillem.nl
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:52
Ik heb dit ook gehad, zo'n 4 maanden geleden, maar dan van Hi30 naar Hi40. Bij mij zeiden ze niks over een smsje, maar ik moest zelf de klantenservice bellen. Toch meegedaan, en het werkte dus echt op die manier. Ik heb echter Hi40 gehouden, want nu was ik veel goedkoper uit. :)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 18:14

Ginz

Trek Superfly 5 powered

December schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 15:48:
[...]

Volgens mij blijft een SMS 48 uur (of 24, iig meer dan 'een paar uurtjes') bewaard als je telefoon niet aanstaat, dus de kans dat zoiets gebeurt lijkt me vrij klein. Gewoon even goed de datum in de gaten houden :)
In ieder geval 72 uur.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Nou een hele opluchting dan.. goeie actie dus..

hoewel.. als je dus niks doet moet je na die 3 maanden gewoon 25 euro per maand betalen? :P

vanpeltje

Pagina: 1