Vanaf het moment dat de NVIDIA Geforce 7800GTX is geplaats loopt ineens mijn harde schijf enorm zwaar. Hij maakt een laag zwaar geluid, en ook veel vaker dan ervoor.
Toen heb ik geformateerd maar het probleem blijft.
klik bv met mijn rechtermuisknop op een gedownload bestand, dan gaat deHD tekeer en na dertig seconden krijg ik het schermpje van openen verwijderen eigenschappen etc.
Ik zie de link niet bepaald met de videokaart, en weet best wat van pc's , maar de oorzaak moet hier wel liggen want met de oude vid kaart had ik dit niet (en die heb ik nu verkocht dus kan niet meer testen).
Met de nieuwe 3dMARK haal ik overigens een score van 3734 kijkend naar andere scores zit het met de videokaart wel goed.
Configuratie:
AMd 3200+ Winchester
Asus A8N-SLI
XFX Geforce 7800GTX
4 x 512mb Corsair Value pc3200
Tagan 480 Voeding.
Seagate Barricuda 200GB 7200 rpm
Toen heb ik geformateerd maar het probleem blijft.
klik bv met mijn rechtermuisknop op een gedownload bestand, dan gaat deHD tekeer en na dertig seconden krijg ik het schermpje van openen verwijderen eigenschappen etc.
Ik zie de link niet bepaald met de videokaart, en weet best wat van pc's , maar de oorzaak moet hier wel liggen want met de oude vid kaart had ik dit niet (en die heb ik nu verkocht dus kan niet meer testen).
Met de nieuwe 3dMARK haal ik overigens een score van 3734 kijkend naar andere scores zit het met de videokaart wel goed.
Configuratie:
AMd 3200+ Winchester
Asus A8N-SLI
XFX Geforce 7800GTX
4 x 512mb Corsair Value pc3200
Tagan 480 Voeding.
Seagate Barricuda 200GB 7200 rpm