Gisteravond om 18:30 uur (etenstijd) kreeg ik een anonieme oproep op mijn mobiel. Het bleek Hi te zijn. Deze 'jongen' vroeg mij of ik eigenaar was van dit nummer en dat was ik. Vervolgens hij had een actie voor mij. Hij moest mijn toestemming hebben of ik 3 maanden lang gratis gebruik wilde maken van een Hi 25 bundel maar gewoon mijn huidige bundel (Hi 20) bleef betalen. Ik vroeg wat die actie precies inhield, wat het me extra zou kosten en of mijn contract dan ineens werd verlengd of overgezet naar Hi 25. 'nee hoor' zei ie. Het is gewoon een leuke actie van Hi.
Over 3 maanden zou ik een smsje krijgen en moest ik die beantwoorden om weer terug te gaan naar mijn huidige bundel. Dus vervolgens zei ik gewoon 'ja doe maar' en bedankte hij me hartelijk.
In mijn oren klonk het natuurlijk als een leuke actie. Maar misschien dan deze man mij niet goed had ingelicht of veel informatie voor zich hield.
Ik vraag me dus af, wie is nog meer opgebeld door Hi voor deze actie en wat zijn de addertjes, nadelen of het doel dat Hi hiermee wil bereiken?
De actie is dus:
Ik stem toe.
Zij zetten het het op voor 3 maanden in een Hi 25 (heb dus meer belminuten)
Ik blijf gewoon 20 euro betalen (Hi 20)
Na 3 maanden ontvang ik een smsje die ik moet beantwoorden om me weer af te melden.
Na ontvangst van mijn smsje zet Hi het weer om naar Hi 20.
Over 3 maanden zou ik een smsje krijgen en moest ik die beantwoorden om weer terug te gaan naar mijn huidige bundel. Dus vervolgens zei ik gewoon 'ja doe maar' en bedankte hij me hartelijk.
In mijn oren klonk het natuurlijk als een leuke actie. Maar misschien dan deze man mij niet goed had ingelicht of veel informatie voor zich hield.
Ik vraag me dus af, wie is nog meer opgebeld door Hi voor deze actie en wat zijn de addertjes, nadelen of het doel dat Hi hiermee wil bereiken?
De actie is dus:
Ik stem toe.
Zij zetten het het op voor 3 maanden in een Hi 25 (heb dus meer belminuten)
Ik blijf gewoon 20 euro betalen (Hi 20)
Na 3 maanden ontvang ik een smsje die ik moet beantwoorden om me weer af te melden.
Na ontvangst van mijn smsje zet Hi het weer om naar Hi 20.
vanpeltje