Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tricky_il
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024
Hey all, ik weet niet wie hier al mee bekend is, maar je kan dus een gratis iPod krijgen door op de volgende link te klikken (en nee dit is geen spam of spyware!!):

http://www.disney.com

Een vriend van me heeft me er op geattendeerd en hij is inmiddels de trotse eigenaar van een iPod Nano 4GB.

Hoe werkt het?
1. Je klikt op de bovenstaande link
2. Je kiest de iPod die je wil hebben
3. Je wordt lid
4. Je kiest een van de aanbiedingen (ik heb voor 3 tijdschriften een proefabo afgesloten a 5euro per stuk)
5. Je stuurt de URL door naar je vrienden en zorgt dat er (afhankelijk van het aantal aanmeldingen die er nodig zijn om je iPod te kunnen ontvangen) genoeg mensen op de hoogte worden gebracht van deze website! Zij moeten dan wel ook deze 5 stappen volgen.

Om een indicatie te geven van hoeveel aanmeldingen je nodig hebt voor welke iPod:

iPod Shuffle - 4 aanmeldingen
iPod Nano 2GB - 9 aanmeldingen
iPod Nano 4GB - 11 aanmeldingen
iPod Video 30GB - 14 aanmeldingen

Good Luck Tweakers!!!

Grtzzz, Tricky

[ Voor 2% gewijzigd door moto-moi op 19-01-2006 13:13 ]

Credendo Vides

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-11 10:00
het zou vriendelijk zijn als je die refferer in de log weg zou halen , dit is gewoon pure spam voor je zelf

iets met lenzen

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Cool bedankt! Ik ben ook erg van mening dat dit een fool proof concept is en ben tevens zeer erkentelijk dat je dit op het forum heb gemeld!

Ik hoop niet voor je dat een Mod er anders over denkt en je meteen een slotje geeft! Dat zou immers zonde zijn voor iedereen!

ja...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Tsja, waarom dit niet is toegestaan hoef ik niet uit te leggen he.
Reffererspam == :r

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.