Code servicemenu Sony KV-29C5D

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Ik heb een Sony KV-29C5D tv en het beeld is te veel naar links verschoven. Normaalgesproken merk je er niet zoveel van omdat Sony tv's een erg grote overscan hebben. Alleen als ik DVD's bekijk via RGB scart dan valt de OSD van de dvd speler uit het beeld. De eerste letter is telkens niet leesbaar. Dat is niet zo heel erg, maar ik zou liever hebben dat het beeld wat beter gecentreerd is.

Nu was er een paar jaar geleden een topic over hoe je in het servicemenu van SOny tv's kon komen. Daarin kon je een stuk meer aan het beeld instellen, dus misschien ook wel dat je het beeld kunt verschuiven. Volgens mij was het het volgende topic:

Secret code KTV SONY (voor de liefhebbers)

Toentertijd kon ik inderdaad in het menu komen, daarin stond onder meer hoeveel uren de tv had aangestaan. Maar nu probeer ik het weer en nu lukt het niet. Er wordt een keer in het tpoci gezegd dat je stap 3 en 4 moet omdraaien, maar ook dat helpt niet. Weet iemand misschien wel hoe je in dat menu moet komen?

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
PROG + en - tegelijk indrukken en dan TV aanzetten. Vervolgens onder DEMO (geloof ik) doorbladeren naar systeemsettings.