Toon posts:

Zakelijke Inbel Accounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende.

Binnen onze firma hebben wij een hoop laptop gebruikers, die regelmatig onderweg zijn.
Voor de laptop gebruikers hebben wij nu een service van AT&T beschikbaar.
De gebruiker kan dan overal ter wereld met een telefoon lijn inbellen, en kan zo zijn mail ophalen.

Maar deze service van AT&T (IMB) in nogal prijzig. daarom ben ik op zoek naar een goedkopere manier.

Ik kan natuurlijk bij iedereen een gratis inbel account van bijvoorbeeld TMF web erop zetten, maar dat is niet echt een nette oplossing, het mag op zich ook best wle iets kosten, maar nu kost het per gebruiker 15 eur over maand, dus als we in onze firma 20 lapop gebruikers hebben is dit een aanzienlijk bedrag. en dat heb ik het alleen nog over onze nederlandse vestegingen, wij zitten ook nog in franktrijk, en andere landen.

Weet iemand misschien een goeie oplossing, of een goeie privider die dit soort services leverd ?
Desnoods is het alleen voor gebruik in nederland, want het meerendeel van onze gebruikers is niet vaak in het buitenland.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:58
Waarom zoek je niet per land een (gratis) inbel provider.

Dan maak je gewoon per land een dial-up icoontje en hoef je geen tientallen abonnementen af te sluiten. Dan hoeft de gebruiker alleen maar het juiste icoontje aan te klikken en internetten maar.

Direct internet van KPN is volgens mij een goede gratis inbel-provider.

[ Voor 16% gewijzigd door jongetje op 19-01-2006 11:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja goed iedee, maar mag dat wel zakelijk gebruikt worden die gratis diensten, is dat niet alleen voor cumsumenten ?

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als alleen binnen nederland goed genoeg is; bij xs4all bijvoorbeeld krijg je standaard bij een adsl-verbinding ook een inbelaccount, waarbij je voor zover ik weet ook meerdere keren tegelijk kan inloggen. Voordeel van specifiek xs4all is dat ze nog steeds "normale" inbelnrs gebruiken, geen 06760 oid.

Voor internationaal is misschien compuserve een aanrader, nadeel daarvan is wel dat je (gedeeltelijk) verplicht bent om met hun software te werken.

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:58
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 11:54:
Ja goed iedee, maar mag dat wel zakelijk gebruikt worden die gratis diensten, is dat niet alleen voor cumsumenten ?
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1230551

Staat zelf onder het kopje "Kantoor Thuis"en de tab "zakelijk" op de KPN site.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, ik heb net gekeken, dat van kpn is een prima oplossing voor ons voor de mensen die het in nederland gebruiken. dit gaat het gewoon worden, lekker simpel, en kosteloos.

Tnxs voor de info

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-02 10:13

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 januari 2006 @ 12:45:
Ja, ik heb net gekeken, dat van kpn is een prima oplossing voor ons voor de mensen die het in nederland gebruiken. dit gaat het gewoon worden, lekker simpel, en kosteloos.

Tnxs voor de info
Werkt volgens mij alleen als nummerweergave aanstaat... en ik denk dat als je in een hotel ofzo zit ze geen nummer meesturen.
Pagina: 1