Goedendag heren,
Ik ben zelf een nogal slordig persoon wat financiën betreft, maar wil toch nu wel graag wat meer inzicht hebben in de inkomsten en uitgaven zo in de maand.
Ik heb gezocht hier op Got, maar heb niets kunnen vinden.
Ik ben dus opzoek naar een handig Nederlands software pakket,
waarmee je snel en simpel de uitgaven in kan administreren en de inkomsten die daar tegenover staan. Makkelijk rubriceerbaar, kosten opgeven per maand, kwartaal of jaarlijkse uitgaven.
Het zou ook nog leuk zijn daar wat snelle rapportages over te kunnen genereren (grafiekjes doen het altijd goed).
Wellicht het importeren van transacties van het internet bankieren ?
Ik hoor graag wat suggesties !
(Aub geen reacties van gebruik excel,
want dit gebruik ik namelijk al, ben nu echt opzoek naar wat completers)
Trouwens, Davilex Account heb ik ook even bekeken maar dit is helaas veelste geavenceerd en is niet echt wat ik zoek.
Bedankt vast.
Ik ben zelf een nogal slordig persoon wat financiën betreft, maar wil toch nu wel graag wat meer inzicht hebben in de inkomsten en uitgaven zo in de maand.
Ik heb gezocht hier op Got, maar heb niets kunnen vinden.
Ik ben dus opzoek naar een handig Nederlands software pakket,
waarmee je snel en simpel de uitgaven in kan administreren en de inkomsten die daar tegenover staan. Makkelijk rubriceerbaar, kosten opgeven per maand, kwartaal of jaarlijkse uitgaven.
Het zou ook nog leuk zijn daar wat snelle rapportages over te kunnen genereren (grafiekjes doen het altijd goed).
Wellicht het importeren van transacties van het internet bankieren ?
Ik hoor graag wat suggesties !
(Aub geen reacties van gebruik excel,
want dit gebruik ik namelijk al, ben nu echt opzoek naar wat completers)
Trouwens, Davilex Account heb ik ook even bekeken maar dit is helaas veelste geavenceerd en is niet echt wat ik zoek.
Bedankt vast.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 15:32 ]