Toon posts:

Windows Mobile 5 + Wifi

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nogal veel eisend blijkbaar, maar ik zoek het volgende.

Een smartphone als de Q-tek 8310/8300 vanwege het beperkte formaat.
Met als besturingssysteem windows mobile 5
En met wifi onboard.

En dan ook nog eentje zonder provide software/logo's

Tot nu toe lijkt Q-tek de enige te zijn die deze soort telefoontjes heeft. Maar van deze lijkt me de batterij erg kort meegaan? Of is dit altijd zo bij dit soort telefoons?

Zijn er nog andere? graag hoor ik ervaringen.

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 13:21:
Ik ben nogal veel eisend blijkbaar, maar ik zoek het volgende.

Een smartphone als de Q-tek 8310/8300 vanwege het beperkte formaat.
Met als besturingssysteem windows mobile 5
En met wifi onboard.

En dan ook nog eentje zonder provide software/logo's

Tot nu toe lijkt Q-tek de enige te zijn die deze soort telefoontjes heeft. Maar van deze lijkt me de batterij erg kort meegaan? Of is dit altijd zo bij dit soort telefoons?

Zijn er nog andere? graag hoor ik ervaringen.
I-mate (zijn precies dezelfde telefoons). En ja, met WM aan boord haal je geen lange batterij-duur.

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-02 16:59

jurma

simply connecting...

Dat de batterij niet lang mee gaat ligt ook aan je eigen, als je heel de dag door bluetooth en wifi hebt aanstaan zal het meer stroom vreten dan deze dingen uit. En tja het zijn telefoons met pda functions, die accu gaat dus idd geen 1.5 week mee.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Volgens je handleiding kan je "optimaal" ook maar een paar uur bellen achter elkaar. Standby, en met alle powersave-opties aan, gaat ie maximaal 10 dagen mee.

Dus ja, je batterij gaat inderdaad rap leeg als je de hele dag met WiFi door de stad loopt om te kijken waar leuke gratis access-points zijn.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

een imate sp5(m) heeft dat dus ook. Naast de qtek is dat de enige telefoon die beide eigenschappen heeft.
nokia komt ook met een serie waarin wifi zit, maar dat is geen wm5.
Batterij gaat bij wifi gebruik erg kort mee (mijn ervaring bij radio streamen over internet is zo'n 20% batterij per uur. Bij browsen zal dit nog wel harder gaan). Met wifi en bleutooth uit in stand by is de standby tijd eigenlijk best goed (5 dagen moet te doen zijn als je hem als "normale" telefoon gebruikt), maar zodra je hem gaat gebruiken als smartphone begint ie energie te zuipen (groot scherm etc).

Die van mij gisteravond opgeladen, kwartiertje wifi aan, muziek geluisterd (mp3) en wat gebeld. Hij staat nu op 90% ( dus reken bij normaal gebruik maar zo'n 20% /dag)

offtopic:
zie V&A, heb de mijne er net neergezet O-)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2006 15:45 ]

Verwijderd

Je hebt ook de Qtek 9100. iets groter kwa formaat, wm5, wifi, goede batterij dankzij nieuwe cpu, en als bonus als je veel sms't een mooi tobo.
Voordeel is ook welke versie je er ook van neemt je kunt altijd van de logo's af komen, ik zou zeggen kijk eens in het 9100 draadje.

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aan het zoeken geweest en het blijkt dat windows mobile 5 alleen (nog) verkrijgbaar is op HTC toestellen (q-tek, orange, t-mobile)

Dus ik neem met symbian 9 ook maar genoegen anders is de keuze erg beperkt. Ik kwam op de nokia e60 en de n80.

Kwa formaat is de e60 beter, maar de n80 heeft fm radio en een camera, jammer dat dit op de e60 ontbreekt.

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Windows Mobile 5 is niet alleen verkrijgbaar voor Windows Mobile 5. Het aanbod buiten HTC is enkel wat beperkt. De Motorola Q (alhoewel deze nog niet uit is) draait bijvoorbeeld op het Smartphone platform en de E-TEN M600 op het Pocket PC Phone platform. Qua WM5 smartphones is er helaas nog niet veel keus.

Zodra je buiten dit platform gaat kijken zul je inderdaad wat meer keus hebben. Wanneer je geen haast hebt is de N80 sowieso een mooie optie.

Dit is echter een vraag die je ook zelf had kunnen beantwoorden met de search en gaat daardoor op slot.

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 20-01-2006 00:15 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.