Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Motorola L6 - 12mm dikke telefoon van metaal

Pagina: 1
Acties:
  • 592 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:39
Nieuwe Motorola L6
Afbeeldingslocatie: http://www.motorola.com/mot/image/12/12685_MotImage.jpg

Ik werk bij Tmobile en toen ik deze telefoon op onze website zag staan was ik niet echt onder de indruk.
Hierna kreeg ik een presentatie van dit toestel en en was zeer positief verrast over het uiterlijk, mooi metaal en zeer goed afgewerkt, de telefoon voelt erg degelijk aan.
Perfect voor iedereen ie geen groot zwaar toestel wilt hebben en toch iets aparts wilt hebben.

Specs:
Gewicht (g) 85
Lengte (mm) 114
Breedte (mm) 49
Dikte (mm) 12
Standby (uur) 310
Spreektijd (min) 210
Freq. 850 MHz Ja
Freq. 900 MHz Ja
Freq. 1800 MHz Ja
Freq. 1900 MHz Ja
Kleurenscherm Ja
Polyfone beltonen Ja
Ingebouwde camera Ja
WAP Ja
GPRS Ja
UMTS Nee
MP3 speler Ja
FM radio Nee
Trilfunctie Ja
Infrarood Nee
Intern modem Ja
Bluetooth Ja
Accu type Li-ion
Officiele Motorola pagina:
http://www.motorola.com/m...uct/details/0,,99,00.html

Bij T-mobile te koop als pre paid model voor 169.95
Of vanaf 0 euro bij een 1 jarig 150 minuten Relax WEB bundel van 16.50 per maand.
www.t-mobile.nl

[ Voor 5% gewijzigd door procyon op 19-01-2006 14:51 ]

• llevering
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:57
Ja ziet eruit als een gaaf ding, kijk zelf eigenlijk meer naar z'n kleine broertje de L2. Die wat features mist, maar dan weer edge heeft. Ik zoek eigenlijk vooral een simpele telefoon om mee te bellen en SMS en daarnaast (via Bluetooth) een maatje is voor m'n palm. Om eventueel wat mobiel te internetten en om te kunnen SMS'en via de PDA. Dus dit ziet er uit als een prima opvolger voor m'n Nokia 3100 (die alles heeft wat ik nodig heb behalve Bluetooth, da's wel jammer).

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:53
Is dit de versie zonder camera? die hoef ik namelijk niet en heeft T-Mobile hem gebrand (logootje erop)?

wel dus

[ Voor 10% gewijzigd door 6killer op 19-01-2006 17:06 ]

• procyon
6killer schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:06:
Is dit de versie zonder camera? die hoef ik namelijk niet en heeft T-Mobile hem gebrand (logootje erop)?

wel dus
Op telefoons die je van T-mobile koopt staat altijd een logo, hoewel ik hem bij deze niet 123 kan vinden.....
De telefoon is van Metaal dus het logo is er zeer makkelijk af te halen met een suiterklontje (net als bij de MDA's)

[ Voor 8% gewijzigd door procyon op 19-01-2006 17:32 ]

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11 10:59

Whuzz

Dodgeball!

Procyon for life schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:30:
Op telefoons die je van T-mobile koopt staat altijd een logo, hoewel ik hem bij deze niet 123 kan vinden.....
De telefoon is van Metaal dus het logo is er zeer makkelijk af te halen met een suiterklontje (net als bij de MDA's)
Nee hoor, op mijn E330 die ik bij verlenging van mijn contract kreeg van T-Mobile staat geen T-Mobile logo, op mijn oude S35 van T-Mobile staat ook geen logo, en op mijn T100 van T-Mobile staat ook geen logo. Sterker nog, op geen énkele telefoon die ik ooit van T-Mobile kreeg stond een T-Mobile logo.

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-11 14:44

BHQ

Mooi toestel alsin een stuk beter dan de doorgaanse klaptelefoons..

• procyon
Whuzz schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 18:29:
[...]

Nee hoor, op mijn E330 die ik bij verlenging van mijn contract kreeg van T-Mobile staat geen T-Mobile logo, op mijn oude S35 van T-Mobile staat ook geen logo, en op mijn T100 van T-Mobile staat ook geen logo. Sterker nog, op geen énkele telefoon die ik ooit van T-Mobile kreeg stond een T-Mobile logo.
Je het gelijk zo te zien.. deze heeft het dus ook niet.
Bij de E398 zat er weer een t-mobile sticker op, het lijkt wel volkomen willekeurig.

• DaTimMan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:59
mooi toestel dat zeker, en als ik niet gehecht zou zijn aan me smartphone zou ik er wel zo een kopen

Verwijderd

Ben erg benieuwd...
Heb er een besteld met 150 relax web voor een jaar. Vind het een erg mooie GSM.

Weet iemand misschien hoeveel SMS-berichten er op kunnen?
heb gehoord dat je op Motorola's alleen op de sim berichten op kunt slaan...

