Ik heb een bootable dvd met daarop een ghost-image. Als ik opstart met de dvd dan krijg ik een menu, waarin ik uit 6 computernamen kan kiezen, vervolgens gebeurt hetvolgende automatisch
-het ghost-image wordt teruggezet (op de dvd staat dus maar 1 ghost-image)
-daarna wordt (automatisch) met ghostwalker de naam aangepast (naar de naam die ik had gekozen in het menu)
Dit alles werkt prima, echter het ghost-image moet iets aangepast worden. Ik het het image reeds aangepast.
Nu maak ik van de originele bootable ghost-dvd een iso-image. Ik open het iso-image met winiso. Ik verwijder het ghost-bestand, en kopieer het nieuwe ghost-bestand (met dezelfde naam) in de iso. Vervolgend save ik de iso, en brand de iso op een dvd
ECHTER NU IS DE DVD NIET MEER BOOTABLE
WAT DOE IK FOUT
-het ghost-image wordt teruggezet (op de dvd staat dus maar 1 ghost-image)
-daarna wordt (automatisch) met ghostwalker de naam aangepast (naar de naam die ik had gekozen in het menu)
Dit alles werkt prima, echter het ghost-image moet iets aangepast worden. Ik het het image reeds aangepast.
Nu maak ik van de originele bootable ghost-dvd een iso-image. Ik open het iso-image met winiso. Ik verwijder het ghost-bestand, en kopieer het nieuwe ghost-bestand (met dezelfde naam) in de iso. Vervolgend save ik de iso, en brand de iso op een dvd
ECHTER NU IS DE DVD NIET MEER BOOTABLE
WAT DOE IK FOUT
ik ben kabels aan het trekken voor een draadloos netwerk