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-11 07:08
Procyon for life schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 17:30:
[...]

Nee hoor, op mijn V3 zit ook geen enkele vorm van branding, geen logo, niets bijzonders in het menu.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

't is gewoon een platsgeslagen V3, ik zou even wachten, als het goed is wordt deze snel opgevolgd door de L7, de platgeslagen V3i met uitbreidbaar geheugen.

Toen ik hem zag had ik overigens een beetje de twijfels of dat ding breekbaar zou zijn...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2006 12:33 ]

Verwijderd

Ware het niet dat de L7 waarschijnlijk geen 169 euro gaat kosten ;)

Ik wil deze telefoon erg graag bestellen, maar met firefox kan ik helaas de t-mobile shop niet openen. Jammer, 10% van de nederlanders kan nu niks bij t-mobile bestellen. Dan ga ik wel naar vodafone.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:36:

Ik wil deze telefoon erg graag bestellen, maar met firefox kan ik helaas de t-mobile shop niet openen. Jammer, 10% van de nederlanders kan nu niks bij t-mobile bestellen. Dan ga ik wel naar vodafone.
Loop je toch even langs een winkel, bijv. op de kalverstraat?
Daarnaast, als je wel op een windowsbak zit, kun je altijd gebruik maken van je windows verkenner, daar zit een explorer ingebouwd, en dan kom je wel op de website.

Verwijderd

Ik poste even een troll omdat hun website nog niet firefox-compatible is ;)

• procyon
Verwijderd schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 12:36:

Je krijgt een melding dat de website niet goed zou kunnen werken met firefox, wanneer je daarna weer naar T-mobile gaat doet hij het gewoon wel goed :+

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Zit zeker wél een simlock op of niet?
Hmm.. beetje onverstandig om dan voor een L6 prepaidpakket te gaan, aangezien het toestel Los en simlockvrij nieuw even duur te krijgen is.

Ikzelf wacht denk ik liever op de L7 (komt helaas pas halverwege februari uit :( ), is 50 euro duurder, maar vind ik persoonlijk een stukje mooier en wat uitgebreider. Het maakt iig voor mij het verschil van 50 euro goed.
Alleen wel jammer dat geen van Lx toestellen Radio-functie aan boord heeft, en al helemaal raar dat de L7 geen oordopjes ondersteunt, maar alleen dure bluetooth "troep"

Minireview van de L7 klik op plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img.engadget.com/common/images/3060000000051637.JPG

[ Voor 23% gewijzigd door Yellowneck op 20-01-2006 17:08 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:32

Licko

ZVDK

ik ben van plan de L6 te bestellen. niet voo de functies (dan kan ik beter me oude gsm houden), maar puur voor het design.

zijn er al mensen die m hebben? of weten waar ik m even m'n handen kan houden, voodat ik m via internet bestel?

ik las dat t toetsenbord hier van plastic is ipv metaal..heeft dat nog nadelige gevolgen volgens jullie?

[ Voor 20% gewijzigd door Licko op 31-01-2006 09:29 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• DaMightyWackO
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:32

DaMightyWackO

-=Think Twice=-

Ik heb deze telefoon van t-mobile. Een erg fijne telefoon omdat hij zo dun is.
Wat betreft functionaliteit is hij niet bijzonder. De camera is 'normaal' die van de D600 is bijvoorbeeld van betere kwaliteit. Maar wil je een telefoon om te bellen en te sms'en die van een dun formaat is...... dan moet je deze hebben.

Ik ben er zeer te vreden over, heb hem icm een 1 jarig 150 abbo. Daarbij is hij gratis, dus niet duur.

edit/
Wat meer info:

Toetsen zijn van plastic en alleen de achterkant is van aluminium, de rest is kunstof. Toch voelt de telefoon robuust aan.

Aansluiting via USB dit is erg gebruiksvriendelijk, geen aparte datakabel nodig. Menu structuur is iets anders als je nokia gewent bent, maar zeker niet onhandig. (vind ik) Je kan de sneltoetsen en menustructuur ook deels zelf aanpassen.

Ringtones zijn van goede kwaliteit en de luidheid is boven gemiddeld..

Staat inderdaad een t-mobile logo achter op de phone en ook het menu is t-mobile customized.

Een fijne tel die goed in mn broekzak zit.

[ Voor 44% gewijzigd door DaMightyWackO op 01-02-2006 23:07 ]

the funniest thing about this particular signature is that by the time you realise it doesn't say anything it's too late to stop reading it

• weekend warrior
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:06
Hey ik heb met deze telefoon twee probleempjes.

- Ik kan hem niet met de computer connecten, kan de drivers niet vinden op de motorola site.
- Ik heb alles op zacht staan (volgens mij) maar bij filmpjes vind ik het geluid nog te hard. Hoe kan dit zachter?

Het is een toestel van Orange.
Verder ziet hij er enorm strak uit :)
Pagina: 1